AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #1 Skrevet 7. oktober 2016 Jeg har cv som vedlegg i en mail og ønsker å gjøre endringer på den. Hvordan gjør jeg det? Takker for svar! Anonymkode: ad96b...7a7
stan Skrevet 7. oktober 2016 #2 Skrevet 7. oktober 2016 Hvordan laget du cv i første runde? Jeg regner med at du opprinnelig lagde den i noe annet enn pdf? Det kan kanskje være enklere.
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #3 Skrevet 7. oktober 2016 Hvis du skal endre i en pdf-fil så må du ha et eget program for det. Det beste er å ha CV som både dokument- og pdfformat. Endre i dokumentet og erstatt pdf-CV'n ved behov. Anonymkode: 86df8...726 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #4 Skrevet 7. oktober 2016 Cven er i pdf format. Hvordan endrer jeg den i annet format? Har de fleste pcer program for pdf slik at jeg kan endre den og likevel beholde formatet. Slik det er nå må jeg skrive for hånd endringene. Vet ikke hvordan jeg gjør dette. Anonymkode: ad96b...7a7
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #5 Skrevet 7. oktober 2016 Hæ? Du skrev da ikke CVen i pdf-programmet? Anonymkode: 7c783...58a
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #6 Skrevet 7. oktober 2016 Pdf er ikke egnet som eneste utgave av en fil du kan ha behov for å gjøre endringer i. Eksport til Word o.l. finnes, men fungerer dårlig selv med betal-versjonene av Adobe. Det finnes også en redigeringsfunksjon i betal-utgaven, men denne egner seg bare for å gjøre mindre endringer (rette opp stavefeil etc.). Skriv inn CVen på nytt i Word eller et annet tekstbehandlingsprogram like gjerne først som sist. Deretter tar du godt vare på Word-fila. Alle endringer du har behov for å gjøre gjør du heretter i denne fila, dette er "originalCVen" din. Og hver gang du har gjort en endring lager du en ny pdf-utgave som du sender som vedlegg til søknader o.l. Anonymkode: 8c1cd...dd5 2
Gjest Bossa Nova Skrevet 7. oktober 2016 #7 Skrevet 7. oktober 2016 Kopier og lim inn i word, behold kildeformatering.
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #8 Skrevet 7. oktober 2016 Hvordan var det du først skrev CV'en da? Anonymkode: ca07f...ce4
niyacaxu Skrevet 7. oktober 2016 #9 Skrevet 7. oktober 2016 Dersom gjenoppta mottatt på mail og har ikke den filen der teksten naberali noen måte. Hvis det er en fil der rekruttert, for eksempel Word, der redigere og lagre i pdf
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #10 Skrevet 7. oktober 2016 12 minutter siden, niyacaxu skrev: Dersom gjenoppta mottatt på mail og har ikke den filen der teksten naberali noen måte. Hvis det er en fil der rekruttert, for eksempel Word, der redigere og lagre i pdf En gang til, på norsk? (Eventuelt engelsk.) Anonymkode: 8c1cd...dd5 1
niyacaxu Skrevet 12. oktober 2016 #11 Skrevet 12. oktober 2016 Pdf kan ikke redigeres. Du kan redigere i Word (hvis den ble opprettet tekst) og re-konvertert til pdf.
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2016 #12 Skrevet 12. oktober 2016 bruk Adobe acrobat, tror du kan endre i gratisversjonen også. Anonymkode: d9ac3...115
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2016 #13 Skrevet 12. oktober 2016 11 timer siden, niyacaxu skrev: Pdf kan ikke redigeres. Du kan redigere i Word (hvis den ble opprettet tekst) og re-konvertert til pdf. Jo, tekst i pdf-filer kan redigeres noe dersom du har Adobe Acrobat Standard/Pro, med mindre filen er laget ved å skanne et dokument fra papir. Det er veldig begrenset hvor mye det er praktisk mulig å få til, men det er enkelt å endre på småting. 9 timer siden, AnonymBruker skrev: bruk Adobe acrobat, tror du kan endre i gratisversjonen også. Anonymkode: d9ac3...115 Nei, gratisversjonen (Adobe Acrobat Reader) har ikke redigeringsfunksjonen. Anonymkode: 8c1cd...dd5
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2016 #14 Skrevet 12. oktober 2016 Bruk prøveversjonen av Adobe PDF editor. Anonymkode: 8656e...8dd
Gjest Tigress Skrevet 13. oktober 2016 #15 Skrevet 13. oktober 2016 Viss du ikkje har CVen din i Word-format eller liknande bør du uansett ha det for seinare redigeringar. Skriv alt på nytt, lagre i som docx- eller rtf-format, og eksporter til pdf.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå