Gå til innhold

TRILLEBAG til katt av god kvalitet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har og kan anbefale en?

Usikker på om jeg stoler på de greiene jeg har sett på dyrebutikken, kanskje noen av dere har bestilt noe på nett/fra utlandet? 

Anonymkode: 7df2b...6e8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Evt TRILLEBUR

Skrevet

Ingen?

Skrevet

"Trillebag til katt av god kvalitet".....

Beklager, men nå ser jeg for meg en staselig katt av god kvalitet som målevist spaserer mot sin gate på Gardermoen, med trillebagen sin på slep :fnise:

Jeg har ikke prøv noen produkter av den typen jeg tror du mener, men de kommer jo både som kombinerte ryggsekker og trillebager og som rene trillebager. 

Kanskje det er lettere å få svar i et oppdretterforum eller på et sted som Canis? 

Anonymkode: b6d50...022

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

"Trillebag til katt av god kvalitet".....

Beklager, men nå ser jeg for meg en staselig katt av god kvalitet som målevist spaserer mot sin gate på Gardermoen, med trillebagen sin på slep :fnise:

Jeg har ikke prøv noen produkter av den typen jeg tror du mener, men de kommer jo både som kombinerte ryggsekker og trillebager og som rene trillebager. 

Kanskje det er lettere å få svar i et oppdretterforum eller på et sted som Canis? 

Anonymkode: b6d50...022

Hehe jeg så det selv, det er lov til å le av den leifen. 

Tusen takk for tips om Canis. Jeg har imidlertid funnet en jeg tror vil passe perfekt: Snoozer Roll Around Large :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...