AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2016 #1 Skrevet 8. oktober 2016 Jeg skal starte med å utføre behandlinger som forsikringsselskap krever at man har en lege man samarbeider med. At hvis de trenger antibiotika kur pga infeksjon eller noe slikt så har hudterapaut samarbeid med lege som står til disposisjon. Det jeg lurer på er, hvordan finne en lege å samarbeide med? Jeg har stor respekt for leger og vet ikke helt hvordan jeg skal ta kontakt. Kan jeg sende mail til hudlegen der jeg bor å forklare at jeg trenger en å samarbeide med? Er mail for uformelt? Skal jeg heller ringe? Tenker at med mail, så får jeg presentert meg bedre og gitt mye informasjon. Og at en lege sikkert ikke har tid til å snakke så mye i tlf. Hvordan gå fram? Noen tips, erfaringer? Anonymkode: 26943...1ee
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2016 #2 Skrevet 8. oktober 2016 Du kan først ringe for deretter å tilby å sende en mail med mer informasjon om de er interessert. Du kan også prøve å kontakte private klinikker. Anonymkode: 1a48f...3b2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2016 #3 Skrevet 8. oktober 2016 Først: TerapEut. Det er viktig at du skriver yrkestittelen din korrekt ellers gir du et svært useriøst inntrykk. Ellers vil jwg tro at det vil være enklest å knytte seg til privatklinikk. Du må regne med å måtte betale for en leges tjenester. Jeg ville hørt med andre med samme utdanning og oppdrag som deg hvordan de har gjort det, og hvor mye de betaler for en leges tjenester. Det vil antagelig være en fastbundet per år, pluss en sum per konsultasjon. Anonymkode: 1c401...8e1 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2016 #4 Skrevet 8. oktober 2016 * fastbundet = fastsum Anonymkode: 1c401...8e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå