Gå til innhold

God hundeseng som hunden ikke får herpet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den ene hunden vår elsker å ligge og nappe i ting, sånn småpusling der hun virkelig koser seg. Ikke når vi er hjemme selvsagt.. På sikt får hun til slutt hull, og da har de det moro med masse stopp utover i hele stua. Så vi kjøper sikkert ny hundeseng 1-2 ganger i året.

Er det noen som har hatt samme problem og har tips til en som tåler litt og også ser OK ut? Vi har en i pvc fra Kennel som vi faktisk har hatt lenge, det er de små og myke sengene til den minste hunden vår hun liker å nappe i. Men synes kanskje ikke den fra Kennel er like god og fin, så begge foretrekker sofaen eller den lille hunden sin seng som pleier å være i tekstil.

Anonymkode: f3257...240

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner til den med stopp i halve huset. Jeg løste det med en vanlig, gammel hundeseng i plast med ulltepper oppi. Har også god erfaring med Biabed, de er heller ikke så attraktive å tygge på. Utfordringen med slike senger er dog at de ikke er så gode og myke å ligge i, så kan være en fordel med et tykt, tovet ullteppe for å gjør det lunere og mer attraktivt. 

Skrevet
5 minutter siden, Skywise skrev:

Kjenner til den med stopp i halve huset. Jeg løste det med en vanlig, gammel hundeseng i plast med ulltepper oppi. Har også god erfaring med Biabed, de er heller ikke så attraktive å tygge på. Utfordringen med slike senger er dog at de ikke er så gode og myke å ligge i, så kan være en fordel med et tykt, tovet ullteppe for å gjør det lunere og mer attraktivt. 

Bruker du spesielle tepper da? Et litt tykt, tovet et høres fint ut. Jeg har bare kjøpt de vanlige på Felleskjøpet, men de er ikke så stas. Tenkte på Fleecepledd, men redd hun kan komme til å tygge på det, og det er vel ikke så bra hvis hun får i seg plast? Ja, det virker ikke som de liker Biabeden særlig godt, ikke på samme måte som de andre jeg kjøper i alle fall. Har prøvd med litt puter oppi, men det blir samme som med tekstilsengen.. Men da tar jeg gjerne imot tips om Flurry tepper til å ha i. :) Ser de har fått litt flere farger på Biabed siden vi kjøpte den andre, så en nøytral grå kan jo funke.

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bruker du spesielle tepper da? Et litt tykt, tovet et høres fint ut. Jeg har bare kjøpt de vanlige på Felleskjøpet, men de er ikke så stas. Tenkte på Fleecepledd, men redd hun kan komme til å tygge på det, og det er vel ikke så bra hvis hun får i seg plast? Ja, det virker ikke som de liker Biabeden særlig godt, ikke på samme måte som de andre jeg kjøper i alle fall. Har prøvd med litt puter oppi, men det blir samme som med tekstilsengen.. Men da tar jeg gjerne imot tips om Flurry tepper til å ha i. :) Ser de har fått litt flere farger på Biabed siden vi kjøpte den andre, så en nøytral grå kan jo funke.

Jeg bruker ull da min erfaring med fleece er at det raskt begynner å lukte. Ullteppene strikker jeg selv i billig ullgarn og tover dem, tovingen gjør at de ikke rakner selv om det blir hull i dem.
Er også fornøyd med vetbed, gode tepper man får kjøpt flere steder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...