Testosteron Skrevet 8. oktober 2016 #1 Skrevet 8. oktober 2016 Det beste jeg veit er å tisse når jeg er veldig tissetrengt
sol87 Skrevet 8. oktober 2016 #2 Skrevet 8. oktober 2016 Det er en jevn kamp mellom en god kopp kaffe om morgenen og når samboeren min fingrer meg. Klarer ikke å bestemme meg.
fiole Skrevet 8. oktober 2016 #3 Skrevet 8. oktober 2016 Gnukk, gnukk ja..det er å treffe senga når jeg er virkelig trøtt 1
Gothminister Skrevet 8. oktober 2016 #4 Skrevet 8. oktober 2016 3 timer siden, Testosteron skrev: Det beste jeg veit er å tisse når jeg er veldig tissetrengt Ja det er godt og få kommet seg på do når man virkelig må. Ellers er det mye godt i livet. Knulle, spise god mat, svi seg en rev, god rødvin, løpe en tur i skogen. Livet har mange goder, derfor vanskelig og peke ut en ting.
Nøste~ Skrevet 8. oktober 2016 #5 Skrevet 8. oktober 2016 Klø rundt (ikke oppå!!) et myggstikk. Det er så deilig at jeg flere ganger har vurdert å gå i bar overkropp midt i granskaugen bare for å bli bombadert med myggstikk som jeg kan kose meg med etterpå. 2
fiole Skrevet 8. oktober 2016 #6 Skrevet 8. oktober 2016 35 minutter siden, Nøste~ skrev: Klø rundt (ikke oppå!!) et myggstikk. Det er så deilig at jeg flere ganger har vurdert å gå i bar overkropp midt i granskaugen bare for å bli bombadert med myggstikk som jeg kan kose meg med etterpå. Just love this one. LOL
Gjest Emera Skrevet 8. oktober 2016 #7 Skrevet 8. oktober 2016 (endret) Lørdag. Fordi potetgull og sjokolade. Endret 8. oktober 2016 av Emera
chouette Skrevet 8. oktober 2016 #8 Skrevet 8. oktober 2016 (endret) Sex, sjokolade, søvn, bading, hjerneorgasme, kose med små kattunger og nyvasket tøy. Endret 8. oktober 2016 av toothfairy
melatonin Skrevet 8. oktober 2016 #10 Skrevet 8. oktober 2016 Når katten vil kose og legger seg oppå hodet mitt eller tråkker på ryggen min. Det og å ha fri fra jobb. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå