Gå til innhold

Til dere med kranglete venner eller venninner. Hvis det er tilfellet.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis noen av dere har venner eller bekjente som kverulerer mye, baksnakker mye, blir mye sinte, er mye triste og krangler generelt sett veldig mye. What to do?

Hva er dere selv har prøvd å gjøre med det?
Det er selvsagt ikke andre folk sin feil at en person er mye sinna, skylder på alt og alle andre for noe i sitt eget liv, men jeg lurer på om man har prøvd å snakke personen/e til vett. Det er mye mulig det ikke hjelper spesielt ikke hvis personen blir mye sint, og jeg vet akkurat hvordan det kan være... Man har oppført seg teit, man er tragisk hvis man på en høflig måte har sagt i mot noen, man er evneveik (det høres litt ut som en ungdom i verste trassalder - til tross for at personen/e er voksen), alle andre tar feil til tross for at dem kan ha rett også får man ikke lov til å ha rett heller!!!

Jeg blir skikkelig provosert på mannen/damen, men skjønner at jeg ikke får forandret temperamentet til personen. Hvis man argumenterer med det som er sant ovenfor en så sint, eller så trist om det er det som er tilfellet så veit man aldri en dritt i den personens verden - hvorfor faen spør personen da?
Så slutt å spør da. Da kommer man til en avslutning, sant? Nei da... da kan han eller hun fortsette med noe annet.... og sånn fortsetter personen/e.

Det som er kjedelig er jo det at midt oppi dette så har vi (vi faktisk, og ikke han/hun som holder på sånn) baksnakket og kranglet med alle andre, men det gjorde aldri han eller hun. God dag mann økseskaft!!! :roll:

Og ikke svar: "Hæ" nå.
PS: Ikke himle med øynene foran personen, ikke le - han og hun kan bli drit sint.

Anonymkode: 31d91...44a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg omgås ikke mennesker med personlighetsforstyrrelser, enkelt og greit.

Anonymkode: 37e4c...a80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, egentlig ingen slike venninner mer. Til og med de som var sånn har moderert seg adskillig da de nærmet seg førtiårene og blitt spiselige i dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter med å fatte hva innlegget skal fram til..Jeg tipper du har en venn eller veninne som er agressiv og sint og har en personlighetsforstyrrelse? 

Anonymkode: 8c307...e59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...