Vanessa Silvstedt Skrevet 23. juli 2002 #1 Del Skrevet 23. juli 2002 Jeg er helt besatt av å se bra ut. Mit forbilde er Victoria Silvstedt.. jeg klarer ikke å la vär å väre så optatt av utseendet (se i speilet hele tiden osv) tenker på åssen skal bli bedre hele tiden.. ser bilder av modeller osv. Huff er det unormalt å väre sånnt ? tenker også på å få silkon / saltvannslösning.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Englepus Skrevet 23. juli 2002 #2 Del Skrevet 23. juli 2002 Du er nok ikke alene om å være opptatt av utseendet. Det er vel de fleste i større eller mindre grad. Men du kan virke litt for opphengt i det. Prøv heller å finne dine gode sider...ellers risikerer du å aldri bli fornøyd. Til og med fotomodeller, som vi "vanlige dødelige" skulle ønske vi så ut som, har som oftes et eller annet de ikke er fornøyd med. Nå virker det kanskje som om jeg har et fantastisk godt selvbilde, men jeg er som jenter flest..den ene dagen er jeg ganske fornøyd, men dagen etter føler jeg meg stygg. Men jeg prøver heller å gjøre det beste ut av det jeg har og være fornøyd med det enn å gå rundt å ønske jeg så ut som Cindy, Claudia og resten av gjengen. Bare noen av mine betraktninger.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eminel Skrevet 23. juli 2002 #3 Del Skrevet 23. juli 2002 Har hørt om en sykdom som jeg ikke husker navnet på. Men folk som har den, blir sykelig opptatt av utseende sitt og føler seg myyye styggere enn det de egentlig er! De ser seg selv konstant i speil og vinduer og tenker hele tiden på hvordan det hadde vært å sett annerledes ut. Noen går så langt at de tar sitt eget liv. Mange flere enn folk vet om har denne sykdommen i større eller mindre grad. Jeg er selv passe fornøyd med utseende mitt. Noen ganger fornøyd, mens noen ganger så misfornøyd at jeg nesten ikke har lyst å gå ut på byen! Venninna mi er veldig opptatt av utseendet sitt. Hun maser bestandig om at hun er tykk (og hun ER faktisk slank). Det er veldig slitsomt å høre på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saga Skrevet 23. juli 2002 #4 Del Skrevet 23. juli 2002 Jeg for min del liker ikke speilet noe særlig. Skal jeg først se meg selv i speilet må det være mørkt i rommet. På skolen var jeg livredd for å se meg selv i speilet, omså alle andre så meg jo hele tiden så skjønner ikke meg selv helt. Er ikke så veldig misfornøyd med meg selv, er jo en ganske vanlig jente. Men nei, liker ikke speilet. Derfor er jeg kanskje litt opptatt av å sminke meg en del, litt dårlig resultat uten speil da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vanessa Silvstedt Skrevet 23. juli 2002 Forfatter #5 Del Skrevet 23. juli 2002 vel, tror ikke direkt at jeg har den sykdommen. Men jeg synes ikke jeg er stygg eller noe sånnt er fornöyd med meg selv. men jeg forsöker hele tiden å forandre noe på meg. som om jeg kan alltid bli bedre. Drömmer om å se ut som Pamela Andersson eller en sikkelig fin babe. Bryr meg egentlig ikke så mye om oppmerksomhet men jeg vet ikke helt har alltid villet se "perfekt" ut. Jeg sminker meg ikke så mye vil se penest ut naturlig. Derfor så trener jeg og alt.. har blitt tynnere i det siste og har blitt så mye mer fornöyd med meg . jeg hadde en del fett på magen og lårene mine som nå begynner å forsvinne av seg selv med alderen. Jeg pröver bare å bli den jeg vil bli . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saga Skrevet 23. juli 2002 #6 Del Skrevet 23. juli 2002 Hvis du vil se ut som Pamela Anderson sånn som hun ser ut når hun er på TV så kan du egentlig glemme ordet 'naturlig' Bilder slettet... Minner om at det ikke er lov å legge ut andre bilder enn de som ligger på Kg's server. Legg heller ut en link til de aktuelle bildene. @lfa (mod) Men det er flott at du er blitt mer fornøyd med seg selv. Bare ikke døm deg for hardt, du er jo bare et menneske after all. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 23. juli 2002 #7 Del Skrevet 23. juli 2002 Enkelte dager føler en seg pen, andre ikke! Sånn har vi alle det, eller hva? Skal være den første til å innrømme at jeg er opptatt av mitt utseende, uten at det er noe sykelig over det. Vil bare forsikre meg om at jeg ikke ser ut som draugen sjøl før jeg går ut av døren om morgenen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Missuganda Skrevet 23. juli 2002 #8 Del Skrevet 23. juli 2002 Uff, jeg synes det høres ut som du har det slitsomt. Jeg tror nok at det er selvtilliten du bør konsentrere deg på å bygge opp, :blunke: enn å legge inn silicon. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå