Gjest PetronellaPetrine Skrevet 7. oktober 2016 #41 Skrevet 7. oktober 2016 (endret) Hva er navnet på mine skytsengler? Spent..... Endret 7. oktober 2016 av PetronellaPetrine
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #42 Skrevet 7. oktober 2016 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjenner tåre av stolthet. Så ja. Det er ikke noe du ville ha sanset bak den kritiske masken. Det gikk ikke på deg men persolige ting. Anonymkode: b9450...299 Tusen takk <3 Anonymkode: 82655...21a 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #43 Skrevet 7. oktober 2016 Kan du spørre min avdøde mormor hvor når jeg pratet med henne sist? Anonymkode: 38d75...aa5
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #44 Skrevet 7. oktober 2016 Ble bestefaren min skuffet over meg og hvordan jeg har blitt som voksen? Anonymkode: 92429...56b
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #45 Skrevet 7. oktober 2016 1 time siden, SøtMelon skrev: Kan du se hvilke problemer min avdøde onkel hadde når han var i live? Hvem hadde/har han et nært forhold til i min familie? Tusen takk om du finner ut noe😊 Et avhengighetsproblem. Vil si alkohol, mulig spill, eller de kombinert. Får info om noe som gjorde at han trakk seg tilbake på privaten, ensom. Deg. Jeg får ting til svar. Dette kan tolkes feil. Fint med innspill. Jeg lurer ingen. Får info og ikke fortrolig med alle symboler. Derfor sikkert mye feil. Finnes grunn til jeg skrive under hobby, og ikke under sorgforum. Ikke ute etter å lutre noen. Ikke ute etter støte noen. Håper på forståelse på det. Vet jeg har hatt kontakt med noen på andre side før. Lettere å forstå beskjeder når jeg kjenne vedkommende. Anonymkode: b9450...299
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #46 Skrevet 7. oktober 2016 Skulle tro at de fleste skjønner at dette bare er tull. Anonymkode: 38d75...aa5 2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #47 Skrevet 7. oktober 2016 Kan du spørre hva han mener med Stokkafokkers? Anonymkode: f2f95...dd4
sol87 Skrevet 7. oktober 2016 #48 Skrevet 7. oktober 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nei. Ikke forsøk på lure. Visste at du visste. Forsøkte. Fikk Jo s sen jonas en s sentralt inni. Men johan. Jo Johan kom aller først når smakte på det. Ikke for å lure. Bra å vite svar. Hva du vet. Feil eller riktig. Forstår? Anonymkode: b9450...299 Ja, du forsøkte, det vil si gjettet. Det spiller jo ingen rolle om jeg vet eller ikke vet. Om du kan kontakte spesifikke døde, til og med uten å vite navnet, så vil du selvfølgelig klare å gjette det uansett. Og det kan du ikke,for ingen kan det. 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #49 Skrevet 7. oktober 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva er navnet på skytseengelen min, og har jeg flere? Anonymkode: 27600...54e Agnesia, Agnosia, Agnostica noe sånn. Flere. Vet du selv? Anonymkode: b9450...299
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #50 Skrevet 7. oktober 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Agnesia, Agnosia, Agnostica noe sånn. Flere. Vet du selv? Anonymkode: b9450...299 Ja, og det du skrev var feil. Anonymkode: 27600...54e
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #51 Skrevet 7. oktober 2016 2 minutter siden, sol87 skrev: Ja, du forsøkte, det vil si gjettet. Det spiller jo ingen rolle om jeg vet eller ikke vet. Om du kan kontakte spesifikke døde, til og med uten å vite navnet, så vil du selvfølgelig klare å gjette det uansett. Og det kan du ikke,for ingen kan det. Vil du si navnet? Anonymkode: b9450...299
sol87 Skrevet 7. oktober 2016 #52 Skrevet 7. oktober 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Vil du si navnet? Anonymkode: b9450...299 Nei, selvfølgelig ikke. Hvorfor skal jeg gi mer informasjon? Det har ingen av bokstavene du foreslo i seg.
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #53 Skrevet 7. oktober 2016 1 minutt siden, sol87 skrev: Nei, selvfølgelig ikke. Hvorfor skal jeg gi mer informasjon? Det har ingen av bokstavene du foreslo i seg. Nei du må ikke gi mer info. Spurte kun. Ikke for å spinne videre for å få rett. Jeg tok feil. Om du ville gi navnet, kunne jeg se om det ga mening med hva jeg fikk opp. Trenger ikke engang si det til deg etterpå. Forstår? Det er ikke for å prøve å ha rett. Det er for meg selv prøve å forstå det rundt. Jeg forstår om du ikke vil si det. Du velger selv. Anonymkode: b9450...299
sol87 Skrevet 7. oktober 2016 #54 Skrevet 7. oktober 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei du må ikke gi mer info. Spurte kun. Ikke for å spinne videre for å få rett. Jeg tok feil. Om du ville gi navnet, kunne jeg se om det ga mening med hva jeg fikk opp. Trenger ikke engang si det til deg etterpå. Forstår? Det er ikke for å prøve å ha rett. Det er for meg selv prøve å forstå det rundt. Jeg forstår om du ikke vil si det. Du velger selv. Anonymkode: b9450...299 Nei, du spør for å få mer informasjon, slik at du kan komme nærmere et riktig svar. Det er en helt normal form for cold reading, som alle kan gjøre. Du prøver sikkert ikke å lure noen, men du lurer alle, inkludert deg selv. Ha en fin kveld.
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #55 Skrevet 7. oktober 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kan du spørre min farmor hva barneboken hun ga til meg heter? En bok jeg elsket som jeg har mistet og husker ikke hva den heter. Anonymkode: dd347...8b1 Blir vist en bok med en kylling utenpå, ikke bare det men fremtredende for meg. En slags regle vers bok eller ikke mye skrift i. Litt skrift her og der. Hyggelige bilder. Fin å se i selv om man ikke kan lese. Mulig dette er helt feil. Kan du si hvordan den så ut? Kun for at jeg se om jeg kan tolke beskjed klarere, eller annen måte. Du bestemmer. Det er ikke for å prøve å ha rett overfor deg. Eller lure deg. Kun for å plassere den info som kommer til meg. Anonymkode: b9450...299
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #56 Skrevet 7. oktober 2016 13 minutter siden, sol87 skrev: Nei, du spør for å få mer informasjon, slik at du kan komme nærmere et riktig svar. Det er en helt normal form for cold reading, som alle kan gjøre. Du prøver sikkert ikke å lure noen, men du lurer alle, inkludert deg selv. Ha en fin kveld. Ikke nødvendigvis nærmere riktig svar. Mulig annet svar. Har skjedd i tilfelle som det. Fått med info. Fanget opp rett energi. Da har mye annen riktig info og beskjeder kommet. Jeg vet ikke om det har vært rett, men fått bekreftet riktig av den som har spurt. Kanskje jeg selv blir lurt. Det er det jeg prøver å finne ut av. Ha en fin kveld du også. Anonymkode: b9450...299
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #57 Skrevet 7. oktober 2016 1 time siden, tussi680 skrev: Er mine foreldre stolte av mine barn? Ja, og syns du er langt bedre enn de var som foreldre. Ikke bare stolte av de men av deg. Anonymkode: b9450...299 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #58 Skrevet 7. oktober 2016 1 time siden, tussi680 skrev: Har et til hvis det går an: Ser de meg, er rundt meg hele tiden? Ja, men du har også privatliv for de. Det får med der som er viktig for deg. Er ekstra nær når du trenger det. Samme gjelde om du prater til de. Tankene du sender de betyr så mye mer enn besøk ved grav. De følger med deg, omringer deg ved alle type følelser, og markeringer. Du kan selv gi de spørsmål. De vil gi former for svar. De er rundt hele tiden, på positiv måte. Anonymkode: b9450...299
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #59 Skrevet 7. oktober 2016 Får opp navnet Birger når jeg jobber med tråden her. Vet ikke hvem den er, men vedkommende selv spøker med burger Birger. Er det noen her kjenner til en Birger som er på andre side, så si i fra om du vil. Anonymkode: b9450...299
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #60 Skrevet 7. oktober 2016 2 timer siden, Miamaia83 skrev: Spør Mor om hva hun vil jeg skal gjøre... La veien bli til mens du går. Med dine egenskaper går det bra uansett retning. Så slapp av på det. Hva du velge, du skal kjenne etter hva som innerst inne rører deg mest, og gå for det. Ikke la andre påvirke om du er usikker. For du er smart og tar det beste valg for deg. Selv om det kan føles vanskelig. Du bør gjøre det som får fine smilet ditt frem. Det er det rette. Sier det ikke er nødvendig å si det, du vet selv. Igjen det som er mest lystbetont. Så holde stryke over kinne full av kjærlighet. Anonymkode: b9450...299
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå