Gå til innhold

Nye jeans, trang modell.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Trenger råd jeg, føler jeg aldri finner den perfekte jeansen jeg. Jeg trenger tips til kjøp av nye stramme skinnyjeans. Jeansen skal holde formen, ikke vide seg ut og skal være litt stretchy type og den skal være stram helt ned til anklene.

Jeg er tynn å ganske lange bein å smale hofter. Jeansen må sitte helt stramt, litt sånn lakkert på, men samtidig sitte flatterende å fint på en tynn kropp.

Jeansen skal helst være i ulike typer dongryblå, gjerne litt slitt look. Svarte er også bra. Prisklasse type 3-400 og opp til max 1500.

Anonymkode: 7da38...af0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med jeansene jeg kjøpte fra Acne for rundt 700kr per :) Sitter fortsatt pent og er veldig stramme, men behagelige. Usikker på modellen, men det kan de hjelpe deg med - jeg kjøpte på Acne archieve på grunerløkka, der eldre modeller går litt billigere. 

Skrevet
1 minutt siden, MyIian skrev:

Levi's modell 710

Takk, den modellen har jeg ikke prøvd, må testes:)

Skrevet
3 minutter siden, dronningvinter skrev:

Jeg er veldig fornøyd med jeansene jeg kjøpte fra Acne for rundt 700kr per :) Sitter fortsatt pent og er veldig stramme, men behagelige. Usikker på modellen, men det kan de hjelpe deg med - jeg kjøpte på Acne archieve på grunerløkka, der eldre modeller går litt billigere. 

Takk for råd. Acne er et kult merke. Hadde en for et par år siden, det var en som satt veldig bra, men har ikke funnet modellen senere. Da skal Acne Archieve på Grünerløkka testes ut:)

• Liker 1
Skrevet

Jeg vil anbefale å prøve Lee´s Jodee <3 Den sitter som et skudd på. Superskinny fit og midrise. Har to ulike vasker av den allerede. 

Skrevet
22 timer siden, laperla skrev:

Jeg vil anbefale å prøve Lee´s Jodee <3 Den sitter som et skudd på. Superskinny fit og midrise. Har to ulike vasker av den allerede. 

Supert, den modellen fra Lee skal jeg prøve, høres fine ut de bildene jeg har sjekket. Hvilke vask liker du best?

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Supert, den modellen fra Lee skal jeg prøve, høres fine ut de bildene jeg har sjekket. Hvilke vask liker du best?

Jeg har som sagt to, Night sparkle og Blue lagoon. Begge vaskene er kjempe fine, Night sparkle er mørk vask,litt spesiell vask jeg ikke har sett maken til, Blue lagoon er en litt mellom mørk, klassisk vask. Vanskelig å velge en favoritt blant de to, da de er fine til ulike plagg. Uansett hvilken du velger, passer de til alt. 

Skrevet

Anbefaler Levis 710 skinny :) Kan fås i utrolig mange farger og benlengder 

Skrevet
På Sunday, October 09, 2016 den 21.08, laperla skrev:

Jeg har som sagt to, Night sparkle og Blue lagoon. Begge vaskene er kjempe fine, Night sparkle er mørk vask,litt spesiell vask jeg ikke har sett maken til, Blue lagoon er en litt mellom mørk, klassisk vask. Vanskelig å velge en favoritt blant de to, da de er fine til ulike plagg. Uansett hvilken du velger, passer de til alt. 

Takk, jeg har allerede kjøpt 2 par av Lee Night Sparkle og Blue Lagoon. Disse Lee jeans modellene passer perfekt på meg. De har både min str 24 og langr i beina og er både superstramme å kjempe gode på:)

Skrevet

Tiger of Sweden - modell Kelly. Stretchy, men ser absolutt ikke slik ut og har holdt formen perfekt. Highwaist. Elsker den!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...