visp Skrevet 8. oktober 2016 #41 Skrevet 8. oktober 2016 Akkurat nå, sol87 skrev: Jeg har faktisk en håndveske og fire bananer oppi der nå, skjønner ikke hva du ler av!? Pokker, jeg hadde tenkt å lage bananbrød imorgen (helt seriøst). Tror jeg mista lysta nå 1
TMC Skrevet 8. oktober 2016 #42 Skrevet 8. oktober 2016 1 time siden, visp skrev: Pokker, jeg hadde tenkt å lage bananbrød imorgen (helt seriøst). Tror jeg mista lysta nå Dette forumet har sine risker 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2016 #43 Skrevet 8. oktober 2016 Jeg var selv nei, nei, nei til jeg møtte en jeg stolte veldig mye på som hadde veldig lyst. Han klarte å frelse meg, nå er jeg nesten på det punktet at jeg trygler om å få. For oss tror jeg hemligheten var tillit og god tid. I tillegg er det for meg viktig å skylle først, så jeg er helt sikker på at det ikke kommer noe ut, da er det mye enklere å slappe av. Jeg må være helt avslappet og kombinere det med masse glidemiddel og kondom. Vi bruker alltid lang tid, masserer litt først til jeg er helt avslappet. Han fører den veldig sakte inn, tempoøkningen kommer veldig gradvis. Gjør litt vondt på veg inn, men gud så digg det er når vi først er igang. Oppsummert punktvis - føle meg ren - tillit - Slappe helt av - Kondom - Masse glidemiddel - Forsiktighet - God tid Anonymkode: 15b40...b40 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2016 #44 Skrevet 8. oktober 2016 Når man har Morbus Crohn så er det egentlig ikke så fristende med noe stappet inn bak. 😏 Anonymkode: c310a...97e 2
FlyBabe Skrevet 9. oktober 2016 #45 Skrevet 9. oktober 2016 14 timer siden, Gorgonzola skrev: Det må gjøres forsiktig og gjerne med glidemiddel ALLE gangene. Du må lære deg å slappe av og ikke spenne deg. Etterhvert kan det hende du faktisk liker det, eller ikke. Viktig at det er på dine premisser i alle fall. Jeg liker det og har lært meg å like det "hardt". Ideelt sett, men det har gått bra med meg i alle fall.
FlyBabe Skrevet 9. oktober 2016 #46 Skrevet 9. oktober 2016 18 timer siden, Pappa1472 skrev: Det er nok veldig forskjellig. Mine erfaringer er ca 1/3 av mine partnere vil og liker det. Noen har ønsket det mer enn andre. Ei likte det i begynnelsen, men så etterhvert ville hun ikke. Men slik du beskriver det så høres det ikke ut som partneren din har tatt noe hennsyn til deg. Det går Ann å snakke med partneren din om det og eventuelt prøve igjen. Men da rolig og kontrollert fra din side. Noen elsker og bli tatt analt. Det gjelder både gutter og jenter. Og andre liker det ikke. Og jeg har ingen tro på at en jente kan få orgasme kun ved analsex. Det har jeg fått, så det går an =)
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #47 Skrevet 9. oktober 2016 Jeg var sammen med en dame som sjelden fikk orgasme med bare vanlig samleie. Hun fikk lettere orgasme med bare analsex selv om hun som regel trengte ekstra stimuli. Hun var alltid klar for analsex, og jeg lurte på om hun bare var sånn for å please meg. Jeg spurte, og hun svare at i starten var det kanskje sånn. Etter hvert begynte hun å foretrekke analsex. Vi var sammen i fem år og hadde analsex flere ganger i uken. Selv om penisen min er vesentlig tykkere enn gjennomsnittet merket vi ingen forskjell på analen etter flere års bruk. Anonymkode: 8a9a8...fc2
Pappa1472 Skrevet 9. oktober 2016 #48 Skrevet 9. oktober 2016 1 time siden, FlyBabe skrev: Det har jeg fått, så det går an =) Da vet jeg det. Tenkte slik som ab skriver over at det må ekstra stimuli til da. Å ikke kunne få kun ved penetrering i anal. Synes forsatt det høres rart ut, men sier du det går så går det vel 😊
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #49 Skrevet 9. oktober 2016 På 10/8/2016 den 13.38, AnonymBruker skrev: Vi prøvde for første gang i går, men FY FAEN det gjorde vondt!!! Au!!! Det føltes ut som om han trykka en jævla betongstein opp der med full kraft. Jeg hadde så lyst til å legge meg ned og gråte! Hvordan kan analsex være godt? Skal man liksom få orgasme av det? Dere jenter som liker analsex; hva er det som er så godt med det? Anonymkode: 4d5fd...284 Jeg prøvde også analsex engang. Det tenner meg veldig, men han hadde rett og slett for stor penis. Det gjorde driiiitvondt Anonymkode: 554d3...0f7
TMC Skrevet 9. oktober 2016 #50 Skrevet 9. oktober 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg prøvde også analsex engang. Det tenner meg veldig, men han hadde rett og slett for stor penis. Det gjorde driiiitvondt Anonymkode: 554d3...0f7 Lube, tid, lube, tid tid, lube, forsiktighet Men var han veldig stor gjør det nok vondt uansett ja
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå