Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venninna mi bytter profilbilde superofte! 1-3 ganger i måneden! Og så sletter hun andre og sparer kun de fineste. Nå byttet hun IGJEN! Sist byttet hun en uke siden og før det nesten en måned. Bør jeg anbefale henne psykolog?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner hvorfor nicket ditt er DramaQueen ;)

Skrevet

Har også et par som skifter i hytt og pine, men det er ikke noe å stresse over :P

Skrevet

Hvorfor bryr du deg? La henne holde på og gå og gjør noe annet. Det er hennes fb-profil og du har ingenting med den å gjøre

Skrevet

Bryr meg for jeg er glad i henne. Og bytte av profilbilde så ofte bekrefter dårlig selvtillit.

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, Drama.Queen skrev:

Bryr meg for jeg er glad i henne. Og bytte av profilbilde så ofte bekrefter dårlig selvtillit.

Jeg skjønner godt at hun har dårlig selvtillit hvis du kritiserer alt hun gjør.

Gjest Baremenneske
Skrevet
3 minutter siden, Drama.Queen skrev:

Det kan gjøre det, og har godt mulig et sterkt behov for "bekreftelse"... Gi kompliment rett til henne om du ser et bilde som er veldig bra av henne... Ellers syns jeg egentlig hun selv avgjør hvor ofte hun vil bytte uten at du skal henge deg så mye opp i det.. Men du kan jo kanskje bare spørre henne litt rett ut hvorfor hun bytter så ofte også..? (Om du fortsett lurer🙄)

Gjest Naturbarn1
Skrevet
54 minutter siden, Drama.Queen skrev:

Venninna mi bytter profilbilde superofte! 1-3 ganger i måneden! Og så sletter hun andre og sparer kun de fineste. Nå byttet hun IGJEN! Sist byttet hun en uke siden og før det nesten en måned. Bør jeg anbefale henne psykolog?

Kjenner de som skifter bilder oftere en som så. 😊

Trodde det var normalt. 

Skrevet
21 minutter siden, Drama.Queen skrev:

Da må jo jeg ha superbra selvtillit, siden mitt profilbilde er ifra 2013 :fnise:

Kanskje hun bare er en av de som ønsker å legge ut bilde av seg selv så ofte, fordi hun kjeder seg? bytte 1-3 ganger i måneden er ikke mye idag..
Jeg har ett par som bytter annenhver dag jeg :skratte:  Men så liker de gjerne sitt eget bilde og statuser de legger ut....
La de være i fred, la de leve sitt eget liv :) 

• Liker 1
Skrevet

Ikke legg deg oppi det TS. Det er ikke ditt problem. Hadde hun byttet tre ganger om dagen kunne jeg sett bekymringen.

Skrevet

Jeg spurte henne, hun ble sur😬

Skrevet

Omg for en ting å pry seg om. hahahaahah!!!

Skrevet

Er dette en gammel tråd?

Eller har dramaqueen hadde flere tråder om det samme?

Anonymkode: f60f7...e61

Skrevet
3 timer siden, Drama.Queen skrev:

Ja! Du bør absolutt anbefale henne til psykolog!!  Hun kan jo ikke være helt stabil :hakeslepp:

Skrevet
44 minutter siden, Drama.Queen skrev:

Jeg spurte henne, hun ble sur😬

Forståelig nok.

Anonymkode: 8f66c...244

Skrevet
3 timer siden, Drama.Queen skrev:

Huff. 

Hvis venninna mi begynte å gjøre noe slikt plutselig hadde jeg invitert henne med på noe givende? tatt en prat? For jeg tror ikke at man begynner å gjøre sånt uten en trist og kjedelig grunn?

Anonymkode: d9aae...643

Skrevet (endret)

Hun har alltid vært son :) Hun skrev til meg at hun liker å ta bilder av seg, og ha det bilde som hun liker best. Men jeg vet ikke helt om jeg tror på henne. 

Endret av Drama.Queen
Skrevet

La nå folk få bytte profil bilde når de vil da uten at de skal få en psykiatrisk diagnose for det. Jeg bytter ca 3 ganger i året kanskje og det er rett og slett fordi jeg blir lei av bildet. I vinter hadde jeg et bilde tatt på fjellet, i sommer ble jeg lei av vinter bildet og byttet til et sommer bilde fra ferien. Mulig jeg bytter enda en gang før jul 😲😲😲

Anonymkode: 4bd9c...6aa

Skrevet

Er det Kim Kardashian du snakker om og er venn med!

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

La nå folk få bytte profil bilde når de vil da uten at de skal få en psykiatrisk diagnose for det. Jeg bytter ca 3 ganger i året kanskje og det er rett og slett fordi jeg blir lei av bildet. I vinter hadde jeg et bilde tatt på fjellet, i sommer ble jeg lei av vinter bildet og byttet til et sommer bilde fra ferien. Mulig jeg bytter enda en gang før jul 😲😲😲

Anonymkode: 4bd9c...6aa

Du er garantert psykopat ut fra det du skriver. Ta imot din nye diagnose fra ukjente, ukvalifiserte folk på nettet med åpne armer.

Anonymkode: 73a9f...87b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...