AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2016 #21 Skrevet 8. oktober 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ha ha, ja de finnes. Flaut å se. Anonymkode: 35e50...057 Patetisk! Anonymkode: dd686...73d
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2016 #22 Skrevet 8. oktober 2016 Mye blåste folk rundt omkring! Gucci bæresele... da veit du foreldrene har gjort en dårlig jobb angående verdisyn i oppdragelsen, og sirkelen fortsetter! Anonymkode: 511c0...db7 1
Minlillelykke Skrevet 8. oktober 2016 #23 Skrevet 8. oktober 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor gidder folk egentlig å kjøpe Gucci-produkter, i det heile tatt? Dette har jeg faktisk aldri skjønt vitsen med. Bare over-priset dritt, rett og slett. Anonymkode: dd686...73d Ikke enig i at det er dritt! Gucci solbrilla mi er fortsatt like fin, 5 år etter jeg kjøpte den!
Gjest Sisti Skrevet 8. oktober 2016 #24 Skrevet 8. oktober 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar alle. Ingen som VET sikkert eller har erfaring, men flere som sier den ikke ser god ut. Da er saken grei da Derfor jeg spørr... Ikke for å få kritiske svar til merker osv eller for å «henge ut» camilla. For alt jeg vet er den god. Anonymkode: 7a88f...399 Jo vi VET det faktisk, for det er bare å se på et bilde av den så ser man at den er altfor dårlig. Men det er jo ikke kritikk mot deg, det er flott at du spør, langt flere burde spørre i stedetfor å bare kjøpe det første de finner på butikken.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2016 #25 Skrevet 8. oktober 2016 11 minutter siden, Minlillelykke skrev: Ikke enig i at det er dritt! Gucci solbrilla mi er fortsatt like fin, 5 år etter jeg kjøpte den! Det er bænsin stasjon brillene mine også. 200 kr. Woo hoo. Anonymkode: 35e50...057 5
Gjest Sisti Skrevet 8. oktober 2016 #26 Skrevet 8. oktober 2016 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Uavhengig av merket så den ergonomisk veldig dårlig ut for både barn og mor - selene bak er alt for tynne, og barnet henger rett ned. Ikke alle babybjørn sine er dårlige ergonomisk, bare for å avkrefte det. Det er de gamle modellene som ikke er anbefalt. Anonymkode: b9e68...a02 De nye BB er heller ikke gode nok, selv om de er mye bedre enn før. Men ryggpanelet er blant annet for stivt til at den kan sies å være helt bra. Skal man ha noe bra må man gå for Ergobaby, eller Menduca, Angelpack etc. Eller sjal.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2016 #27 Skrevet 8. oktober 2016 12 minutter siden, Minlillelykke skrev: Ikke enig i at det er dritt! Gucci solbrilla mi er fortsatt like fin, 5 år etter jeg kjøpte den! Hva så? Dette kunne vel vært tilfelle med alle solbriller, uansett merker.... Anonymkode: dd686...73d 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2016 #28 Skrevet 8. oktober 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar alle. Ingen som VET sikkert eller har erfaring, men flere som sier den ikke ser god ut. Da er saken grei da Derfor jeg spørr... Ikke for å få kritiske svar til merker osv eller for å «henge ut» camilla. For alt jeg vet er den god. Anonymkode: 7a88f...399 I sele skal baby som nyfødt ha støtte for hodet (noe det ser ut som selen gir), m-form på beina (ikke innfridd) og c-form i ryggen (ikke innfridd). Den selen som først og fremst anbefales til nyfødt er vel Caboo. Anonymkode: 8eb94...9ce 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2016 #29 Skrevet 8. oktober 2016 Husk at barnet vokser fort, og det blir fort tungt å bære om du ikke har hoftebelte. Ville gått for ergobaby. Anonymkode: 51f9d...063
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2016 #30 Skrevet 8. oktober 2016 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Husk at barnet vokser fort, og det blir fort tungt å bære om du ikke har hoftebelte. Ville gått for ergobaby. Anonymkode: 51f9d...063 Hoftebelte? Det er da ingen nødvendighet, folk bærer jo i sjal også. Anonymkode: 8eb94...9ce
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2016 #31 Skrevet 8. oktober 2016 Jaokei takk for svar..... diskuter utseende, barneoppdragelse, nødvendighet i merker, osv ett annet sted takk. JEG likte utseende, men jo jeg er og opptatt av at det skal være bra. Er vanligvis sjalbærer til mine 2 fra før, men er på utkikk etter en enkel sele nå til neste mann. Har dog ikke vært fornøyd med verken BB eller ergobaby. Har begge. I nyere modeller og. Får holde meg til sjal TS... Anonymkode: 7a88f...399
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2016 #32 Skrevet 8. oktober 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jaokei takk for svar..... diskuter utseende, barneoppdragelse, nødvendighet i merker, osv ett annet sted takk. JEG likte utseende, men jo jeg er og opptatt av at det skal være bra. Er vanligvis sjalbærer til mine 2 fra før, men er på utkikk etter en enkel sele nå til neste mann. Har dog ikke vært fornøyd med verken BB eller ergobaby. Har begge. I nyere modeller og. Får holde meg til sjal TS... Anonymkode: 7a88f...399 Det er alltid sånn på graviditetsforumet... Men har du sjekket Caboo? Fint til nyfødt. Deretter har du Angelpack. Anonymkode: 8eb94...9ce
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2016 #33 Skrevet 8. oktober 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er alltid sånn på graviditetsforumet... Men har du sjekket Caboo? Fint til nyfødt. Deretter har du Angelpack. Anonymkode: 8eb94...9ce Jaaaa i know. Skjønner ikke at jeg gidder la meg irritere! Haha. Nei har ikke det altså!? Får sjekke ut. Begge mine har vært mest happy bært, men syns det er noe stress med knytninger med sjal til tider. Takk for tips Anonymkode: 7a88f...399
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2016 #34 Skrevet 8. oktober 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jaaaa i know. Skjønner ikke at jeg gidder la meg irritere! Haha. Nei har ikke det altså!? Får sjekke ut. Begge mine har vært mest happy bært, men syns det er noe stress med knytninger med sjal til tider. Takk for tips Anonymkode: 7a88f...399 Nei, har fått noen drøye svar her inne jeg også. Overser det så lenge det ikke er svar på det jeg spør om. Man spør jo fordi man vil det beste for barnet. Ja, Caboo er veldig anbefalt i den bæregruppa på Facebook, av de som jobber i bærebutikk også. Det er egentlig en blanding av sjal og slynge, men enklere å knyte. Alle skryter veldig av den. Ellers er det Angelpack som er mer sele da, og den kan også brukes fra nyfødt. Kusinen min hadde der og var fornøyd hun også. Anbefaler denne linken: https://www.bereglede.no/baeretoy-etter-alder/ Anonymkode: 8eb94...9ce
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2016 #35 Skrevet 8. oktober 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, har fått noen drøye svar her inne jeg også. Overser det så lenge det ikke er svar på det jeg spør om. Man spør jo fordi man vil det beste for barnet. Ja, Caboo er veldig anbefalt i den bæregruppa på Facebook, av de som jobber i bærebutikk også. Det er egentlig en blanding av sjal og slynge, men enklere å knyte. Alle skryter veldig av den. Ellers er det Angelpack som er mer sele da, og den kan også brukes fra nyfødt. Kusinen min hadde der og var fornøyd hun også. Anbefaler denne linken: https://www.bereglede.no/baeretoy-etter-alder/ Anonymkode: 8eb94...9ce Lurt det 🙈 Ja absolutt. Har ingen erfaring med den selen jeg så kjekt å vite! Ja stemmer! Den har jeg jo sett såvidt ja. Er medlem der. Ahaa ja for ser for meg jeg vil ha en sele som ekstra siden jeg har flere sjal fra før. Både vevde og elastiske. Anonymkode: 7a88f...399
Pinkpashion Skrevet 9. oktober 2016 #36 Skrevet 9. oktober 2016 Ta en titt på sela... Ser den behagelig og ergonomisk ut? Babyen henger etter skrevet, som igjen henger i bæreren sine skuldre. Skal ikke et trent øye til for å se at dette ikke er ok. Det er ikke c-kurve og ikke froskestilling på beina, samt at det er dårlig støtte for bæreren. Så nei, ingen god sele. Den ligner veldig på Babybjørn Classic, og den er vel omtrent det motsatte av ergonomisk. Dersom du er opptatt av merker og utseende, så kan jeg opplyse deg om at bæresjal-verdenen er stor og der kan du finne dyre, flotte sjal som er håndvevd. Hilsen bæremamma til barn nr 2, som med årene har opparbeidet seg en del peiling. 1
Pinkpashion Skrevet 9. oktober 2016 #37 Skrevet 9. oktober 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hoftebelte? Det er da ingen nødvendighet, folk bærer jo i sjal også. Anonymkode: 8eb94...9ce Når man knyter i sjal så knyter man jo rundt midja/hofta...
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #38 Skrevet 9. oktober 2016 Jeg har caboo, og veldig fornøyd! Den Gucci bæreselenen ser ut som en babybjørn jeg hadde, og babyen hang der med bena rett ned og det så virkelig ikke godt ut, jeg gikk og holdt bena hans hele tiden og bæreselen var da egentlig ubrukelig. Så jeg ville ikke ha kjøpt den.. Anonymkode: 6cf54...c9c
Gjest Sisti Skrevet 9. oktober 2016 #39 Skrevet 9. oktober 2016 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Hoftebelte? Det er da ingen nødvendighet, folk bærer jo i sjal også. Anonymkode: 8eb94...9ce Folk bærer ikke etter kun skuldrene i sjal. Sjalet festes jo rundt livet eller hoftene. Kan også anbefale caboo, men den er bare grei i noen måneder, til baby blir 6-7 kg. Angelpack, mei tai, manduca er også seler verdt å sjekke ut. Og det finnes jo flere typer ergobaby, jeg liker den nye best (adapt).
Minlillelykke Skrevet 9. oktober 2016 #40 Skrevet 9. oktober 2016 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva så? Dette kunne vel vært tilfelle med alle solbriller, uansett merker.... Anonymkode: dd686...73d Nja, kanskje, men de jeg kan sammenligne med som Dior, rayban og de gelt billige holder guccien best altsp. Personlig erfaring er at det er kvalitet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå