AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #1 Skrevet 7. oktober 2016 Jeg synes kvinner på byen virker heller avvisende, uhøflige, kalde og uintresserte i så mye som å hilse en gang, "hei, jeg heter Anders! - Hei Anders! Jeg er Beate, dette er Cecilie, hva gjør du her i byen da?". Sist jeg var på byen (mer enn to år siden) spurte jeg om å slå meg ned ved siden av to kvinner som satt og pratet sammen, men virket som de var alene. "Det kan du gi faen i", fikk jeg beskjed om. Jeg smilte bare og sa, "ah, okei, takk". Jeg synes ikke det virker som norske kvinner er så interessert i å være sosiale på byen. Har prøvd flere ganger. Finner fort tonen med svensker dog. Eller noe så langtvekk fra som ei ungersk dame. Men norske damer... Så kjølige, ugjestmilde, uhøflige. Ja, jeg er selv norsk. Anonymkode: 6346f...9e9 5
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #2 Skrevet 7. oktober 2016 Møtt noen sure kjerringer du da. Men alle er ikke sånn Anonymkode: 4f6bc...29f 9
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #3 Skrevet 7. oktober 2016 Har det skjedd flere ganger eller er det kun den ene gangen? Hvis det bare er den ene gangen så virker det rart å dømme alle, og det er to år siden. Altså forteller det meg at du ikke går ut særlig ofte. Kvinner kan du vel finne andre steder enn på byen. Det er sikkert til og med en fordel å ikke forvente at man skal finne en potensiell partner på byen. Jeg vil også si at om man går ut med en venninne så er det ikke alltid man er interessert i å bli sjekket opp. Hun kunne nok vært høfligere, men noen menn tar jo ikke nei for et nei. Det går heller ofte ikke an å bare ha en hyggelig samtale på byen. Da blir det ofte tatt som flørt og at man vil bli med hjem og ha sex. Jeg er i hvert fall uinteressert i sex så om jeg går ut på byen og en mann skal henge med oss så blir jeg ganske skeptisk. Har før vært hyggelig og så kommer forventningen om sex. Føles nesten som disse mennene mener at jeg skylder dem sex bare fordi jeg prater helt vanlig med dem. Ville nok ha prøvd et annet sted enn byen om du ønsker å prate og bli kjent. Ja, om det er noe mer enn sex du ønsker. Anonymkode: 28c1f...68a 15
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #4 Skrevet 7. oktober 2016 Vel, med slike damer må du må se rik ut. Være høy med sleskete smil og psykopatisk dominerende fremtreden. De andre normale damene kan du godt prøve din metode Anonymkode: ae6e3...856 3
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #5 Skrevet 7. oktober 2016 De svarte deg unødvendig frekt. Det høres ut som de var midt i en samtale og ikke ville bli avbrutt, men de kunne sagt dette på en høflig måte. Anonymkode: 2fad5...a12 3
Gjest Minesveiper Skrevet 7. oktober 2016 #6 Skrevet 7. oktober 2016 (endret) Ikke møt damer på byn da. Kulturen i Norge er slik at man er mer vennlig og kjærlig mot de som er innenfor ens sosiale sirkel, slik er det bare. Ville uansett prøvd å møte kvinner utenfor byn. Sjekk ut noen aktiviteter du kan være med på hvor det også er kvinner. Endret 7. oktober 2016 av Minesveiper
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #7 Skrevet 7. oktober 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har det skjedd flere ganger eller er det kun den ene gangen? Hvis det bare er den ene gangen så virker det rart å dømme alle, og det er to år siden. Altså forteller det meg at du ikke går ut særlig ofte. Kvinner kan du vel finne andre steder enn på byen. Det er sikkert til og med en fordel å ikke forvente at man skal finne en potensiell partner på byen. Jeg vil også si at om man går ut med en venninne så er det ikke alltid man er interessert i å bli sjekket opp. Hun kunne nok vært høfligere, men noen menn tar jo ikke nei for et nei. Det går heller ofte ikke an å bare ha en hyggelig samtale på byen. Da blir det ofte tatt som flørt og at man vil bli med hjem og ha sex. Jeg er i hvert fall uinteressert i sex så om jeg går ut på byen og en mann skal henge med oss så blir jeg ganske skeptisk. Har før vært hyggelig og så kommer forventningen om sex. Føles nesten som disse mennene mener at jeg skylder dem sex bare fordi jeg prater helt vanlig med dem. Ville nok ha prøvd et annet sted enn byen om du ønsker å prate og bli kjent. Ja, om det er noe mer enn sex du ønsker. Anonymkode: 28c1f...68a Du vet at ikke alle gutter går på byen for å "få seg noe"? Det hadde faktisk vært hyggelig å bare slå av en prat, bli kjent med nye folk, dele tanker, meninger, inntrykk. Slappe av litt. Jeg har fått sure miner og harde ord fra flere norske kvinner. Flere ganger. Det er ikke for å være frekk at jeg spør. Men fordi jeg har inntrykk av at dette er veldig... norsk. Anonymkode: 6346f...9e9 7
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #8 Skrevet 7. oktober 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du vet at ikke alle gutter går på byen for å "få seg noe"? Det hadde faktisk vært hyggelig å bare slå av en prat, bli kjent med nye folk, dele tanker, meninger, inntrykk. Slappe av litt. Jeg har fått sure miner og harde ord fra flere norske kvinner. Flere ganger. Det er ikke for å være frekk at jeg spør. Men fordi jeg har inntrykk av at dette er veldig... norsk. Anonymkode: 6346f...9e9 Dette er helt greit og de fleste kvinner er klar over det. Men når man gjentatte ganger blir mast på og får slengt hore, luremus og det som værre er etter seg når man sier nei på en høflig måte, så blir man lei. Og da kan noen desverre ta dette ut på andre menn som egentlig ikke er slik. Anonymkode: 2fad5...a12 20
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #9 Skrevet 7. oktober 2016 Kvinner på byen er veldig skeptiske til menn fordi de ofte har møtt ubehagelige menn som kommer med slibrige kommentarer eller som prøver beføle dem. De er da veldig skeptisk til om du kommer og setter deg ved siden av, for du er potensielt enda en mann som er en drittsekk. Så er det kanskje oftere litt overfladiske kvinner som går på byen. De litt mer jordnære jentene ahr ikke sånt behov for å pynte seg og få oppmerksomhet fra alle menn Anonymkode: 4e3e6...dcc 8
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #10 Skrevet 7. oktober 2016 Det er nok pga dårlige opplevelser med menn som er direkte plagsomme og pågående når de er full som gjør at de reagerer som de gjør. Ute er ikke et bra sted å treffe noen. Varme, hyggelige, gode, norske kvinner blir fort litt fiendtlige i sånne settinger fordi norske menn har en lei tendens til å bli ganske motbydelige når de er fulle, så det kan være greit å bare gi faen i dem og heller drikke seg drita med en venninne og gå hjem. Anonymkode: 0df45...8b3 12
Lee Jones Skrevet 7. oktober 2016 #11 Skrevet 7. oktober 2016 Er enig med TS, Alle utenlandske kvinner som kommer til Norge oppfører seg normalt vennlig tilbake. Har ikke det inntrykket av etnisk norske kvinner. Der er flesteparten individualistiske og bitchy. 3
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #12 Skrevet 7. oktober 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du vet at ikke alle gutter går på byen for å "få seg noe"? Det hadde faktisk vært hyggelig å bare slå av en prat, bli kjent med nye folk, dele tanker, meninger, inntrykk. Slappe av litt. Jeg har fått sure miner og harde ord fra flere norske kvinner. Flere ganger. Det er ikke for å være frekk at jeg spør. Men fordi jeg har inntrykk av at dette er veldig... norsk. Anonymkode: 6346f...9e9 Ja, men veldig mange gjør det. Jeg synes det er hyggelig å bare prate med folk, og jeg er ikke sånn som flørter eller gir noe tegn til at jeg ønsker sex. Allikevel tolkes det at jeg prater med dem som at jeg vil være med dem hjem. Så nå er jeg ganske skeptisk til menn på byen, men går ikke særlig ofte på byen selv. Trives bedre på konserter og mindre utesteder. Her går det an å snakke med folk uten den følelsen av at det er et kjøttmarked. Anonymkode: 28c1f...68a 3
Gjest Snuppi Skrevet 7. oktober 2016 #13 Skrevet 7. oktober 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du vet at ikke alle gutter går på byen for å "få seg noe"? Det hadde faktisk vært hyggelig å bare slå av en prat, bli kjent med nye folk, dele tanker, meninger, inntrykk. Slappe av litt. Jeg har fått sure miner og harde ord fra flere norske kvinner. Flere ganger. Det er ikke for å være frekk at jeg spør. Men fordi jeg har inntrykk av at dette er veldig... norsk. Anonymkode: 6346f...9e9 Hvordan går du frem når du tar kontakt med kvinner på byen?
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #14 Skrevet 7. oktober 2016 Begynn med blikkontakt og ta det derfra. Jeg liker ikke menn som er for direkte og pågående, og som veldig tydelig er på sjekker'n. Synlige fulle menn er heller ikke interessant. Lykke til. Anonymkode: c7984...971 4
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #15 Skrevet 7. oktober 2016 Sist jeg var ute på byen, snart et år siden, fikk jeg(kvinne) bare en påminnelse om hvorfor jeg sluttet å gå på byen. Jeg var ute med en venninne, hun skulle vise meg en kul bar som vi skulle ta en drink på før vi gikk videre på et sted vi kunne danse. To karer spør om å få sitte med oss, vi sa ja, og så skulle de å kjøpe seg drikke. Venninna mi sa at vi kunne jo høre om de ville bli med da vi gikk videre, de var jo kjekke. Da de kom tilbake spurte de oss om vi var faste(kunder). Og da fortalte vi jo hva vi skulle der; ta en drink, og gå videre. Men heldigvis, før vi spurte om de ville bli med, så gikk jo trynene på disse to i full nekrose og byllepest. Dødsforbanna med en gang vi sa dette. Vi inviterte dem ikke med for å si det sånn. At de ble så brått, og så tydelig sinna over så lite gjorde oss bare redd, så vi styrtet drikken og gikk... Mulig vi var kjølige, ugjestmilde, uhøflige i deres øyne men. Jeg sier ikke du er sånn TS(høres ikke sånn ut i alle fall:)), men jeg tror en del damer blir veldig defensiv på byen etter en del slike episoder. Dette er langt fra min eneste historie men skal spare deg for resten. Jeg vet jo at ikke alle menn er sånn, men av en eller anna grunn finner man dem oftere på byen enn man gjør ellers, og da gidder jeg bare ikke. Kanskje det er lettere å finne tonen med folk som kommer utenbys/utenlands fra fordi de drar på byen med den intensjon om å sosialisere? Mange "fastboende" drar jo på byen med venninner bare for å danse og ha det gøy med dem, ikke nødvendigvis noe mer. Men det er vel som med det meste anna; noen ødelegger for mange. Anonymkode: 34309...396 7
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #16 Skrevet 7. oktober 2016 De finnes ikke. Kvinner er ikke det empatiske kjønnet. Hvis du tror det, så er du blitt lurt av narrativet som presenteres av norsk media. Kvinner er nemlig følsomme, dermed også medfølende. Anonymkode: b29f5...963 4
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #17 Skrevet 7. oktober 2016 Det finner du ikke bare kvinner som ser ut og oppfører seg som menn Anonymkode: ce854...af3
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #18 Skrevet 7. oktober 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det finner du ikke bare kvinner som ser ut og oppfører seg som menn Anonymkode: ce854...af3f Og menn som oppfører seg som kvinner. Det vil si tolker alt i verste mening og dramatiserer. Fordelen er jo at de fremdeles kan finne hverandre og få det til å klaffe. Anonymkode: 1e08a...603 7
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #19 Skrevet 7. oktober 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: De finnes ikke. Kvinner er ikke det empatiske kjønnet. Hvis du tror det, så er du blitt lurt av narrativet som presenteres av norsk media. Kvinner er nemlig følsomme, dermed også medfølende. Anonymkode: b29f5...963 lol Anonymkode: 4e3e6...dcc 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #20 Skrevet 7. oktober 2016 Altså folk fra Norge er jo kjent for å være kjølige og avvisende da. Så med mindre du er jævlig kjekk og styrtrik så er du pent nødt til å ta til takke med slike kvinner. Anonymkode: 2ee7a...24f 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå