Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aldri handlet klær der, og kommer neppe til å skje. De har mye ting og tang, det meste ser jo china ut. Og dyrt. Det var på kosmetikkavd jeg skulle ha noe, men tok meg en runde. Dameklær? Snakker om kjerringklær. Mote fra en svunnen tid. Sko og støvletter like Dan.  Det ser ok ut i katalogen, men i virkeligheten grusomt. Er det virkelig folk som kjøper dette?

Anonymkode: ee846...bcf

Skrevet

Klærne på Sparkjøp er av dårlig kvalitet. Stygge er det som regel også og ikke nødvendigvis så veldig billige.

Anonymkode: 4ee61...c26

Skrevet (endret)

Ja, selvfølgelig. Har kjøpt masse barneklær derfra jeg og er godt fornøyd med de også. Har også kjøpt gardiner, duker og sengesett derfra. God kvalitet, synes jeg da

Endret av EvaLena
  • Liker 2
Skrevet

Dere som kjøper klær der, for noen må det være. Hva kjøper dere av klær der? Og hva med sko og støvletter?

Vet ikke hvordan det er med herre og barnet

• Liker 1
Skrevet

Barneklær er helt ok, for det er tross alt noe barnet bruker en liten stund.

Anonymkode: 4ee61...c26

• Liker 1
Skrevet

Har handlet en del ull derfra. God kvalitet, klør ikke. Har også fått en del Maybelline sminke mye billigere enn på HM fks.

• Liker 1
Skrevet

Dette har jeg erfaring med fra Sparkjøpp:

Turklær, småbarns (baby)-tøy som hvite bodyer, gaskluter, flanellskluter, ulltrøyer: Svært god kvalitet

Dametøy: T-skjorter o.l. i bomull mistet fasongen etter en vask (skjevsydde sømmer).

Anonymkode: ac9cc...2b2

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aldri handlet klær der, og kommer neppe til å skje. De har mye ting og tang, det meste ser jo china ut. Og dyrt. Det var på kosmetikkavd jeg skulle ha noe, men tok meg en runde. Dameklær? Snakker om kjerringklær. Mote fra en svunnen tid. Sko og støvletter like Dan.  Det ser ok ut i katalogen, men i virkeligheten grusomt. Er det virkelig folk som kjøper dette?

Så synd. Dette er en svært fin julegave til andre eller til deg selv :hjerte: T-skjorte i ull/silke til herre i str s til kr 99,-. Kan også brukes av damer. Herlig mot huden  :)

https://www.sparkjop.no/Varemerker/Varde/T-skjorte-i-merinoull-silke/p/413533_Blå

• Liker 3
Gjest Baremenneske
Skrevet

Synes det varierer litt hva de har der jeg.Noe virker ikke så bra, og andre ting igjen bra...Og iblandt kan man gjøre små kupp. Syns det som regel er noe for enhver smak der..men synes egentlig klesutvalget var litt mer variert i "gamledager"😆 😊 

Skrevet
Akkurat nå, toothfairy skrev:

Litt usikker på hvilket merke. Men de fleste ullplagg kan fint tørketromles ja.

Ok :) Tusen takk! :blomst:

Skrevet (endret)

Har kjøpt sengetøy, et par gensere og en sånn varde sekk til å ha på tur. Veldig fornøyd til nå :) 

Edit: Er enig i at det ikke er fryktelig mye å velge mellom i dameavdelingen, men det har bare med min personlige smak å gjøre :P

Endret av infectedsopp
  • Liker 1
Skrevet

Både og, har kjøpt kjempefine klær og sko som varer lenge, de har bl.a mange fine ulltrøyer. Så er det jo noe som jeg ikke synes er så fint, men slik er det vel med de fleste butikker...?

Anonymkode: e40f4...563

• Liker 1
Skrevet

Jeg har kjøpt masse klær på sparkjøp, og liker veldig godt det de har der. Men liker selvfølgelig ikke alt de har. Har kjøpt mest jakker og sko 😊

• Liker 2
Annonse
Skrevet

Kjøper gjerne ullklær og sengetøy der. Kunne fint kjøpt vanlige klær der også hadde jeg funnet noe jeg likte og som ikke var alt for mye akryl/polyester i. 

• Liker 3
Skrevet

Har vært på 2 ulike butikker; den ene har alltid gamle kjerringklær, men den andre hadde noe mer "ungdommelig" og fint. Har fortsatt genser og t-skjorte jeg kjøpte derfra fra ca 8mnd siden.

Anonymkode: 5457b...7a4

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå må dere jammen gi dere å henge ut en av Norges største kjeder. Hadde klær og annet de selger på Spar Kjøp vært så ille som dere beskriver, så hadde kjeden gått dunken for flere tiår siden. At butikken ikke passer for ts og flere i hennes aldersklasse, lommebok og stil kan så være. Men kosmetikkavdelingen den passer ts, merkelig nok fordi der er det en hel del å spare på hvert enkelt produkt. 

Alle kan ikke handle på samme klesbutikk kjede, da blir verden for enkel. 

Anonymkode: 41a5b...3ea

• Liker 3
Skrevet

De har supert undertøy og sokker fra Janus samt strikkegarn. Disse varene synes jeg har svært god kvalitet og jeg handler ofte på SparKjøp.

Jeg handler ikke andre typer klær. De er elendige

• Liker 1
Skrevet

Ullundertøy og kjøkkenhåndkleder. 

Anonymkode: e498c...4c7

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...