AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2016 #1 Skrevet 8. oktober 2016 Jeg bruker ikke dette på noen av våre klær for å holde på levetiden til tøyet, men vi har alltid hatt mye Nova Star bukser og synes disse er så gale stive etter vask. Så ved ett uhell endte en bukse i 60en med skyllemiddel så det jeg lurer på nå er hvor mange som bruker tøymykner på barnetøy? http://www.klikk.no/mote/altfordamene/mote/article848716.ece Anonymkode: 8f9e9...cde
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 8. oktober 2016 #2 Skrevet 8. oktober 2016 Har og vil aldri bruke tøymjukar på noko av det som vaskast i dette huset. Det luktar heilt forjævlig!
Arkana Skrevet 8. oktober 2016 #4 Skrevet 8. oktober 2016 Vi bruker tøymykner på alt av tøy, men vi bruker parfymefri tøymykner. Jeg utstår ikke tøymyknerlukt og synes det stinker av dem som bruker dette på klærne sine. 1
mjauritz Skrevet 8. oktober 2016 #5 Skrevet 8. oktober 2016 Vi bruker en veldig mild tøymykner på noe av klærne hennes som ellers blir veldig stive. Bruker det også på alt av våre (voksnes) klær. Ville nok ikke gått for den med mest parfyme da
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2016 #6 Skrevet 8. oktober 2016 Bruker Neutral sin. Synes klærne blir så stive uten, men får samtidig noia av folk som lukter tøymykner. Kan ikke si å ha oppleved at klærne blir mer slitt av det. Handler vel kanskje like mye om hvordan de vaskes.. Anonymkode: 0058f...ef2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2016 #7 Skrevet 8. oktober 2016 Aldri tøymykner. Det er giftstoffer, og kan gi både hudproblemer og luftveissykdom. Det er det samme om det er skyllemiddel med parfyme eller nøytral og andre såkaltes vennlige skyllemiddelprodukter. Mange klær har merket på seg ikke bruk skyllemiddel, det samme har sengetøy fra en stor produsent som Høie samt alle magebåndene på Sandnes garn. Det sier ikke meg så helt lite. Særlig når dette er et produkt vi ikke trenger. Anonymkode: 51256...8ca
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2016 #8 Skrevet 8. oktober 2016 Bruker tøymykner på håndklær, for de blir så stive uten. Men ellers ikke. Bruker parfymeri da. Både mykner og vaskemiddel. Anonymkode: fdcec...6de
GammelKaktus Skrevet 8. oktober 2016 #9 Skrevet 8. oktober 2016 Her går alt i tørketrommelen så da blir det mykt. Stinker for mye av tøymykner til at jeg vil bruke det.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2016 #10 Skrevet 8. oktober 2016 4 minutter siden, FrøkenMånestråle skrev: Her går alt i tørketrommelen så da blir det mykt. Stinker for mye av tøymykner til at jeg vil bruke det. krymper ikke tøyet mye da? Anonymkode: 8f9e9...cde
appelsinjuice Skrevet 8. oktober 2016 #11 Skrevet 8. oktober 2016 Sluttet med tøymykner da Lillegutt ble født. Tviler på at det er bra for sart barnehud.
GammelKaktus Skrevet 8. oktober 2016 #12 Skrevet 8. oktober 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: krymper ikke tøyet mye da? Anonymkode: 8f9e9...cde Ikke som jeg har lagt merke til.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #13 Skrevet 9. oktober 2016 Bruker tørketrommel, ikke tøymykner. Anonymkode: a16aa...e6c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå