Gå til innhold

Alien vs. Predator

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått sett denne nå.. Mitt første inntrykk er at den suger max! Den ødelegger hele konseptet bak alle de andre alien filmene OG predator filmene. Plutselig ble predator ufarliggjort og likeså Aliens dyra. Filmen var platt og forutsigbar og det var alt for lite blod og gørr for en film av dette kaliberet. Spenningen var også absolutt ikke tilstede.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Og spoiler.

itteno spoiler her..

Skrevet

Du sa ufarliggjort, dette visste ikke jeg!" Predator ser jo grisefarlig ut, og iallfall aliens bakhode, for de ser ut som de kan skullfucke noen, det er skummelt, og da kan de plutselig ikke bli ufarliggjort :o

Skrevet
Du sa ufarliggjort' date=' dette visste ikke jeg!" Predator ser jo grisefarlig ut, og iallfall aliens bakhode, for de ser ut som de kan skullfucke noen, det er skummelt, og da kan de plutselig ikke bli ufarliggjort :o[/quote']

Dette er ikke en spoiler.. det er en mening jeg har.. Jeg syns ikke de var skumle nok

Gjest Anonymous
Skrevet

Vel....

Jeg er science fiction mann på min hals, og må nesten se den når den tid kommer.

Men hver gang jeg kommer over bøker som benytter samme fortellerteknikk, kaster jeg dem i femte veggen....

Og det å krysse to konsepter på den måten.........vel...

Jeg hadde imidlertid likt en kombinasjon av følgende tre konsepter:

E.M Forsters "a room with a view" møter "independance day sammen med Tarzan jungelens konge.

:tunge1:

Milo

Gjest GreenSky
Skrevet
Har fått sett denne nå.. Mitt første inntrykk er at den suger max! Den ødelegger hele konseptet bak alle de andre alien filmene OG predator filmene. Plutselig ble predator ufarliggjort og likeså Aliens dyra. Filmen var platt og forutsigbar og det var alt for lite blod og gørr for en film av dette kaliberet. Spenningen var også absolutt ikke tilstede.

Jeg sa det til deg på forhånd jo! :wink:

Skrevet

Jeg synes det er en viss logikk i valget av allierte. Men etter å ha sett Predatorfilmen (kun første) i ettertid, så skjønner jeg at det er litt søkt like vel.

Synes ikke at Aliensene ble ufarliggjort, de var like nasty som alltid. Og Predatoren er jo kul - i hvertfall til den tar av maska. Why? Ser definitivt kulere og minst like skummel ut med maska på.

Syntes det var litt synd at de viste så mye av Alienene. De er mer creepy når du ikke ser dem i helfigur og mange samtidig.

Catzy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...