AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #1 Skrevet 7. oktober 2016 Har et dilemma her.. Har møtt en fyr for 1 måned siden via tinder. Vi er like gamle (28 år begge to). Han er veldig kjekk og så det lille jeg har sett av han ellers gjør meg veldig nysjerrig på å bli kjent. Vi har hatt to dates før jeg dro på to uker ferie og nå har det gått en uke der jeg har vært hjemme uten noen date. Jeg tror kanskje han holder meg som stand-by/ego-booster? Han har sagt flere ganger (senest i går) at vi må spise middag snart, ta en kaffe til uka osv osv, men han sier aldri noe konkret om når eller foreslår noen dag. Jeg har spurt han om han vil møtes to ganger (begge gangene spurte jeg samme dag) uten at det har passet for han. Vet han er opptatt med studier og jobb, men samtidig så føler jeg at han hadde hatt tid hvis han var keen på å bli kjent? Jeg vil heller ikke mase, for jeg har jo spurt han to ganger om å treffes nå og sagt at jeg er med når han foreslår disse datene sine. Hva ville dere gjort? Burde jeg være mer på hugget og foreslå en date litt frem i tid, eller være kald og se om han faktisk følger opp det han sier? Han har byttet profilbilde på tinder etter vi møttes hvis det er relevant.. Hilsen usikker dater Anonymkode: e7715...bf3
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #2 Skrevet 7. oktober 2016 Har du bedt han foreslå en dag det passer for han? Anonymkode: 4cfe8...610
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #3 Skrevet 7. oktober 2016 Nei.. Jeg sa bare at det må vi gjøre! Burde jeg foreslått noe konkret da? Anonymkode: e7715...bf3
PhilosopherSe7en Skrevet 7. oktober 2016 #4 Skrevet 7. oktober 2016 Når han sier dere må ta en kaffe eller middag en dag kan du jo bare svare med "det hadde vært koselig, når passer det?"-
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #5 Skrevet 7. oktober 2016 Ja, burde gjort det.. Får foreslå noe til uka igjen, er på hytta i helgen! Anonymkode: e7715...bf3
Gjest Psychonaut Skrevet 7. oktober 2016 #6 Skrevet 7. oktober 2016 Du har spurt ham to ganger, så det beste er nok å la være nå. Han vet godt at ballen er på hans side. Dersom han er interessert kommer han til å ta kontakt. Og hvis ikke har du svaret ditt. Kanskje han er travel, kanskje ikke.
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #9 Skrevet 7. oktober 2016 Ts igjen her. Takk for svar, det føler jeg og! Venninnene mine sier jeg burde spørre når vi skal gjør de tingene han foreslår, men jeg mener han kunne foreslått noe konkret, spesielt fordi jeg har spurt to ganger om han vil henge.. tenker han sier sånne ting for å holde meg varm, men ikke følger opp fordi han ikke er keen nok? Anonymkode: e7715...bf3
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #10 Skrevet 7. oktober 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts igjen her. Takk for svar, det føler jeg og! Venninnene mine sier jeg burde spørre når vi skal gjør de tingene han foreslår, men jeg mener han kunne foreslått noe konkret, spesielt fordi jeg har spurt to ganger om han vil henge.. tenker han sier sånne ting for å holde meg varm, men ikke følger opp fordi han ikke er keen nok? Anonymkode: e7715...bf3 Ja. Anonymkode: 6776f...312
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #11 Skrevet 7. oktober 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts igjen her. Takk for svar, det føler jeg og! Venninnene mine sier jeg burde spørre når vi skal gjør de tingene han foreslår, men jeg mener han kunne foreslått noe konkret, spesielt fordi jeg har spurt to ganger om han vil henge.. tenker han sier sånne ting for å holde meg varm, men ikke følger opp fordi han ikke er keen nok? Anonymkode: e7715...bf3 Jeg er enig med deg. Var på et par dater med en kar i sommer som gjorde omtrent det du beskriver. Jeg ble lei og fant på noe annet istedet 😊 Gå videre, er mitt råd. Anonymkode: 086e8...d02
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #12 Skrevet 7. oktober 2016 Han er ikke interessert. Anonymkode: f582e...1a6
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #13 Skrevet 7. oktober 2016 Men tror dere det er en mulighet for at han er det og at han venter på at jeg skal spørre når han kan når han foreslår ting, eller hadde han fulgt opp med det da? hvorfor mener dere han ikke er interessert? Anonymkode: e7715...bf3
Sh999 Skrevet 7. oktober 2016 #14 Skrevet 7. oktober 2016 1 time siden, Psychonaut skrev: Du har spurt ham to ganger, så det beste er nok å la være nå. Han vet godt at ballen er på hans side. Dersom han er interessert kommer han til å ta kontakt. Og hvis ikke har du svaret ditt. Kanskje han er travel, kanskje ikke. Enig med denne!
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #15 Skrevet 7. oktober 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men tror dere det er en mulighet for at han er det og at han venter på at jeg skal spørre når han kan når han foreslår ting, eller hadde han fulgt opp med det da? hvorfor mener dere han ikke er interessert? Anonymkode: e7715...bf3 Herregud av dame, du har skrevet vet hvorfor, du vet hab ikke er intressert i deg-kutt han ut til han spør deg om finne på noe en dag, ikke hold pustem Anonymkode: 6776f...312
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #16 Skrevet 7. oktober 2016 jeg vet jeg sikkert virker helt stokk dum.. Lever vel bare litt i håpet og vil ikke tenke at han følte seg avvist siden jeg ikke fulgte opp når han spurte i ettertid Anonymkode: e7715...bf3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå