Haru Skrevet 7. oktober 2016 #1 Skrevet 7. oktober 2016 For å snakke om noe annet en Ottar så kan vi snakke om denne facebook-gruppen som jeg kan rapportere til dere om at de har begynt å kritisere og dømme dette forumet også XD Jeg meldte meg inn som lurker. Jeg har ikke skrevet noen innlegg eller kommentarer der. Jeg ville være der for å observere. Og det jeg har sett sjokkerer meg. Jeg hadde virkelig forventet bedre fra mennesker over 30-års alderen. Det er ikke det at de skriver slemme eller kontroversielle ting slik som Ottar for eksempel. Det er det at de alle virker så ensidige. Det ser ut som en flokk som lever i sin lille utopiske venstrepolitiske/liberale boble hvor alt i verden er ondskapsfullt. En politimann er ond for å dra med trente hunder inn i kamp, og derfor fortjener han å bli kastet stein på. Han er også feig for å bruke batong for selvforsvar. Gruppen virker som å også ha vrangforestillinger om at alt det onde er så ufattelig enkelt å fikse på et blunk og derved er mange politikere dårlige i jobben sin. De elsker å kritisere og hakke på andre grupper og folk (Ottar blant andre), men samtidig oppfordrer de til å respektere hverandres meninger, noe som slår meg som meget.......rart (når jeg sier meninger så betyr det meninger, ikke trusler og lovbrudd). Er det noe jeg ikke skjønner her? Gruppen er ekstremt fokusert på innvandringen. Det er helt tydelig at de ønsker at Norge skal komme i samme situasjon som Sverige. Jeg kan bare gjette hvor stort drama det ville skapt om noen i gruppen skrev at de syntes det var på tide å stenge grensene. Om noen våger å være rasjonell, om noen våger å være en hjerteløs maskin som innser det faktumet at før eller senere vil landet bli oversvømt, ja da bryter sikkert helvete ut i gruppen XD hahaha fuck Er ikke dette ment å skal være en politisk gruppe? Hvorfor er da alle så ensidige og lite diplomatisk? Og om det er en politisk gruppe, hvorfor i helvete skravler de 24/7 om Ottar og hvor fæle og slemme de er? Som noen sytete fjortisjenter. Kanskje det finnes viktigere ting å diskutere? Ja, Ottar skriver forferdelige ting, og jeg er ikke noe fan av dem jeg heller, men det fikser da ingenting å kalle dem forskjellige fornærmelser og poste ubetydelige spam-innlegg hver eneste dag som ikke trigger noen konstruktive samtaler. Jeg har overhodet ingenting imot noens stilling innenfor politikk, men jeg forventer bedre enn ensidighet og dogme. Jeg ble rett og slett dårlig av å lese innleggene der. Jeg vet mange overdriver når de sier slikt, men tro meg når jeg sier; jeg ble kvalm. Og det fører til at jeg må spør dere om 2 ting uansett hvor teit spørsmålene kan virke 1: Er dette typiske symptomer på venstrefølgere eller liberaler? XD Denne oppførselen? 2: Er det jeg som er gal, eller er det faktisk noe feil her? (kanskje det viktigste spørsmålet)
Z.Z Skrevet 7. oktober 2016 #2 Skrevet 7. oktober 2016 Øh, jeg aner ikke hva du prøver å si her. Du mener seriøst at disse Odins menn er på venstresiden av politikken?
Haru Skrevet 7. oktober 2016 Forfatter #3 Skrevet 7. oktober 2016 3 minutter siden, Z.Z skrev: Øh, jeg aner ikke hva du prøver å si her. Du mener seriøst at disse Odins menn er på venstresiden av politikken? Dette er motparten -_- hadde det vært Soldiers of Odin ville jeg sagt det duh https://www.facebook.com/groups/540119349498008/?fref=ts
Haru Skrevet 7. oktober 2016 Forfatter #5 Skrevet 7. oktober 2016 2 minutter siden, Z.Z skrev: Javel, da var det en ekstremt dårlig spøk. en ting er sikkert, jeg begynner å føle at gruppen er en spøk.......en dårlig en
Z.Z Skrevet 7. oktober 2016 #6 Skrevet 7. oktober 2016 2 minutter siden, Haru skrev: en ting er sikkert, jeg begynner å føle at gruppen er en spøk.......en dårlig en Greit, min feil. Når jeg ser overskriften en gang til så er det klokkeklart at det dreier som om radioshowet "Are og Odin". Det forundrer meg ikke i det hele tatt at de eventuelt er venstrevridde, som journalister flest: http://journalisten.no/2016/05/journalistene-blir-rodere 1
Haru Skrevet 7. oktober 2016 Forfatter #7 Skrevet 7. oktober 2016 5 minutter siden, Z.Z skrev: Greit, min feil. Når jeg ser overskriften en gang til så er det klokkeklart at det dreier som om radioshowet "Are og Odin". Det forundrer meg ikke i det hele tatt at de eventuelt er venstrevridde, som journalister flest: http://journalisten.no/2016/05/journalistene-blir-rodere jeg har prøvd å like gruppen og være accepting som de sier på engelsk..........men jeg klarer det bare ikke så enten er det jeg som er en drittsekk (noe jeg ikke skal benekte), eller så er det gruppen som er litt.....rar xD
Z.Z Skrevet 7. oktober 2016 #8 Skrevet 7. oktober 2016 Ok, nå har jeg lest åpningsinnegget og bet meg merke i denne biten av meldingen: https://www.facebook.com/groups/540119349498008/?fref=ts Sitat Lenge var det god tone og stemning her. Medlemmer postet innlegg med glimt i øyet, ikke sjeldent hentet fra det man kan kalle 'Are og Odin'-universet. Sauer dominerte. Så har det etterhvert blitt flere og flere ulver. Så "Are og Odin" denfinerer seg som sauer? Meget betryggende. 1
Haru Skrevet 7. oktober 2016 Forfatter #9 Skrevet 7. oktober 2016 1 minutt siden, Z.Z skrev: Ok, nå har jeg lest åpningsinnegget og bet meg merke i denne biten av meldingen: https://www.facebook.com/groups/540119349498008/?fref=ts Så "Are og Odin" denfinerer seg som sauer? Meget betryggende. hehe ja jeg har lagt merke til den delen
fuglekvitter__ Skrevet 8. oktober 2016 #10 Skrevet 8. oktober 2016 22 timer siden, Haru skrev: For å snakke om noe annet en Ottar så kan vi snakke om denne facebook-gruppen som jeg kan rapportere til dere om at de har begynt å kritisere og dømme dette forumet også XD Jeg meldte meg inn som lurker. Jeg har ikke skrevet noen innlegg eller kommentarer der. Jeg ville være der for å observere. Og det jeg har sett sjokkerer meg. Jeg hadde virkelig forventet bedre fra mennesker over 30-års alderen. Det er ikke det at de skriver slemme eller kontroversielle ting slik som Ottar for eksempel. Det er det at de alle virker så ensidige. Det ser ut som en flokk som lever i sin lille utopiske venstrepolitiske/liberale boble hvor alt i verden er ondskapsfullt. En politimann er ond for å dra med trente hunder inn i kamp, og derfor fortjener han å bli kastet stein på. Han er også feig for å bruke batong for selvforsvar. Gruppen virker som å også ha vrangforestillinger om at alt det onde er så ufattelig enkelt å fikse på et blunk og derved er mange politikere dårlige i jobben sin. De elsker å kritisere og hakke på andre grupper og folk (Ottar blant andre), men samtidig oppfordrer de til å respektere hverandres meninger, noe som slår meg som meget.......rart (når jeg sier meninger så betyr det meninger, ikke trusler og lovbrudd). Er det noe jeg ikke skjønner her? Gruppen er ekstremt fokusert på innvandringen. Det er helt tydelig at de ønsker at Norge skal komme i samme situasjon som Sverige. Jeg kan bare gjette hvor stort drama det ville skapt om noen i gruppen skrev at de syntes det var på tide å stenge grensene. Om noen våger å være rasjonell, om noen våger å være en hjerteløs maskin som innser det faktumet at før eller senere vil landet bli oversvømt, ja da bryter sikkert helvete ut i gruppen XD hahaha fuck Er ikke dette ment å skal være en politisk gruppe? Hvorfor er da alle så ensidige og lite diplomatisk? Og om det er en politisk gruppe, hvorfor i helvete skravler de 24/7 om Ottar og hvor fæle og slemme de er? Som noen sytete fjortisjenter. Kanskje det finnes viktigere ting å diskutere? Ja, Ottar skriver forferdelige ting, og jeg er ikke noe fan av dem jeg heller, men det fikser da ingenting å kalle dem forskjellige fornærmelser og poste ubetydelige spam-innlegg hver eneste dag som ikke trigger noen konstruktive samtaler. Jeg har overhodet ingenting imot noens stilling innenfor politikk, men jeg forventer bedre enn ensidighet og dogme. Jeg ble rett og slett dårlig av å lese innleggene der. Jeg vet mange overdriver når de sier slikt, men tro meg når jeg sier; jeg ble kvalm. Og det fører til at jeg må spør dere om 2 ting uansett hvor teit spørsmålene kan virke 1: Er dette typiske symptomer på venstrefølgere eller liberaler? XD Denne oppførselen? 2: Er det jeg som er gal, eller er det faktisk noe feil her? (kanskje det viktigste spørsmålet) 1: Nei. Dem er høyrepopulister i følge han som leder den andre gruppa. 2: Jeg er enig ... det er noe som er feil der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå