Gjest Anonymous Skrevet 20. november 2004 #1 Skrevet 20. november 2004 Hva gjør dere når dere ammer om natten og babyen sovner på puppen? Får dere den til å rape etterpå da? Hvordan gjør dere det, har dere noen hemmelige triks slik at babyen kan fortsette i sin dype søvn etter rapen? Skulle gjerne likt å vite noe om dette. Babyen min har nemlig så veldig vondt i magen og jeg tenker at det kanskje kan ha noe med maglende raping om natten å gjøre......
Gjest gjesta Skrevet 20. november 2004 #2 Skrevet 20. november 2004 Hvis et barn sover - har det nok ikke nevneverdig vondt - derav skulle det ikke være nødvendig for det og bli vekket for å rape.
Rannva Skrevet 20. november 2004 #3 Skrevet 20. november 2004 Jeg raper aldri vesla på nattestid. Gjorde det i begynnelsen, men det ble bare dumt. Hun sovner ved puppen, og våknet igjen når jeg tok henne opp for å rape henne.
Varja Skrevet 20. november 2004 #4 Skrevet 20. november 2004 Husker jeg prøvde og prøvde å få henne til å rape hver gang jeg ammet om natten, men det lyktes aldri. Til slutt gav jeg opp. Når hun sov og var helt avslappet så hadde hun kanskje ikke behov for å rape?
Gjest Anonymous Skrevet 20. november 2004 #5 Skrevet 20. november 2004 Dersom hun har mye vondt kan det jo hende atd et er lurt og få babyen til å rape. dersom hun generelt plages av luftsmerter kan du prøve noe som heter minifom(?) på apoteket. Reseptfritt.
Trill Skrevet 21. november 2004 #6 Skrevet 21. november 2004 Eg veit det at min rapa fort når eg tar han fra puppen- opp på skuldra mi- og reise meg opp ståande. Står alltid opp fra senga for å legge han i senga si (om eg då ikkje sovna... )- og då rapa han nesten kvar gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå