AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2016 #1 Skrevet 8. oktober 2016 Hva nå liksom? fikk opp varsel om at hvis det ikke var min enhet måtte jeg inn å bytte passord. Gjorde det med en gang, både på ipad og mobil. men så oppdager jeg at jeg plutselig har drøssevis av SMS fra "hvem-veit-hvorfra" og de er liksom sendt fra meg.. hva gjør jeg nå? Anonymkode: 4e559...6d3
Gjest canacas Skrevet 8. oktober 2016 #2 Skrevet 8. oktober 2016 Kontakt Apple support. Det har jeg gjort to ganger og begge gangene fikk jeg hjelp raskt og effektivt.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2016 #3 Skrevet 8. oktober 2016 Hvorfor svarer du når det er virus? Anonymkode: 1075a...e67
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2016 #4 Skrevet 8. oktober 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor svarer du når det er virus? Anonymkode: 1075a...e67 Svarer på hva? apple er stengt så får ikke så mye hjelp der. Sletta hele iPaden og et par tusen bilder men vil jo helst prøve å redde de på iphonen Anonymkode: 4e559...6d3
Klossmajor Skrevet 10. oktober 2016 #5 Skrevet 10. oktober 2016 På 8.10.2016 den 21.28, AnonymBruker skrev: Hvorfor svarer du når det er virus? Anonymkode: 1075a...e67 Hvordan kan du fastslå at det er snakk om virus?
Klossmajor Skrevet 10. oktober 2016 #6 Skrevet 10. oktober 2016 De SMS-ene virker rart. Hvis du ikke allerede har ordnet deg med totrinnsverifisering for din Apple ID burde du gjøre det. Generelt sett bør passord ikke være noe man kan gjette seg til og bør helst ikke inneholde ord man kan finne i ordbøker.
Akay Skrevet 10. oktober 2016 #7 Skrevet 10. oktober 2016 Hvor mange apple enheter har du? Sletta du alt på ipaden, satt den opp på ny og så kom det mange ukjente smser der? litt tungt å ta dette over forum men ikke sikkert at du er verken hacket eller har fått ulumskheter.
Akay Skrevet 10. oktober 2016 #8 Skrevet 10. oktober 2016 https://appleid.apple.com/account/manage logg inn der. (Bruk appleiden din) Da velger du enheter så ser du hvilke enheter som er aktive. Dersom det er noen nye der du ikke kjenner til har du blitt hacket (lite sannsynlig). Er det ikke det så tipper jeg egentlig det er en bug for jeg fikk samme etter å ha oppgradert til ios 10 når jeg kjøpte en app på guttungen sin ipad. Hva angår smsene så tenker jeg at du har satt opp ipaden din på nytt og fått med smsene fra iphone men ikke kontaktene. Derfor har du smser fra masse nummer som ikke er navn på. Men ser for meg at det er dine egne sms om du går dem litt i sømmene og sjekker dem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå