AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2016 #1 Skrevet 8. oktober 2016 Hei:) Jeg lurer på om jeg er lesbisk eller bifil? Jeg blir kåt av å se på meg selv. Det har jeg blitt siden jeg var rundt 18/19. Men saken er den at, det er kun meg selv. Ingen andre jenter. Jeg er gift, tenner på mannen min, kunne aldri tenke meg å prøve noe med en jente..men liker tanken på meg selv..:/ hva er greia? Er det bare høy selvtillit eller? Anonymkode: d4b9a...77b 1
lovedrug Skrevet 8. oktober 2016 #2 Skrevet 8. oktober 2016 Er det at du blir kåt av og se på deg selv eller blir du kåt av og se på deg selv og tenke at du har sex med noen? Ganske stor forskjell 1
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 8. oktober 2016 #3 Skrevet 8. oktober 2016 (endret) w Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2016 #4 Skrevet 8. oktober 2016 Mener du at du kunne tenkt deg til å ha sex med deg selv? I den forstand at om det var mulig å klonet deg selv. Anonymkode: 2f93e...0b9 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2016 #5 Skrevet 8. oktober 2016 Haha jeg blir faktisk kåt av å se på meg selv (har hatt bilder av meg selv og jeg kan se på dem og..ja). Ikke ved at jeg tenker på at jeg har sex med noen:) tror heller ikke jeg ville klonet meg selv, da virker det mer logisk at jeg hadde vært en mann og har sex med "det kvinnelige meg"..off det var dypt. Det har liksom vært til den grad at jeg tenkte at jeg ville bli misunnelig på ham som skulle gifte seg med meg. Men nå, nå som jeg er gift, er jeg selvsagt ikke misunnelig. Anonymkode: d4b9a...77b
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2016 #6 Skrevet 8. oktober 2016 Jeg tror nok det er normalt å tenne på seg selv i forhold til bilder feks. Man relaterer kanskje ''Jeg var så kåt da jeg tok dette bildet'' eller noe slikt? Jeg tenner når jeg stønner, selv når jeg er solo. Aner ikke jeg. Tenker at så lenge du ikke trår over din manns grenser, og ingen blir skadet, så er det ingen skam. Anonymkode: 2f93e...0b9
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2016 #7 Skrevet 8. oktober 2016 Nei altså mannen min er positiv til at den eneste jeg så på "før ham", var meg selv. Men godt at det ikke er farlig :D takk for svar, folkens^^ Anonymkode: d4b9a...77b 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2016 #8 Skrevet 8. oktober 2016 Jeg vet om ei annen som er slik. Men hun er singel da. Hun har aldri funnet noen mann som hun tente på så mye som hun tente på seg selv. Hun fikk bedre orgasmer av å onanere enn når andre menn gjorde noe med henne. Siste typen hennes var mer forståelsesfull, men han tente også på å se henne holde på med seg selv. Jeg vet at for de som ikke forstår så høres det trist ut. Men for henne var, og er, det godt. Det er helt normalt for øvrig. Som i, du er ikke gal, det feiler deg ikke noe. Vanlig er det nok ikke. De fleste har et tenningsmønster som gjør at de tenker på å ha sex med andre. Men om det ikke er vanlig så er det fortsatt ikke "galt". Anonymkode: be9ba...c83
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2016 #9 Skrevet 8. oktober 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hei:) Jeg lurer på om jeg er lesbisk eller bifil? Jeg blir kåt av å se på meg selv. Det har jeg blitt siden jeg var rundt 18/19. Men saken er den at, det er kun meg selv. Ingen andre jenter. Jeg er gift, tenner på mannen min, kunne aldri tenke meg å prøve noe med en jente..men liker tanken på meg selv..:/ hva er greia? Er det bare høy selvtillit eller? Anonymkode: d4b9a...77b Kult da. Dette er heller ikke så uvanlig. Å ikke minst, er dette helt ufarlig å uforpliktende da Er det når du ser deg naken i speilet, eller mest med utfordrende å sexy å stramme klær på? Anonymkode: 3dc9e...556
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2016 #10 Skrevet 8. oktober 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror nok det er normalt å tenne på seg selv i forhold til bilder feks. Man relaterer kanskje ''Jeg var så kåt da jeg tok dette bildet'' eller noe slikt? Jeg tenner når jeg stønner, selv når jeg er solo. Aner ikke jeg. Tenker at så lenge du ikke trår over din manns grenser, og ingen blir skadet, så er det ingen skam. Anonymkode: 2f93e...0b9 Kjenner meg selv igjen der også. Hvis jeg kler meg utfordrende i trange å sexy klær å tar bilder, blir jeg ofte veldig kåt på meg selv. Det er jo også slik at vi gir oss selv sex via onani og vi vet ofte selv best, hva som er deiligst å gir oss de beste orgasmene. Derfor er ikke dette noe unaturlig reaksjoner. Selv tenner jeg utrolig på å tilfredsstille meg selv, holde på lenge å bruke tid på maximal orgasme. Da blir jeg vill å stønner vilt, klarer ikke å holde igjen når orgasmen kommer Anonymkode: 3dc9e...556
TMC Skrevet 8. oktober 2016 #11 Skrevet 8. oktober 2016 Woody Allen sa: "Don't knock masturbation. It's sex with someone you love." Det er lov å være glad i seg selv 1
Gjest Sjørøveren Skrevet 8. oktober 2016 #13 Skrevet 8. oktober 2016 Samme her ts. Jeg skrev en tråd her inne en gang om at jeg drømmer om å ha sex med meg selv. En klone av meg f.eks Tanken gjør meg sykt kåt. Er også deilig å se meg selv i speilet. Når jeg står der å studerer skikkelig. Blir tent av å se musklene mine og se hvor bra jeg faktisk ser ut. Skulle likt å bli tatt bak av min egen kuk. Til og med mitt eget fjes liker jeg. La merke til en dag hvor søte øyner jeg har. Liker ikke at de er søte men nå er de nå bare det. Resten er sexy! Har god selvbilde når det gjelder utseendet mitt. Resten er en annen sak. Kan også tenne litt på menn, men jeg både tenner og forelsker meg i damer.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #14 Skrevet 9. oktober 2016 Jeg kan også tenne veldig på meg selv. Nå er jeg mann da, og jeg har det med å like å kle meg i dameundertøy. Men jeg er ikke helt sikker på om det er meg selv eller undertøyet jeg blir kåt av. Er ihvertfall deilig å onanere til meg selv i speilet, eller til bilder jeg har tatt av meg selv i sexy dameundertøy. Anonymkode: 1dbc2...a2f
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #15 Skrevet 9. oktober 2016 På 8.10.2016 den 13.06, AnonymBruker skrev: Jeg vet om ei annen som er slik. Men hun er singel da. Hun har aldri funnet noen mann som hun tente på så mye som hun tente på seg selv. Hun fikk bedre orgasmer av å onanere enn når andre menn gjorde noe med henne. Siste typen hennes var mer forståelsesfull, men han tente også på å se henne holde på med seg selv. Jeg vet at for de som ikke forstår så høres det trist ut. Men for henne var, og er, det godt. Det er helt normalt for øvrig. Som i, du er ikke gal, det feiler deg ikke noe. Vanlig er det nok ikke. De fleste har et tenningsmønster som gjør at de tenker på å ha sex med andre. Men om det ikke er vanlig så er det fortsatt ikke "galt". Anonymkode: be9ba...c83 Du "vet om ei annen" Hvem har du så nært forhold til at de kan utlevere slike ting om seg selv? Er ikke det uvanlig? Anonymkode: 09a5d...67f
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #16 Skrevet 9. oktober 2016 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du "vet om ei annen" Hvem har du så nært forhold til at de kan utlevere slike ting om seg selv? Er ikke det uvanlig? Anonymkode: 09a5d...67f Ikke meg som skrev denne du svarte på. Bare si at dette ikke er helt uvanlig det at noen har så nært vennskap at de utleverer sexlivet sitt. Har selv ei venninne og en kompis som snakker om alt, intimt om sexen, detaljer om hva de gjorde om orgasmene de fikk i helgen osv. Anonymkode: 3dc9e...556 2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #17 Skrevet 9. oktober 2016 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du "vet om ei annen" Hvem har du så nært forhold til at de kan utlevere slike ting om seg selv? Er ikke det uvanlig? Anonymkode: 09a5d...67f Det avhenger av hvordan du er som person. Jeg er den typen person selv fremmede åpner seg for og forteller personlige og intime ting til. Er du en person som holder alle på avstand så er det heller uvanlig, ja. Anonymkode: be9ba...c83 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #18 Skrevet 9. oktober 2016 Det handler vel om å tenne på å føle seg sexy. Jeg kan tenne på å ta sexy bilder av meg selv og se på dem. Fantaserer da om at andre ser bildene og tenner på meg de også. For meg er det distinkt følelsen av å være sexy som er tennende, og ikke nødvendigvis kroppen min i seg selv (har aldri tenkt tanken på å ha sex med meg selv/en klone feks). Er det kanskje litt likt for deg ts? Tenner feks på å se brystvortene mine gjennom en topp, eller bøye meg slik at bar rompe viser under skjørt. Føler meg da sexy og blir tennt og fantserer om at andre ser meg slik. Så i perioder jeg sliter med sexlyst på partner er å kle meg i sexy undertøy, forberede meg og gjerne ta bilder av meg selv en sikker vinner, da føler jeg meg sexy og er og klar til å tenne på ham. Anonymkode: bff5a...701
Kristiansand123 Skrevet 9. oktober 2016 #19 Skrevet 9. oktober 2016 Tror aldri jeg har tent på meg selv..
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #20 Skrevet 9. oktober 2016 Akkurat nå, Kristiansand123 skrev: Tror aldri jeg har tent på meg selv.. Og jeg har aldri tent på føtter. Men det finnes de som gjør det. Jeg hverken latterliggjør dem eller fremstiller dem som rare på noen som helst måte. Slik du gjør nå. Jeg vet nemlig bedre enn å oppføre meg på den måten mot andre mennesker. Anonymkode: be9ba...c83
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå