AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #1 Skrevet 7. oktober 2016 Etter å ha ammet to barn har brystene mine som før var små og faste, krympet til mini-ministørrelse (mindre enn a-cup) og blitt veldig slappe i tillegg. Jeg har tidligere ikke brydd meg noe særlig om hvordan puppene mine ser ut, men nå er det rett og slett deprimerende. De hverken ser eller kjennes bra ut. Jeg syns det ser ut som brystene til en 60-åring omtrent, og jeg er bare 30... Det går på selvtilliten løs, selvom mannen ikke klager. Men han er ikke akkurat overivrig etter å se på eller ta på dem under sex, av naturlige årsaker.. Jeg vurderer å ta silikon, ikke for å få store pupper, jeg vil bare ha tilbake de små, faste jeg hadde før. Hva syns dere menn om silikonpupper, er det helt turn-off? Hva med damene, noen som tatt silikon og ble fornøyd? Følte du at de nye puppene så ekte ut eller veldig fake? Anonymkode: cf9f9...68b
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #2 Skrevet 7. oktober 2016 Jeg hadde fine faste bryster helt til jeg fikk barn, slappe beverhaler var det jeg satt igjen med🙈 Jeg tok silikon for et halvt år siden og kunne ikke vært mer fornøyd.. Alle sier de kjennes ekte ut, de er myke og gode og beveger seg som ekte bryster 😊 Den eneste gangen man kan virkelig se at det er silikon er når jeg ligger på ryggen, for da siver de ikke utover til siden men holder seg oppe 😉 Får veldig mange komplimenter fra menn også. Bare det å kan ha sex og virkelig føle seg sexy igjen, og til og med med lyset på. Noe jeg ikke klarte før jeg tok silikon, ettersom puppene mine liksom kunne tilhørt min oldemor på 90 😂 (Så ille var det kanskje ikke) men jeg følte det slik.. Selvtilliten er nå mye bedre og jeg elsker å pynte meg og ha på meg fine klær igjen. Noe jeg ikke likte så godt da jeg følte at hver gang jeg bøyde meg feks så hang puppene nede på gulvet 🙊 Så om det er noe du vil så sier jeg GO FOR IT! Jeg har ikke angra et sekund, og alle mannfolka jeg har møtt sier at jeg ser bra ut, kan også ha noe med at jeg oser av selvtillit 🙈😂 Anonymkode: 32bcd...b71
innsats Skrevet 8. oktober 2016 #3 Skrevet 8. oktober 2016 Konsulter en lege som driver med plastikk. De har gjerne 3D slik at du kan se resultatet av din avgjørelse. Det handler om balanse mellom kroppsform og størrelse. Du virker å ha hodet godt plassert på skuldrene og legen skal kunne gi deg et resultat som er innenfor dine preferanser for hva du vil være fornøyd med. Lykke til.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå