Gå til innhold

Hva pleier du å ha på deg når du går ut på byen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som overskriften spør: Hva pleier du å ha på deg når du går ut på byen? 

Anonymkode: 0f921...e1c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bukse og en topp med en blazer, skinnjakke ellerno over. 

• Liker 1
Skrevet

Tskjorte og dongeribukse. Eventuelt en genser

Skrevet

Stort sett noe klær 😜

Skrevet

Som regel minikjole med pumps eller lårhøye støvletter. Kommer an på årstid. Nå som det begynner å bli kaldt ute har jeg en skinnjakke over.

Anonymkode: 1fc61...5ed

Skrevet

Vanlige klær. Jeans og genser/topp eller en sommerkjole om det er varmt.

Anonymkode: 5c508...7f3

Skrevet (endret)

Som regel et kort skjørt (noen ganger i denim andre ganger sort stramt), bluse/topp og ankelstøvletter. Eller en kort svart eller blå kjole med lange armer og bar rygg. Skinnjakke eller svart kåpe og gjerne et stort skjerf og vanter . Ja, også stay ups eller strømpebukse når det blir kaldt... Som nå. Enkel og minimalistisk sølv-ring og øredobber, klokke armbånd. Negllakk i blek, kald rosa eller rød. 

Endret av laperla
  • Liker 1
Skrevet

Skjorte, slim jeans, nylonstrømper, pumps og blazer er antrekket når jeg er på bytur.

Evt trenchcoat og stilettankelboots i stedet for blazer og pumps når det er kaldere enn nå :)

• Liker 1
Skrevet

Kjole 99% av tilfellene. Pumps, støvletter - eller flats en sjelden gang. Statementsmykke eller masse ringer. Blazer, skinnjakke eller kåpe utenpå.  

Skrevet

spørs hvor jeg har vært før jeg drar på byen. er det bursdag pynter jeg meg litt mer enn på et vanlig vors :-) kan være alt fra kjole til bukse og bluse. går som regel med høye hæler.

Gjest EpleDrue
Skrevet

T-skjorte eller skjorte. Og en bukse såklart. :)

Skrevet

Kjole, som oftest. Eller skjørt med en fin topp. Sko med litt hæl

• Liker 1
Skrevet

Stramme kjoler, skjørt, bukse, skal jeg pynte meg ekstra så blir det bandasje kjole

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...