AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #1 Skrevet 7. oktober 2016 Skal til hovedstaden for en happening til uka, men tenkte å dra litt tidlig på dagen for å ha noen timer for meg selv først. Noen tips til hva jeg kan få sett og gjort? Snakk om rundt 4-6 timer, litt avhengig av når jeg drar og hva som oppstår. Litt av tiden går med til shopping, men tenkte å bruke mesteparten av tiden til andre ting. Anonymkode: 38ae1...018
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #2 Skrevet 7. oktober 2016 Operataket er jo obligatorisk. Anonymkode: 5d69b...b11
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2016 #3 Skrevet 8. oktober 2016 Seightseeing i Oslo er bare tragisk. Prøv heller å få gjort ting som ikke så lett kan gjøres andre steder i landet. Kjøp hasj av våre nye landsmenn ved akerselva. Demonstrer for en sak utenfor Stortinget. Ta t-banen. Tren på Bislett stadion. Spis på ekeberg. Anonymkode: e4938...9f2
MyIian Skrevet 8. oktober 2016 #4 Skrevet 8. oktober 2016 Ta deg en tur til Mathallen og spis noe god mat, kjøp med deg noen oster når du først er der. Shopping hadde jeg droppet. Operataket er unnagjort på ti minutter. Oppskrytte greier. Dra til Oslos minst kjente museum: http://www.emanuelvigeland.museum.no/museum.htm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå