Donnie Darko Skrevet 20. november 2004 #1 Skrevet 20. november 2004 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=255196 Sniffet lightergass - lagde eksplosjon (VG Nett)En mann i 20-årene satt på toalettet i et venterom i Sandnessjøen og sniffet lightergass. Så tente mannen seg en røyk, og toalettet eksploderte. Av JULIE HÆHRE Mannen skal ha kommet seg ut av toalettet ved egen hjelp da den eksplosjonsartede brannen oppstod, men hadde så store brannskader i ansiktet, på armene og den ene foten at han umiddelbart ble fraktet til Haukeland Sykehus, skriver Helgeland Arbeiderblad. Brannen skal ha skjedd like før klokken ti tirsdag kveld, og det var ingen andre personer til stede da eksplosjonen skjedde. Morten Guttormsen i Idar Eiendom som eier bygget sier til Helgeland Arbeiderblad - Døra til toalettet ble blåst opp av eksplosjonen. Skadene er forholdsvis store. Vi må få vasket rommet og himlingene er i tillegg skadet. (VG NETT 19.11.04 kl. 13:44) Artig og se hvordan dumme mennesker utsletter seg selv..
Gjest Ninakanin Skrevet 20. november 2004 #2 Skrevet 20. november 2004 kombinasjon av tittel på innlegget og innholdet var helt fantastisk, donnie! It says it all
Superlammet Skrevet 21. november 2004 #4 Skrevet 21. november 2004 Ja det minner meg om han som hoppa fra Minnesundbrua.. Er enig med deg Donnie.. En ting å si.. Moder Jord er vis.
Gjest Wayah - ikke innl. Skrevet 23. november 2004 #5 Skrevet 23. november 2004 Dessverre driver vi og ødelegger for darwinismen da, siden teknologien har kommet så langt at vi klarer å redde dem... Det kommer til å gå nedover med oss, jeg er helt sikker!
ivanka Skrevet 23. november 2004 #6 Skrevet 23. november 2004 er ikke dette en kandidat til the darwin awards så vet ikke jeg.
Gjest gjest1 Skrevet 23. november 2004 #7 Skrevet 23. november 2004 Jeg håper ikke mamman hans er medlem her inne...
Gjest Anonymous Skrevet 24. november 2004 #8 Skrevet 24. november 2004 Helt klart darwinisme i praksis. Synd for dem som er glad i ham, men fra et kaldt standpunkt så er darwinisme sunt.. Jeg skjønner også hva du mener Mysan, tenker på det selv. Hva om jeg bruker flere år på å oppdra en unge, holde ungen i live, lære ham alt jeg kan så han skal klare seg selv og bli en fin voksen person - og så sniffer han formspray og dævver. Da blir man vel både skamfull overfor kjentfolk, sint på ungen som gjorde noe så dumt, og fylt av uendelig sorg. Man har jo egentlig ingen forsikring mot at sin egen unge skal gjøre så utrolig teite ting og ikke overleve..
Gjest Anonymous Skrevet 25. november 2004 #9 Skrevet 25. november 2004 Blir du skamfull hvis barnet ditt dør av rusrelaterte årsaker?
Gjest lurven Skrevet 25. november 2004 #10 Skrevet 25. november 2004 men for at det skal funke må de jo dø får de får barn ellers blir de dårlige genene spredd videre...
Anbefalte innlegg