Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med fudge lillashampoo? Eller annen lillashampoo? Er naturlig mellomblond, har ikke farget håret. Fungerer det bare på bleka hår? Vil gjerne ha en kaldere blondfarge, har noen steder i håret som er lyseblonde, andre som er nesten brune, men mest en mellomblond, gul/orangetonet farge. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke lillasjampo funker på hår som ikke er bleket. 

Anonymkode: 63ffc...792

Skrevet

Ei jente jeg kjenner hadde ubehandlet hår og hun er originalt mellomblond. Hun bruker den sjampoen og den funker på henne iallefall. Nå begynner det å bli litt stilig gråaktig og jenta er bare 16

Skrevet

Jeg liker veldig godt Fudge sin lillashampo, den er noe av det mest effektive jeg har prøvd innen lillashampoer. Så effektiv at neglene blir lilla etter hårvasken. 

Har selv stripet håret, men er naturlig blond. Har gyldent skjær i håret, så derfor jeg bruker den, for å få kaldere tone i håret. Den virker både på håret som er bleket og mitt naturlige hår. Lysner såklart ikke, men gir kald hårtone. 

• Liker 1
Skrevet
På 8.10.2016 den 19.07, skruf skrev:

Jeg liker veldig godt Fudge sin lillashampo, den er noe av det mest effektive jeg har prøvd innen lillashampoer. Så effektiv at neglene blir lilla etter hårvasken. 

Har selv stripet håret, men er naturlig blond. Har gyldent skjær i håret, så derfor jeg bruker den, for å få kaldere tone i håret. Den virker både på håret som er bleket og mitt naturlige hår. Lysner såklart ikke, men gir kald hårtone. 

Har bestilt fudge sin:tongue: hvor lenge har du den i? Og vasker du håret med vanlig shampo først? Tørker den ut håret? 

Skrevet
4 timer siden, LazyGirl skrev:

Har bestilt fudge sin:tongue: hvor lenge har du den i? Og vasker du håret med vanlig shampo først? Tørker den ut håret? 

Når jeg vasker med fudge så bruker jeg bare den, sjamponerer alltid to ganger og lar den siste runden med shampo sitte i noen minutter før jeg skyller ut. 

Synes den er litt hard mot håret, så jeg bruker alltid hårkur før balsamen når jeg vasker med fudge. 

Bruker ikke fudge på hver hårvask, men annenhver. Nå er håret mitt ganske lyst i utgangspunktet da. Men frisøren sa at det går an å vaske med bare fudge sin til du har oppnådd ønsket effekt og deretter ta annenhver med fudge og vanlig shampo. Og hvis du ser at håret blir litt gyldent igjen så er det bare å kjøre på med fudge flere vasker etterhverandre. 

Skrevet
1 time siden, skruf skrev:

Når jeg vasker med fudge så bruker jeg bare den, sjamponerer alltid to ganger og lar den siste runden med shampo sitte i noen minutter før jeg skyller ut. 

Synes den er litt hard mot håret, så jeg bruker alltid hårkur før balsamen når jeg vasker med fudge. 

Bruker ikke fudge på hver hårvask, men annenhver. Nå er håret mitt ganske lyst i utgangspunktet da. Men frisøren sa at det går an å vaske med bare fudge sin til du har oppnådd ønsket effekt og deretter ta annenhver med fudge og vanlig shampo. Og hvis du ser at håret blir litt gyldent igjen så er det bare å kjøre på med fudge flere vasker etterhverandre. 

Ok, takk for svar. Får håret ditt grå/lilla skjær eller blir det bare en kaldere tone?

Skrevet
2 timer siden, LazyGirl skrev:

Ok, takk for svar. Får håret ditt grå/lilla skjær eller blir det bare en kaldere tone?

Håret mitt blir kaldere, men kunne fått det mere grått hadde jeg ønsket det. 

Har ikke testet ut selv, men har hørt at man kan sitte 5-10min med fugde sin lillashampo i håret for å få det mere grått..

Skrevet
19 timer siden, LazyGirl skrev:

Jeg har en litt sånn musegrå/kommunegrå farge naturlig, altså er den veldig kald, men så har jeg striper nederst. Det jeg gjorde er at jeg blandet litt fudge i en hårkur og satt med det i to timer. Stripene ble da temmelig lilla, men etter 3-4 vask nå er det en ganske grå farge som matcher mitt naturlige ganske bra. Når fargen går ut enda mer blir jeg å vedlikeholde den ved å bruke fudge i noen minutter i dusjen. Det jeg pleier å gjøre er å ta det i også skrubbe, barbere og alt annet jeg gjør i dusjen. Sett mange blondiner som blir helt lilla så det er fullt mulig å bli både grå og lilla om man sitter litt for lenge! Heldigvis er det ikke permanent.

Anonymkode: df3a3...f9d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...