Gå til innhold

Mister du lysten etter orgasme?

Fremhevede innlegg

Skrevet

En sjelden gang hører vi om de som får orgasmer som perler på en snor. Men hvordan er det med deg, mister du lysten like etter orgasme, slik at samleiet kommer til en slutt? Eller kan du holde på hele natten?

Anonymkode: 774c7...3cb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir poff... :(

Mentalt vil jeg ville mer, men samtidig er det noe som gjør meg så sliten at jeg ikke orker.

Anonymkode: fa8e2...290

Skrevet

Både og.  Noen ganger er jeg helt ferdig etter orgasmen, andre ganger kan det bare fortsette og fortsette.  Noen ganger tror jeg at jeg er ferdig, men så går det et minutt eller to og lysten bygger seg opp igjen.

Anonymkode: 1cf57...42c

Gjest Annetnavn_
Skrevet

Nope. Kan komme igjen og igjen og igjen...:)

Skrevet

Er klar igjen for en ny runde etter 10 min pause her.  Etter det så går det kort mellom orgasmene og dermed er ingen pauser nødvendige. Men å vare hele natten?  Partneren blir for hoven til at det i det hele tatt er en mulighet.

Skrevet

Som oftest er jeg ferdig etter en orgasme, kan få lyst igjen en halvtimes tid etterpå, men der og da duger jeg ikke til stort annet enn å få igjen pusten. :P Men det har av og til hendt at jeg fortsatt er kåt etter orgasme, men det skjer sjelden. :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg kommer veldig kraftig og lenge, så jeg må nok få ta meg inn litt. Varierer veldig med tid. Men kan holde det gående en stund. Andre gang blir det gjerne vanskeligere å komme.

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

En sjelden gang hører vi om de som får orgasmer som perler på en snor. Men hvordan er det med deg, mister du lysten like etter orgasme, slik at samleiet kommer til en slutt? Eller kan du holde på hele natten?

Anonymkode: 774c7...3cb

Det varierer mye, men ja, kan få orgasmer som perler på en snor gjennom hele natten, noen ganger hele helgen. Alt har med dagsform, kåtheten, min partner og min egen iver etter å fortsette. Noen ganger er jeg fornøyd å tilfreds etter en orgasme og noen ganger kommer jeg så hardt å lenge at jeg blir slått ut av utmattelse etter 1 til max 2 orgasmer. Andre ganger, spesielt når det har vært en stund siden og har god tid å er veldig kåt. Både når jeg onanerer selv, men spesielt med partner som er keen å teaser meg lenge, da får jeg omtrent ubegrenset antall orgasmer. Når den første orgasmen kommer, er jeg egentlig fornøyd, men kåtheten er der, skal  arena litt til så er jeg å kroppen klar for mer. Når jeg kommer igjen etter første orgasme er det bare å fortsette å orgasme kommer igjen å igjen uten at lysten forsvinner. Kroppen bare lissom krever mer å mer av det deilige. Er veldig godt trent, kanskje det har noe å si at kroppen og sexlysten bare vedvarer selv etter flere orgasmer?

Anonymkode: 8161a...ba9

Skrevet

Etter orgasme blir jeg helt ferdig, spesielt etter en kraftig orgasme (kvinne). Men det er som regel deilig å få penisen hans inni meg rett etter orgasme og bli knullet til han kommer 

Anonymkode: 2721e...9d2

Skrevet

Er nokså ubrukelig rett etter orgasme, og kunne gjerne avsluttet akten da, men fortsetter som oftest etter en stund til hun kommer også. Enten med samleie inkl klitorisstimulering, eller med fingring/slikking. 

Skrevet (endret)

Som regel er jeg sliten og ikke gidder mer etter orgasme. Akkurat som kåtheten bare forsvinner. Det tar litt tid før jeg får orgasme da, så er ikke sånn at jeg kommer etter 5 minutter. Har vi sex på kvelden,  så vil jeg egentlig bare sove etter orgasme. 

Men noen ganger kan jeg holde på mer, men da må jeg ha 5-10 minutters pause. Sånn at jeg får hentet meg inn igjen. 

Endret av Rose11
Skrevet
På 8.10.2016 den 7.44, MissCroft skrev:

Som oftest er jeg ferdig etter en orgasme, kan få lyst igjen en halvtimes tid etterpå, men der og da duger jeg ikke til stort annet enn å få igjen pusten. :P Men det har av og til hendt at jeg fortsatt er kåt etter orgasme, men det skjer sjelden. :)

Er du ferdig uavhengig av hvor sterk orgasmen var? Er det noen forskjell på om du har fått klitoris- eller vaginalorgasme? (evt har squirtet)

Anonymkode: b8de3...060

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er du ferdig uavhengig av hvor sterk orgasmen var? Er det noen forskjell på om du har fått klitoris- eller vaginalorgasme? (evt har squirtet)

Anonymkode: b8de3...060

Det har selvsagt litt å si, ja, og det er en veldig sterk orgasme, da er det garantert at jeg er ferdig for dagen. :P

• Liker 1
Skrevet

Jeg mister all lyst etter orgasmen når jeg onanerer, mens under samleie koser jeg meg fortsatt med mannen frem til han også er ferdig. Da er det jo så mye annet som er koselig også. <3

Anonymkode: a3dcb...7be

Gjest Sjørøveren
Skrevet

Mister lysten? Langt i fra. Jeg er en av de mannfolka som kan holde på hele natten. Til jeg sovner av utmattelse. 

Skrevet (endret)

feil tråd

Endret av Ewna
  • Liker 1
Skrevet

Når jeg er kåt, virkelig kåt altså, er jeg i stand til å slikke konas rumpehull, ta fingeren inn og spise det brune som kommer ut. Om dere skjønner hva jeg sikter til? Men etter det går for meg, angrer jeg noe vanvittig og er så kvalm at jeg spyr.

Skrevet

Nei jeg får bare lyst på mer. Klar rett etterpå og kan få flere orgasmer uten å miste ereksjon

Skrevet
7 timer siden, PrebenTønnevik skrev:

Når jeg er kåt, virkelig kåt altså, er jeg i stand til å slikke konas rumpehull, ta fingeren inn og spise det brune som kommer ut. Om dere skjønner hva jeg sikter til? Men etter det går for meg, angrer jeg noe vanvittig og er så kvalm at jeg spyr.

Uansett hvor kåt jeg er,  så hadde jeg aldri klart å spise bæsj! Du kan jo bli syk.

Skrevet
1 minutt siden, Rose11 skrev:

Uansett hvor kåt jeg er,  så hadde jeg aldri klart å spise bæsj! Du kan jo bli syk.

Det er veldig viktig at den er hard og fast. Vet ikke om man kan bli syk av det. Hva sier dere andre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...