AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #1 Skrevet 7. oktober 2016 Vi hadde en liten affære for mange år siden, men han ønsket ikke å være sammen med meg. Noe jeg etterhvert aksepterte (han var jo egentlig bare helt forferdelig). Vel livet gikk videre, og jeg fant meg en søt og kjekk mann^^ Og vi har i dag et barn sammen, hund og hus. Ja, vi liker hverandre så godt at vi forlovet oss. Livet har gått videre den. Men så en dag når vi var på restaurant for å spise, så sto han nå der, min X. Og han hadde selskap av det jeg velger å tro er kjæresten. Jeg oppdaget han ved en tilfeldighet, da jeg og mannen skulle betale i kassen. Og da så jeg at han snudde seg mot meg over hodet til kjæresten sin, og smilte sleskt Jeg geleidet mannen min så ut av restauranten, noe overrasket over at en mann av en x kan få seg til slikt Hva trodde han egentlig?? At jeg ennå vil ha han? Han har tidligere kjørt etter meg og mannen, og alltid hatt ei søt jente ved sin side. Vi følte oss forfulgt.. Men livet vårt fortsatte som før, og vi oppfører oss oppegående😊 Men hva er det min x driver med da? Hvorfor gjorde han som han gjorde på restauranten? Er han innbilsk kanskje, og tror at jeg vil ha han tilbake? Anonymkode: a7af4...365
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #2 Skrevet 7. oktober 2016 Ikke tenk på det. Ikke heng deg opp i slike ting. Det er hans problem, ikke ditt Anonymkode: 86cac...217 4
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #3 Skrevet 7. oktober 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi hadde en liten affære for mange år siden, men han ønsket ikke å være sammen med meg. Noe jeg etterhvert aksepterte (han var jo egentlig bare helt forferdelig). Vel livet gikk videre, og jeg fant meg en søt og kjekk mann^^ Og vi har i dag et barn sammen, hund og hus. Ja, vi liker hverandre så godt at vi forlovet oss. Livet har gått videre den. Men så en dag når vi var på restaurant for å spise, så sto han nå der, min X. Og han hadde selskap av det jeg velger å tro er kjæresten. Jeg oppdaget han ved en tilfeldighet, da jeg og mannen skulle betale i kassen. Og da så jeg at han snudde seg mot meg over hodet til kjæresten sin, og smilte sleskt Jeg geleidet mannen min så ut av restauranten, noe overrasket over at en mann av en x kan få seg til slikt Hva trodde han egentlig?? At jeg ennå vil ha han? Han har tidligere kjørt etter meg og mannen, og alltid hatt ei søt jente ved sin side. Vi følte oss forfulgt.. Men livet vårt fortsatte som før, og vi oppfører oss oppegående😊 Men hva er det min x driver med da? Hvorfor gjorde han som han gjorde på restauranten? Er han innbilsk kanskje, og tror at jeg vil ha han tilbake? Anonymkode: a7af4...365 ? Hvorfor? Anonymkode: 113c8...775 5
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #4 Skrevet 7. oktober 2016 Bør heller spørre hva du vil med han siden du oppretter en tråd med han med en gang du har sett han... Sikker på at du ikke liker han mer enn du vil innrømme?;) Anonymkode: 03270...b74 13
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #5 Skrevet 7. oktober 2016 Denne historien minner om historien om unggutten som jobbet på Biltema og Trådstarter som var overbevist over at gutten var sint og sjalu fordi TS hadde mann og ikke var med han... Anonymkode: 113c8...775 2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #6 Skrevet 7. oktober 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: ? Hvorfor? Anonymkode: 113c8...775 ? Fordi de akkurat hadde betalt, skulle gå og hun ikke ville snakke med eksen sin? Anonymkode: 0ff88...724 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #7 Skrevet 7. oktober 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: ? Fordi de akkurat hadde betalt, skulle gå og hun ikke ville snakke med eksen sin? Anonymkode: 0ff88...724 Joa, (så det etterpå) men hvem bruker slike ord (geleide) for å beskrive at de gikk? Anonymkode: 113c8...775 2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #8 Skrevet 7. oktober 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: ? Fordi de akkurat hadde betalt, skulle gå og hun ikke ville snakke med eksen sin? Anonymkode: 0ff88...724 Nemlig😊 Jeg ville ikke ha en scene. TS Anonymkode: a7af4...365
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #9 Skrevet 7. oktober 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nemlig😊 Jeg ville ikke ha en scene. TS Anonymkode: a7af4...365 Du er sikker på at du aldri er dramadronning? Anonymkode: 113c8...775 6
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #10 Skrevet 7. oktober 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi hadde en liten affære for mange år siden, men han ønsket ikke å være sammen med meg. Noe jeg etterhvert aksepterte (han var jo egentlig bare helt forferdelig). Vel livet gikk videre, og jeg fant meg en søt og kjekk mann^^ Og vi har i dag et barn sammen, hund og hus. Ja, vi liker hverandre så godt at vi forlovet oss. Livet har gått videre den. Men så en dag når vi var på restaurant for å spise, så sto han nå der, min X. Og han hadde selskap av det jeg velger å tro er kjæresten. Jeg oppdaget han ved en tilfeldighet, da jeg og mannen skulle betale i kassen. Og da så jeg at han snudde seg mot meg over hodet til kjæresten sin, og smilte sleskt Jeg geleidet mannen min så ut av restauranten, noe overrasket over at en mann av en x kan få seg til slikt Hva trodde han egentlig?? At jeg ennå vil ha han? Han har tidligere kjørt etter meg og mannen, og alltid hatt ei søt jente ved sin side. Vi følte oss forfulgt.. Men livet vårt fortsatte som før, og vi oppfører oss oppegående😊 Men hva er det min x driver med da? Hvorfor gjorde han som han gjorde på restauranten? Er han innbilsk kanskje, og tror at jeg vil ha han tilbake? Anonymkode: a7af4...365 Er det vanlig at menn oppfører seg slik, når de møter på x damer som de har dumpet? TS Anonymkode: a7af4...365
Gjest Spiderman Skrevet 7. oktober 2016 #11 Skrevet 7. oktober 2016 (endret) 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er han innbilsk kanskje, og tror at jeg vil ha han tilbake? Sorry Endret 7. oktober 2016 av Spiderman
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #12 Skrevet 7. oktober 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er det vanlig at menn oppfører seg slik, når de møter på x damer som de har dumpet? TS Anonymkode: a7af4...365 Å smile til folk man kjenner er ganske vanlig. Å kjøre etter folk (med mindre det er tilfeldig) er ikke vanlig. Anonymkode: 86cac...217 6
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #13 Skrevet 7. oktober 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi hadde en liten affære for mange år siden, men han ønsket ikke å være sammen med meg. Noe jeg etterhvert aksepterte (han var jo egentlig bare helt forferdelig). Vel livet gikk videre, og jeg fant meg en søt og kjekk mann^^ Og vi har i dag et barn sammen, hund og hus. Ja, vi liker hverandre så godt at vi forlovet oss. Livet har gått videre den. Men så en dag når vi var på restaurant for å spise, så sto han nå der, min X. Og han hadde selskap av det jeg velger å tro er kjæresten. Jeg oppdaget han ved en tilfeldighet, da jeg og mannen skulle betale i kassen. Og da så jeg at han snudde seg mot meg over hodet til kjæresten sin, og smilte sleskt Jeg geleidet mannen min så ut av restauranten, noe overrasket over at en mann av en x kan få seg til slikt Hva trodde han egentlig?? At jeg ennå vil ha han? Han har tidligere kjørt etter meg og mannen, og alltid hatt ei søt jente ved sin side. Vi følte oss forfulgt.. Men livet vårt fortsatte som før, og vi oppfører oss oppegående😊 Men hva er det min x driver med da? Hvorfor gjorde han som han gjorde på restauranten? Er han innbilsk kanskje, og tror at jeg vil ha han tilbake? Anonymkode: a7af4...365 Er du innbilsk kanskje, og tror at han vil ha deg tilbake? (rettet denne litt for deg) Anonymkode: 113c8...775 11
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #14 Skrevet 7. oktober 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du innbilsk kanskje, og tror at han vil ha deg tilbake? (rettet denne litt for deg) Anonymkode: 113c8...775 Han lot til å godte seg over noe, med sitt sleske glisDette ble jeg ferdig med på barneskolen.. Fruen hans må ha all lykke til. Anonymkode: a7af4...365
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #15 Skrevet 7. oktober 2016 Han ville vel fremheve sitt ego, ved å late som han var den du egentlig ville ha, mens mannen din er andrevalg. Nå gjetter jeg her. Men det ville vel ikke vært så overraskende, når du skriver at fyren var forferdelig tidligere? Ut fra teksten får jeg egentlig et bilde av mannen din som liten og søt (fordi du "geleidet" han og kaller han søt), mens denne tidligere flammen forestiller jeg meg som en maskulin, selvsikker playboytype. Anonymkode: 12805...2d2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #16 Skrevet 7. oktober 2016 Utifra denne tråden skal du ikke se bort i fra at du har større hang up på han enn han har på deg. Dere møtes tilfeldig, og han smilte sleskt. Big deal! Anonymkode: b26ff...c58 2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #17 Skrevet 7. oktober 2016 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å smile til folk man kjenner er ganske vanlig. Å kjøre etter folk (med mindre det er tilfeldig) er ikke vanlig. Anonymkode: 86cac...217 Tror han fulgte etter i håp om at jeg skulle se at han hadde med ei dame Trist for hans del at det bare var skuespill, for jeg møtte henne senere i en jobbsituasjon. Ja vi er hverandres x'er, men han gjør slike rare framtoninger som jeg ikke helt forstår.. Har aldri hilset på han etter at vi gikk hver til vårt, men den som lager stunt er han. Så vet ikke om dette er mobbing, eller at han tror at jeg ennå vil ha han. Sistnevnte er for meg en fornærmelse, da jeg har kommet så langt med mitt liv at han burde ta hintet. Jeg tenker at han godt kan spare seg når han ser meg ute, men kan tydeligvis ikke la være. Anonymkode: a7af4...365
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #18 Skrevet 7. oktober 2016 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han lot til å godte seg over noe, med sitt sleske glisDette ble jeg ferdig med på barneskolen.. Fruen hans må ha all lykke til. Anonymkode: a7af4...365 Hva tenker du t han godtet seg over? Hva ble du ferdig med? Er han gift? Anonymkode: 113c8...775
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #19 Skrevet 7. oktober 2016 Jobber du i butikk? Anonymkode: e13bb...78f
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #20 Skrevet 7. oktober 2016 Beklager, men jeg ble svimmel av antallet "jeg" i hovedinnlegget. Har du noen gang stillt de spørsmålene du stiller, fra andres synspunkt? Anonymkode: 3f2e2...5b5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå