AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #1 Skrevet 7. oktober 2016 Hei:) Jeg har fått tørr hud, det svir ved påføring av hudkrem. Bruker Eucerin for normal til kombinert hudtype, aldri hatt problemer før. Huden flasser litt, er mer sensitiv nå pga Epiduo. Noen gode råd? Har en veldig fet hudkrem også, men den trekker aldri inn og er for klissete. (Canoderm 5%) Anonymkode: a8f26...7e8
Ardwinna Skrevet 7. oktober 2016 #2 Skrevet 7. oktober 2016 Jeg har sensitiv hud og synes REN Evercalm er god. Ganske dyr krem men verdt pengene.
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #3 Skrevet 7. oktober 2016 A-derma skin care cream. Anonymkode: 8803b...5a2 1
laperla Skrevet 8. oktober 2016 #4 Skrevet 8. oktober 2016 (endret) Clenance Hydra fra Avene er laget for de på medisinsk, uttørrende behandling. Den svir ikke, i motsetning til Effaclar H("samme produktet" fra LRH), lindrer, gir masse fukt som du trenger og ikke noe fett, tetter ikke porer og lindrer rød hud. Har sensitiv, tørr, atopisk hud. Elsker denne kremen ❤️ Brukte denne under Iso kuren, og har fortsatt etter at jeg har sluttet, fordi jeg er så fornøyd med den. Prisen er veldig fin også 😊 Endret 8. oktober 2016 av laperla 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2016 #5 Skrevet 8. oktober 2016 Hvordan går det med epiduo? Jeg sluttet nylig med den etter 4 uker.. Huden ble litt bedre og så bare verre verre og mer verre. Fikk sår i hele ansiktet selv med fuktighetskrem (brukte merket Effaclar) og aldri hatt så mye kviser før. Har vært under akne-behanding siden 2014, men har gitt opp. Forsøker mine egne veier nå. Håper den funker bedre for deg Anonymkode: 88b65...726
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2016 #6 Skrevet 8. oktober 2016 Denne brukte jeg da jeg gikk på iso. Rimelig og utrolig god! Svidde ikke under bruk og fikk utrolig fin hud av den. Anonymkode: 92947...388
Vinky Skrevet 8. oktober 2016 #7 Skrevet 8. oktober 2016 Elixir - Rich Moisturizing Cream !! Helt magisk for huden min hvertfall. Den er itilegg beregnet på hud som er under ankebehandling. http://www.elixircosmeceuticals.no/produkter/rich-moisturizing-cream/ 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2016 #8 Skrevet 8. oktober 2016 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei:) Jeg har fått tørr hud, det svir ved påføring av hudkrem. Bruker Eucerin for normal til kombinert hudtype, aldri hatt problemer før. Huden flasser litt, er mer sensitiv nå pga Epiduo. Noen gode råd? Har en veldig fet hudkrem også, men den trekker aldri inn og er for klissete. (Canoderm 5%) Anonymkode: a8f26...7e8 Jeg sliter også med kviser. Hvordan krem er det du bruker? Anonymkode: 2226c...ff3
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2016 #9 Skrevet 8. oktober 2016 Jeg hadde lenge sånn hud uten at jeg hadde gjennomgått behandling for noe. Jeg måtte unngå alle produkter med et snev av aktive ingredienser og parfyme - så det gikk mye i Avene, LRP, og nå bruker jeg oljer(jojoba passer for endel med fetere hudtyper). Anonymkode: 456ce...726
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå