Gå til innhold

Alene som tenåringsmamma

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo, har en sønn på 15 år som er jeg aleneforeldre til. Han har fram til nå hatt litt kontakt med pappan, men ønsker ikke nå og være mere hos han. Og vil ikke sende han dit mot hans vilje.Men føler meg så alene, har få venner og lite famile i nærheten. Sønnen min er mye hjemme, men har venner på skolen. Kun noen ganger ute og treffer venner. Han klarer seg godt på skolen, men er litt redd han er for mye alene. Han virker ikke deprimert, men er kanskje litt som meg at han synes det er godt å slappe av når han kommer hjem fra skole

Det lille pappan hadde han, var en deilig pustepause for meg. Har tidligere slitt med depresjon og er redd den vil komme tilbake når jeg ikke vet jeg får den lille pustepausen. Sønnen min er ikke så lett og få med ut på ting, han er typisk tenåring. Og innimellom har vi noen sikkelig krangler også, redd det kan bli mer når jeg aldri får mulighet til og ta meg inn. vet jeg ikke burde klage, er de som har både to og tre barn alene. Men værst er den angsten jeg får når jeg tenker på at depresjonen kan komme tilbake. Noen som har noen råd til meg, eller som føler på samme måten? Jeg jobber fullt og treffer jo folk der, men  føler meg allikvel alene. Noen tanker i natten bare.......

Anonymkode: 2cc28...e4f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt

Anonymkode: 2cc28...e4f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...