AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2016 #1 Skrevet 8. oktober 2016 Hei. Jeg er lesbisk, har kjæreste og vi har det veldig fint sammen. Problemet er at jeg har oppdaget at jeg tenner veldig på sæd, og tanken om å bli sprutet inn i. Jeg blir ikke opphisset av gutter, men bare sæden. Vi har et veldig bra sexliv, så ingenting å si på det. men jeg har altså ikke fortalt det. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 51999...a63
TMC Skrevet 8. oktober 2016 #2 Skrevet 8. oktober 2016 Har dere god kommunikasjon kan du sikkert snakke om det. Mener og det finnes dildoer med sprut, så om hun kan strappe en slik på kan du kanskje få levd ut fantasien.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2016 #3 Skrevet 8. oktober 2016 Er dette noe dere kan nyte sammen? Hvis ikke ville jrg latt være å si det igrunn. Stor sannsynlighet for at hun kan bli usikker på deg og din legning. Hadde mannen min plutselig sakt han tennte på sæd ville i alle fall jeg blitt ganske usikker. Jeg antar du tenner på dette fordi det er "forbudt" og litt tabu for en lesbisk kvinne pg at fetisjen din i seg selv er veldig uskyldig Anonymkode: c8c3f...e7c
Gjest lipgloss Skrevet 8. oktober 2016 #4 Skrevet 8. oktober 2016 Uskyldig fetish spør du meg,alt avhenger på hvordan du legger det frem 😊 tror nok jeg ville fortalt det men på en måte som ikke ville gjør hun usikker på deg😊 Lykke til Klemmer Ronja
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2016 #5 Skrevet 8. oktober 2016 Kunne ha bidratt her kjenner jeg! Anonymkode: 8195b...83f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå