Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med denne? Sammenligned med babybjlrn/ergobaby osv. Er den bra for de små? :)
Fikk lest ett sted den ikke var fra nyfødt. Vet Camilla/Villapaprika har en slik og hun bruker jo den. Men hun er jo ikke helt nyfødt lenger da. Finnes det flere typer eller hva? Noen som vet. Den er sååååå fin! :rolleyes:

Anonymkode: 7a88f...399

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du bør kjøpe en som støtter godt og gjør at du bærer med hele deg. Den selen der tror jeg ikke det er mye hjelp i. 

Anonymkode: b0801...b11

• Liker 4
Skrevet

Nei huff, utifra bildene ser den elendig ut! 

Babybjørn er heller ikke anbefalt, men babybjørn ser likevel MYE bedre ut enn gucci. 

Skrevet

Gucci for babyer.

:skratte:

Anonymkode: 6a621...f88

• Liker 7
Skrevet

Altså - er du opptatt av merker kjøper du deg et Guccisjal og har på deg selv mens du bærer babyen. Evnt kan du surre det rundt en ordentlig bæresele eller få sydd et trekk. Bæretøy skal være ergonomisk riktig, og ikke et fancy tilbehør.

Anonymkode: 7c3fe...e59

• Liker 15
Skrevet

Hvorfor gidder folk egentlig å kjøpe Gucci-produkter, i det heile tatt?

Dette har jeg faktisk aldri skjønt vitsen med. Bare over-priset dritt, rett og slett.

Anonymkode: dd686...73d

• Liker 2
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette har jeg faktisk aldri skjønt vitsen med. Bare over-priset dritt, rett og slett.

Fordi noen av disse produktene er fine?

Anonymkode: f8793...bf5

• Liker 2
Skrevet

Det ser ikke ut som den er så god når det gjelder støtte. Og den er nok heller ikke for nyfødte basert på de bildene jeg så av den. Gå for en manduca eller ergobaby. De finnes i mange fine farger, (ikke Gucci, men lell) og er ergonomisk tilpasset baby fra nyfødt og lenge utover. 

Skrevet

Den selen var blodharry!

Men, den ser virkelig ikke ergonomisk ut i det hele tatt. Det er ikke babybjørn heller, men tror jeg heller ville hatt babybjørn enn denne. 

Vil sterkt anbefale deg å kjøpe sånne ting av leverandører som har peiling og et produkt du faktisk kan finne ordentlig informasjon om (noe jeg ikke fant om Gucci selen, kun hvor syyyyykkkkt fiiiiin den var..)

Hvis du så gjerne ville ha noe i et dyrt merke kan du sikkert kjøpe et Gucci pledd eller en Versace sommerpose :) Eller søte Burberry antrekk? For akkurat når det kommer til slike viktige innkjøp så burde du kjøpe et produkt som er trygt og produsert for babyens sikkerhet og utvikling, og ikke fordi den er fin :) 

• Liker 2
Gjest Sugemerke
Skrevet

Nei, den er ikke bra for barnet eller bæreren. Barnet henger etter skrittet, i stedet for å sitte på rumpen med knærne i froskestilling. Bæreren får all vekten på nakken. Så fin eller ikke, dette er ikke en sele man kjøper om man tenker på barnet. 

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Altså - er du opptatt av merker kjøper du deg et Guccisjal og har på deg selv mens du bærer babyen. Evnt kan du surre det rundt en ordentlig bæresele eller få sydd et trekk. Bæretøy skal være ergonomisk riktig, og ikke et fancy tilbehør.

Anonymkode: 7c3fe...e59

det er derfor jeg spørr???? Fordi ergonomi er viktig for meg.. jeg aner da ikke! guuuud

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

samma for deg vel??? jeg liker merkeprodukter, rett og slett. Til barn og voksne :)

• Liker 3
Skrevet

Takk for svar alle.
Ingen som VET sikkert eller har erfaring, men flere som sier den ikke ser god ut. Da er saken grei da :) 
Derfor jeg spørr... Ikke for å få kritiske svar til merker osv eller for å «henge ut» camilla. For alt jeg vet er den god. 

• Liker 2
Skrevet

og å si at den er blodharry er vel bare å spare seg for.. jeg likte den. 

• Liker 1
Gjest Sugemerke
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Takk for svar alle.
Ingen som VET sikkert eller har erfaring, men flere som sier den ikke ser god ut. Da er saken grei da :) 
Derfor jeg spørr... Ikke for å få kritiske svar til merker osv eller for å «henge ut» camilla. For alt jeg vet er den god. 

Jo, jeg har peiling og du fikk et svar.

Skrevet

Uavhengig av merket så den ergonomisk veldig dårlig ut for både barn og mor - selene bak er alt for tynne, og barnet henger rett ned.

Ikke alle babybjørn sine er dårlige ergonomisk, bare for å avkrefte det. Det er de gamle modellene som ikke er anbefalt.

Anonymkode: b9e68...a02

• Liker 2
Skrevet

Som alle andre sier her er den ikke ergonomisk korrekt for verken baby eller mor. Babyen skal sitte i froskestilling, med knærne høyere enn rumpa. 

Jeg støtter også den som nevnte at denne er svært harry. 

Anonymkode: 41c5b...cd4

• Liker 3
Skrevet
23 minutter siden, Sugemerke skrev:

Nei, den er ikke bra for barnet eller bæreren. Barnet henger etter skrittet, i stedet for å sitte på rumpen med knærne i froskestilling. Bæreren får all vekten på nakken. Så fin eller ikke, dette er ikke en sele man kjøper om man tenker på barnet. 

Dette. Rett og skadelig for barnet, med helt feil hoftestilling. Stakkar små, sier jeg... :( 

• Liker 1
Skrevet

En ting er nå at den er så grusomt stygg at jeg får litt frysninger av å se på den. Men viktigst av alt er den absolutt ikke ergonomisk riktig og er ikke bra for barnet å bli bært i. 

Er folk virkelig så blind for et merke at de bare vil ha noe for statusen? 

Anonymkode: dd9ae...6a4

• Liker 4
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En ting er nå at den er så grusomt stygg at jeg får litt frysninger av å se på den. Men viktigst av alt er den absolutt ikke ergonomisk riktig og er ikke bra for barnet å bli bært i. 

Er folk virkelig så blind for et merke at de bare vil ha noe for statusen? 

Anonymkode: dd9ae...6a4

Ha ha, ja de finnes. Flaut å se.

Anonymkode: 35e50...057

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...