Gå til innhold

Bård Tufte ny programleder i Nytt på Nytt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så Bård Tufte tar over for Jon Almaas i Nytt på Nytt. Jeg husker at Bård var vikar en gang, og det ble i hvert fall en kjempegod sending, så jeg for min del tror det blir gode greier. Hva tycks?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tar Jon over for Bård?

Anonymkode: 505b7...7b5

• Liker 1
Skrevet

Oi! Er det sant? :overrasket: Synes liksom Nytt på nytt er Jon Almaas, men jo - liker Bård Tufte kjempegodt og tror absolutt han kan lage sin egen vri på det.. Artig! 

• Liker 2
Skrevet

Nytt på Nytt ble aldri det samme etter at Anne Kat. sluttet.

• Liker 5
Skrevet
4 minutter siden, Rumle skrev:

Oi! Er det sant? :overrasket: Synes liksom Nytt på nytt er Jon Almaas, men jo - liker Bård Tufte kjempegodt og tror absolutt han kan lage sin egen vri på det.. Artig! 

Ja, det er sant, Rumle. Og det ødelegger hele programmet. 

Anonymkode: 47258...66d

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er sant, Rumle. Og det ødelegger hele programmet. 

Jeg tror faktisk det kan bli bra :jepp: 

• Liker 1
Skrevet

Bård og Harald er mine absolutte favoritter innen humorverdenen. Og Jon Almås er grei nok,men litt for sossete og høy på seg selv. Tror derfor Bård kan løfte programmet ☺

Anonymkode: 5bffe...e26

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, Nevian skrev:

Så Bård Tufte tar over for Jon Almaas i Nytt på Nytt. Jeg husker at Bård var vikar en gang, og det ble i hvert fall en kjempegod sending, så jeg for min del tror det blir gode greier. Hva tycks?

Link please?

Anonymkode: b2885...634

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Bård og Harald er mine absolutte favoritter innen humorverdenen. Og Jon Almås er grei nok,men litt for sossete og høy på seg selv. Tror derfor Bård kan løfte programmet ☺

Anonymkode: 5bffe...e26

Ikke enig, Ravi er den de kunne satt inn, om de skulle erstatte Almaas.

Gjest Baremenneske
Skrevet

Det blir litt uvant, siden Jon Almaas har vært programleder der  så lenge, men tror nok Bård Tufte kan bli en god etterfølger da de først skal skiftes om☺

Skrevet

Da sier jeg farvel til Nytt på Nytt

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, Herandjetzt skrev:

Enig. Jeg så på litt videre med Linn Skåber, men har sluttet for en god stund siden for synes ikke det er så morsomt lenger. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns egentlig nytt på nytt har vært gammelt og oppbrukt for lenge siden. De driver med samme greia og samme humoren enda

Anonymkode: a0a14...107

• Liker 3
Skrevet

Jeg tenker at Bård er for bra for Nytt på Nytt. Hans humor er på et helt annet nivå en de middelmådige poengene som blir presentert i Nytt på Nytt. 

Anonymkode: f7832...61f

• Liker 3
Skrevet
50 minutter siden, Herandjetzt skrev:

Helt enig!

Skrevet

Jon i brille ville vært konge :laugh:

Anonymkode: 505b7...7b5

Skrevet

Jon er nytt på nytt-kongen. De andre er det ikke. Jeg er lei Bård og Harald nettopp fordi de er gamle og oppbrukt. Jeg gir opp nytt på nytt når Jon går. Det er lenge siden programmet var som i glansdagene med Hærland og Nærum. Jeg lyser fred over dets minne.  

Anonymkode: f5330...9eb

• Liker 1
Skrevet

Nytt på Nytt blir et helt annet program uten Jon Almaas og Knut Nærum, og de "andre humorprogrammene" har vi mer enn nok av ala bare for mye fjas og utgåtte komikere som skal vise seg fram. 

Jeg likte Nytt på Nytt programmet nettopp fordi de var akkurat sånn de var. 

Bård Tufte Johansen er en god komiker men feil i dette konseptet. 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...