AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2016 #1 Skrevet 8. oktober 2016 Jeg er nylig fylt 22 år og føler meg rimelig lost. Har siden jeg gikk ut av påbygging til generell studiekompetanse i 2014, forsøkt å bestå eksamen i matematikk 2P. Det er det eneste faget jeg mangler for å få studiekompetanse, men jeg stryker gang på gang. "Jobb hardere" tenker du sikkert? Jeg har jobbet HARDT. Tror jeg snart har brukt 60,000 kr på privatskoler (2 stk), mattehjelp og avgift til privatistweb. Hver eneste gang stryker jeg. Det verste er at jeg har stort sett bare gode karakterer i andre fag, så det er dette ene faget som gjør at jeg står bom fast i livet. Jeg begynner å bli deprimert, da alle vennene mine har flyttet vekk for å studere, er sosiale osv. Jeg blir sittende stuck uten å komme meg noen vei... Jeg er også skikkelig lei av å jobbe hardt for å lære matte, men stadig å få et slag i trynet hver gang jeg stryker. Jeg er ikke skapt til å sitte slik jeg gjør nå; alene, usosial, depressiv. Jeg har vært til utredning for mattevansker, men de fant ut at jeg har store hull i kunnskapen og ikke vansker i å lære matematikk. Det var enda en nedtur, for jeg føler jeg har prøvd alt. Jeg er dritflau og lei meg. Er det noen som har tips og evt vet om veier man kan gå?? Blir evig takknemlig. Anonymkode: d78fb...332
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #2 Skrevet 9. oktober 2016 Om problemet er at du har store hull i mattekunnskapen er det jo der du må begynne. Det er ingen vei utenom. Anonymkode: 8502e...909 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå