Gå til innhold

Hvordan rape en sovende baby?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hva gjør dere når dere ammer om natten og babyen sovner på puppen? Får dere den til å rape etterpå da? Hvordan gjør dere det, har dere noen hemmelige triks slik at babyen kan fortsette i sin dype søvn etter rapen?

Skulle gjerne likt å vite noe om dette. Babyen min har nemlig så veldig vondt i magen og jeg tenker at det kanskje kan ha noe med maglende raping om natten å gjøre......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis et barn sover - har det nok ikke nevneverdig vondt - derav skulle det ikke være nødvendig for det og bli vekket for å rape.

Skrevet

Jeg raper aldri vesla på nattestid. Gjorde det i begynnelsen, men det ble bare dumt. Hun sovner ved puppen, og våknet igjen når jeg tok henne opp for å rape henne.

Skrevet

Husker jeg prøvde og prøvde å få henne til å rape hver gang jeg ammet om natten, men det lyktes aldri. Til slutt gav jeg opp. Når hun sov og var helt avslappet så hadde hun kanskje ikke behov for å rape?

Gjest Anonymous
Skrevet

Dersom hun har mye vondt kan det jo hende atd et er lurt og få babyen til å rape.

dersom hun generelt plages av luftsmerter kan du prøve noe som heter minifom(?) på apoteket. Reseptfritt.

Skrevet

Eg veit det at min rapa fort når eg tar han fra puppen- opp på skuldra mi- og reise meg opp ståande. Står alltid opp fra senga for å legge han i senga si (om eg då ikkje sovna... :roll: )- og då rapa han nesten kvar gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...