AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #1 Skrevet 7. oktober 2016 Noen som har lykkes med dette uten å legge om kostholdet? Jeg skal ned 8 kg, og tenkte å prøve ut å bare trene og spise som vanlig. Begynte for tre uker siden med løping (5-8 km) annenhver dag og styrketrening to dager i uken. Til nå har jeg ikke gått ned noe! Trodde det ville hjelpe litt i hvert fall Spiser ganske sunt fra før av, og vet jeg burde begynt å telle kalorier og veie maten...men det er så tiltak. Så kanskje hvis jeg holder på lenger med dette treningsregimet...? Er 166 cm og skal ned til 56 kg som er min trivselsvekt. Anonymkode: 526d4...268
Rights Skrevet 7. oktober 2016 #2 Skrevet 7. oktober 2016 Det er ingen nødvendighet og telle kalorier / vege maten. Spør du meg er det beste måten å feile på, eller ende opp med en spiseforstyrrelse. Det er bare små livsstil endringer som skal til. Du har ikke endret på kostholdet, men trener styrke/jogger. Det har gått 3 uker. Lite resultater. Ikke heng deg opp i vekten! Du trener styrke, og da bygger du muskler. Vekten endrer seg kanskje ikke mye... Men det gjør kanskje figuren din (lavere fett% / mer muskelmasse). Enten får du gi det mere tid, eller så må du justere litt på kostholdet ditt. Mere proteinrik mat (mere kjøtt/melkeprodukter). Mindre karbohydrater (mindre ris/pasta/brød). Mindre skitt (godteri/chips/brus). Er ikke noe hokus pokus. Må uansett smøre deg med litt tålmodighet. Ja.. Og som jeg sa: Drit i vekta. Mål evt. 1 gang i mnd. ☺ 2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #3 Skrevet 7. oktober 2016 Det er nok fordi du ubevisst spiser mer enn di tror. Det er ikke sikkert du trenger å telle kalorier, men se over hva du spiser og prøv noen justeringer. Er uenig i at du bør vente. Hadde du hatt tre uker med kaloriunderskudd så ville du sett resultater etter tre uker. Anonymkode: 8bb53...6ea 1
Gjest made4u Skrevet 7. oktober 2016 #4 Skrevet 7. oktober 2016 5 timer siden, Rights skrev: Det er ingen nødvendighet og telle kalorier / vege maten. Spør du meg er det beste måten å feile på, eller ende opp med en spiseforstyrrelse. Det er bare små livsstil endringer som skal til. Du har ikke endret på kostholdet, men trener styrke/jogger. Det har gått 3 uker. Lite resultater. Ikke heng deg opp i vekten! Du trener styrke, og da bygger du muskler. Vekten endrer seg kanskje ikke mye... Men det gjør kanskje figuren din (lavere fett% / mer muskelmasse). Enten får du gi det mere tid, eller så må du justere litt på kostholdet ditt. Mere proteinrik mat (mere kjøtt/melkeprodukter). Mindre karbohydrater (mindre ris/pasta/brød). Mindre skitt (godteri/chips/brus). Er ikke noe hokus pokus. Må uansett smøre deg med litt tålmodighet. Ja.. Og som jeg sa: Drit i vekta. Mål evt. 1 gang i mnd. ☺ Amen!! Veldig godt svar...
Sykkelkopp Skrevet 8. oktober 2016 #5 Skrevet 8. oktober 2016 (endret) You can't outtrain a bad diet Med mindre du er sykkelkopp Endret 8. oktober 2016 av Sykkelkopp
mjauritz Skrevet 8. oktober 2016 #6 Skrevet 8. oktober 2016 Mye av problemet med å ikke passe på inntaket når man trener såpass er at man rett og slett blir mer sulten av trening. Hvis du spiser en noe usunn middag er det ikke veldig mye mer som skal til for å "ta igjen" kcal som du har forbrent 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå