Gå til innhold

Stillinger for liten penis

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har falt for en fyr der utstyret ikke er altfor stort. Dette gjør meg egentlig ingenting og vi har et veldig bra sexliv. Likevel lurer jeg på om det er noen stillinger som er "bedre" enn andre. Introduserte ham for den stillingen at jeg ligger på magen og han kommer inn bakfra. Etter dette har han tatt en del intiativ til denne stillingen, og det er sånn han oftest kommer. Har prøvd å google litt, men får mest bare opp tips om knipeøvelser... 

Finnes det andre geniale stillinger? :) 

Anonymkode: a0815...941

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å sitte oppå er det som har fungert best for meg når jeg har vært med en mann med liten penis. 

Anonymkode: 344db...fd3

Skrevet

Begynn å eksperimentere med puter og lignende. Det kan sørge for gode overraskelser. 😉

Er han tynn, kan du forsøke å samle beina så godt det går an. Er han kort, kan det hjelpe å bruke svaien i ryggen, feks. Eller beina over skuldrene hans.

Skrevet

Ekspriminter :) 

Jeg liker vel de fleste stillinger med han, men nå har han ikke sååå liten heller. 

Anonymkode: aafcf...0dc

Skrevet

TS her

Den er tykk, bare ikke veldig lang :) Har vært på toppen og har hatt beina over skuldrene hans. Virker ikke som han syns alt er tipptopp.. men for min del går den ikke langt nok inn, og selv om en kjenner mest rundt skjedeåpningen, savner jeg litt dyp penetrering. Han er veldig flink på andre ting da, så det er egentlig ikke et problem sånn sett.. er bare redd jeg skal slutte å bli kåt og ha lyst på sex med ham pga jeg ikke får veldig mye ut av det uansett. 

Å prøve med puter er en god idé! 

Skrevet

Du kan ligge på siden med ene foten opp og ham mellom bena dine.

Spoiler

0134.jpg

Skrevet

Du ligger på ryggen. Beina godt rundt hans hals.

Anonymkode: 64763...290

Skrevet

Tråden er ryddet for krenkende utsagn

ninuska_, adm

Skrevet

Hvor lang er penisen hans ca?

Anonymkode: 033ff...f2b

Skrevet
20 timer siden, TMC skrev:

Du kan ligge på siden med ene foten opp og ham mellom bena dine.

Vis skjult innhold

0134.jpg

Den stillingen er god, ja

Anonymkode: aafcf...0dc

• Liker 1
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Finnes det andre geniale stillinger? :) 

Renholdsarbeider

Anonymkode: 023fc...8b4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...