AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2016 #1 Skrevet 8. oktober 2016 Hei! Jobber i bar og har blitt usikker på om jeg faktisk har arbeidsforsikring der jeg jobber. Hva ville den isåfall dekket? Hvis jeg blir feks slått i hodet med en flaske av en gjest, eller får en på tryne i et forsøk på å bortvise noen fra utestedet, vil dette dekkes av forsikringen? Eller gjelder det bare skader hvor andre ikke er involvert? På forhånd takk for svar. Anonymkode: ad73d...db5
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2016 #2 Skrevet 8. oktober 2016 Yrkesskade-forsikring er påbudt. Anonymkode: c6c04...afb
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2016 #3 Skrevet 8. oktober 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Yrkesskade-forsikring er påbudt. Anonymkode: c6c04...afb Hva hvis man ikke har fått arbeidskontrakt enda? Anonymkode: ad73d...db5
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2016 #4 Skrevet 8. oktober 2016 Arbeidsgiver er pliktig til å ha forsikring på sine arbeidstakere. Om din arbeidsgiver følger loven og hvor han har forsikret sine arbeidstakere må du snakke med arbeidsgiver om. Anonymkode: c99ca...0e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå