Gå til innhold

Bloggermennene - vår tids hvite riddere?

feminista

Anbefalte innlegg

For ikke å glemme Jan, gemalen til Sjølveste Mammaen. De tre musketerene. 

Edit: alle tre virker å ha issuses, iallfall i kommentarfelt på SoMe. De har vel en del til felles også? Ingen har utdanning og alle tre lever på blogginnen? (Usikker på han m2m-mannen). 

Endret av Kollontaj
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Verrika

Fy.. så usmakelig LKE er. Som s.møringer flest... meg og mitt.. karre til seg mest mulig gratis.. osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Parkeringsvakt

Det jeg synes er mest frastøtende, er at så mange leser disse bloggerne og gir dem så mye makt at det gir grunnlag for en egen debatt

Det er faktisk mennesker som tror det er givende og verdifult å lese blogger slik at de er "samfunnsopplyste" . Hele rampelysunderforumet gjør meg kvalm, det er et av de største problemene med dagens samfunn. At ikke verden ser på Norge som verdens mentale sykdom er for meg et mysterium. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt fantastisk å lese twitterkommentarene til eksfotballfruemannen. Det gir en grå dag litt mere farge. Halleluja for en merkelig fyr.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.7.2017 den 23.13, Kleenex skrev:

Helt fantastisk å lese twitterkommentarene til eksfotballfruemannen. Det gir en grå dag litt mere farge. Halleluja for en merkelig fyr.

Eksen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, O.G. skrev:

Eksen?

Regner med de mener mannen til eksfotballfrua, altså hun er ikke noen fotballfrue lenger ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, Weekend skrev:

Regner med de mener mannen til eksfotballfrua, altså hun er ikke noen fotballfrue lenger ;)

Det er over?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, O.G. skrev:

Det er over?

Han har sluttet å spille fotball. Hun var fotballfrue, nå er hun eksfotballfrue fordi han har lagt opp. Fotballkarrieren er over, men de er fortsatt gift.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, pøbelsara skrev:

Han har sluttet å spille fotball. Hun var fotballfrue, nå er hun eksfotballfrue fordi han har lagt opp. Fotballkarrieren er over, men de er fortsatt gift.

Ok, sånn ja. Han er en has been. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...