AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #61 Skrevet 7. oktober 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja, og det du skrev var feil. Anonymkode: 27600...54e Ok. Sa det som kom. Fint du svarte meg. Takk. Det hjelper det jeg prøve finne ut av.. Anonymkode: b9450...299
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #62 Skrevet 7. oktober 2016 1 time siden, PetronellaPetrine skrev: Hva er navnet på mine skytsengler? Spent..... Prøvde få frem svar på det på en anonym. Fikk feil. Spør heller om noe fra person på andre side. Kan være noe du vet svar på selv. Har ikke erfaring med sånn skytsengle. Kan hende det er samme teknikk. Vet ikke. Har nå fokus på det jeg skrev i hoved innlegg. Ok? Spør gjerne igjen. Anonymkode: b9450...299
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #63 Skrevet 7. oktober 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Prøvde få frem svar på det på en anonym. Fikk feil. Spør heller om noe fra person på andre side. Kan være noe du vet svar på selv. Har ikke erfaring med sånn skytsengle. Kan hende det er samme teknikk. Vet ikke. Har nå fokus på det jeg skrev i hoved innlegg. Ok? Spør gjerne igjen. Anonymkode: b9450...299 Akkurat Anonymkode: 38d75...aa5
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #64 Skrevet 7. oktober 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Akkurat Anonymkode: 38d75...aa5 Hva spør du om. Må helst ha spørsmål og ikke bare et ord. Anonymkode: b9450...299
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #65 Skrevet 7. oktober 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva spør du om. Må helst ha spørsmål og ikke bare et ord. Anonymkode: b9450...299 Er bare tull dette her. Man trenger ikke stille spørsmål for at en synsk person skal kunne få opp ting en. Regner med at de fleste som stiller spørsmål her, har svaret selv, og bare tester om du er seriøs. Whatever.. Anonymkode: 38d75...aa5
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #66 Skrevet 7. oktober 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ble bestefaren min skuffet over meg og hvordan jeg har blitt som voksen? Anonymkode: 92429...56b Ingen skuffelse. Det skal du aldri tenke tanken på engang. Ting ser annerledes ut herfra, og ser med nye øyne på ting. Du har alltid hatt det fine og gode i deg. Det vil du bestandig ha. Det er det viktigste. Anonymkode: b9450...299
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2016 #67 Skrevet 8. oktober 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvilke tall blir trukket i morgendagens Lotto? Anonymkode: f4a2b...c0c 6-12-3-21-33-8-20 Anonymkode: 38d75...aa5
Gjest PetronellaPetrine Skrevet 8. oktober 2016 #68 Skrevet 8. oktober 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Spør min avdøde mor hvor hun gjemte alle smykkene. Anonymkode: 88e30...719 Hun gravde de ned i skogen
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2016 #69 Skrevet 8. oktober 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er bare tull dette her. Man trenger ikke stille spørsmål for at en synsk person skal kunne få opp ting en. Regner med at de fleste som stiller spørsmål her, har svaret selv, og bare tester om du er seriøs. Whatever.. Anonymkode: 38d75...aa5 Hoved innlegg sier annet enn synsk. Forskjell på synsk, se ting, og kommunisere med andre side. Fokus på andre side. Det er så at synske får opp ting uten noe info og fråga. Og mer mulig ved ekstra fråga. Dette jeg forsøkte er annet. Ok? Gjør ikke noe om de vet svar selv, eller tester meg. Ikke redd for feil. Les hoved innlegg. Ingen garanti. Og vil høre hva de syns. Jeg er seriøs og proff innenfor andre grener på sånn, men ikke på dette. Derfor mål med dette, har med min tolkning av beskjeder. Vanskelig uten svar tilbake fra spørrer. Jeg har prøvd å svare. Jeg har fått svar om feil. Har da ikke fått svar på mine fråg tilbake for min hensikt med dette. Ingen villig til det. Det er ok. Mister hensikt med tråden da, litt som spolering. Synd det er litt freidig av noen å spørre men som ikke vil gi noe tilbake når jeg spørr. For jeg har vært ærlig med hensikter her. Synd men ok. Anonymkode: b9450...299 1
Gjest PetronellaPetrine Skrevet 8. oktober 2016 #70 Skrevet 8. oktober 2016 (endret) 4 timer siden, sol87 skrev: Spør min bestefar om hva han heter, jeg har rett og slett glemt det! Fint om du også spør hva slags sigaretter han røykte, har glemt det også gitt. Arne. Han røykte rød pepperøes. Er synsk jeg også serru. Endret 8. oktober 2016 av PetronellaPetrine
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2016 #71 Skrevet 8. oktober 2016 2 minutter siden, PetronellaPetrine skrev: Hun gravde de ned i skogen Spennande. For meg med at du svarte. Takk. Anonymkode: b9450...299
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2016 #72 Skrevet 8. oktober 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hoved innlegg sier annet enn synsk. Forskjell på synsk, se ting, og kommunisere med andre side. Fokus på andre side. Det er så at synske får opp ting uten noe info og fråga. Og mer mulig ved ekstra fråga. Dette jeg forsøkte er annet. Ok? Gjør ikke noe om de vet svar selv, eller tester meg. Ikke redd for feil. Les hoved innlegg. Ingen garanti. Og vil høre hva de syns. Jeg er seriøs og proff innenfor andre grener på sånn, men ikke på dette. Derfor mål med dette, har med min tolkning av beskjeder. Vanskelig uten svar tilbake fra spørrer. Jeg har prøvd å svare. Jeg har fått svar om feil. Har da ikke fått svar på mine fråg tilbake for min hensikt med dette. Ingen villig til det. Det er ok. Mister hensikt med tråden da, litt som spolering. Synd det er litt freidig av noen å spørre men som ikke vil gi noe tilbake når jeg spørr. For jeg har vært ærlig med hensikter her. Synd men ok. Anonymkode: b9450...299 Har da lest gjennom svarene dine og de gir ingen noe mening. Okey. Så gi meg en beskjed fra min bestemor. Har hun fått med seg siste "nytt" om min familie? Hva er den i tilfelle? Har en venn som nylig gikk bort. Hva vil han si til meg? Anonymkode: 38d75...aa5
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2016 #73 Skrevet 8. oktober 2016 2 minutter siden, PetronellaPetrine skrev: Arne. Han røykte rød pepperøes. Er synsk jeg også serru. Ser på metode at det er ikke rett måte. Prøver finne ut av det. Synsk som du sier, er i samme retning som kommunisere med andre side. Likevel ikke det samma. Ikke forveksle det. Fint at du er synsk. Trolig spennende for deg, sikkert mer for de rundt og. Anonymkode: b9450...299
Gjest PetronellaPetrine Skrevet 8. oktober 2016 #74 Skrevet 8. oktober 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser på metode at det er ikke rett måte. Prøver finne ut av det. Synsk som du sier, er i samme retning som kommunisere med andre side. Likevel ikke det samma. Ikke forveksle det. Fint at du er synsk. Trolig spennende for deg, sikkert mer for de rundt og. Anonymkode: b9450...299 Hehe. Var vel tydelig at den var ironisk. Nei, gidder ikke skryte på meg noe jeg ikke er.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2016 #75 Skrevet 8. oktober 2016 Ang. den vennen som nylig gikk bort. Det han vil si til meg, bør være relevant med hva han og jeg pratet om sist vi møttes. :-) Anonymkode: 38d75...aa5
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2016 #76 Skrevet 8. oktober 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Spørre min kjærestens døde tvilling om budskap til h*n? Anonymkode: 8b45c...58f Ikke gjør noe jeg ikke ville gjort. Og du er så bra en person. Du gjør det godt og det vil vare. Anonymkode: b9450...299
tussi84 Skrevet 8. oktober 2016 #77 Skrevet 8. oktober 2016 Jeg henger meg på selv om jeg er tvilende til at dette er noe seriøst i denne sammenheng. Jeg har noen familiemedlemmer som har gått bort i løpet av livet.Hva slags slektsbånd hadde jeg til den siste som gikk bort og hva døde vedkommende av?
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2016 #78 Skrevet 8. oktober 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, ikke bare gjett! Spør! Jeg vil vite sånn at jeg slipper å betale for å åpne opp der. Anonymkode: 6cee3...71d Skrev mitt svar. Det som kom til meg. Ingen gjetting. Men ok, kall det hva du vil. Du bør nok helst betala noen for å åpne der. Dette kan du ikke basere deg på. Sier seg sjølv. Anonymkode: b9450...299
Jus sanguinis Skrevet 8. oktober 2016 #79 Skrevet 8. oktober 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Still en fråga til noen av dine kjære på den andre side. Motta svar. Si i fra om its make sense at all. Ingen garantier. Svarer på frågan etter beste evne. Anonymkode: b9450...299 Kan du ikke heller gi meg neste ukes lottotall?
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2016 #80 Skrevet 8. oktober 2016 Akkurat nå, Jus sanguinis skrev: Kan du ikke heller gi meg neste ukes lottotall? Allerede noen som svart på det i tråden. Les den nu. Ny fråga om du vil? Anonymkode: b9450...299
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå