AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #1 Skrevet 7. oktober 2016 Møtte en herlig mann for fem uker siden. Han er nå på ferie, og gir lite lyd. Kan fint gå 2/3 dager uten å høre noe. Begynner å lure på om han har mistet interessen.... Han er der med barnet sitt, så mulig derfor. Hva tror dere? Anonymkode: 69faf...bca
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #2 Skrevet 7. oktober 2016 Han er på ferie med barnet sitt. Han er opptatt og har bare kjent deg i 5 uker Gi han tid. Anonymkode: 025cd...314 2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #3 Skrevet 7. oktober 2016 Ok, er ikke verdens mest tålmodige... Men jeg skal være stille selv☺️ Anonymkode: 69faf...bca
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #4 Skrevet 7. oktober 2016 Tre dager uten å gi lyd er ikke helt innafor spør du meg. Kjenner dessverre at tålmodigheten renner ut. Hvis man er forelsket så mener jeg at han har tid til å sende ett lite hei. Eller? Er jeg fryktelig utålmodig her..... Anybody? Anonymkode: 69faf...bca
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #5 Skrevet 7. oktober 2016 Da har vel ikke han hørt fra deg heller på 3 dager? Og jo. Det er helt innafor når man er på ferie med barnet sitt og dere har kjent hverandre så kort. Anonymkode: 025cd...314
EvaLena Skrevet 7. oktober 2016 #6 Skrevet 7. oktober 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tre dager uten å gi lyd er ikke helt innafor spør du meg. Kjenner dessverre at tålmodigheten renner ut. Hvis man er forelsket så mener jeg at han har tid til å sende ett lite hei. Eller? Er jeg fryktelig utålmodig her..... Anybody? Anonymkode: 69faf...bca Ja
Gjest 123Sol Skrevet 7. oktober 2016 #7 Skrevet 7. oktober 2016 Selvom han er på ferie med ungen så går det an å ta seg fri ETT minutt for å sende et lite hei..
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #8 Skrevet 7. oktober 2016 Jeg tror ikke dette trenger bety at han ikke liker deg. Sannsynligvis er han med barnet og tenker lite ut over det. Men jeg forstår deg. Mest sannsynlig prøver han ikke såre deg, men er bare en litt kjedelig fyr som ikke klarer tenke på to ting på en gang og ikke handler etter følelser. Men det finnes menn som gjør det. Kanskje han rett og slett ikke er mannen for deg, fordi du kjeder deg med så lite respons fra han. Anonymkode: 3cb03...663
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #9 Skrevet 7. oktober 2016 1 minutt siden, Mortem skrev: Selvom han er på ferie med ungen så går det an å ta seg fri ETT minutt for å sende et lite hei.. Sånn passe enig. Det tar du deg tid til når du eventuellt sitter på dass... Just saying! Spess om man er nyforelsket, hvis han er det seff.... Anonymkode: 69faf...bca
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #10 Skrevet 7. oktober 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da har vel ikke han hørt fra deg heller på 3 dager? Og jo. Det er helt innafor når man er på ferie med barnet sitt og dere har kjent hverandre så kort. Anonymkode: 025cd...314 Ikke hørt fra meg heller, nei. Men vil ikke bli masete dame. Jeg skrev siste melding, da er det vel hans tur? Anonymkode: 69faf...bca
Gjest 123Sol Skrevet 7. oktober 2016 #11 Skrevet 7. oktober 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ikke hørt fra meg heller, nei. Men vil ikke bli masete dame. Jeg skrev siste melding, da er det vel hans tur? Anonymkode: 69faf...bca Drit i disse dumme "regla"...send en mld og spør om han har det bra på ferie
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #12 Skrevet 7. oktober 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror ikke dette trenger bety at han ikke liker deg. Sannsynligvis er han med barnet og tenker lite ut over det. Men jeg forstår deg. Mest sannsynlig prøver han ikke såre deg, men er bare en litt kjedelig fyr som ikke klarer tenke på to ting på en gang og ikke handler etter følelser. Men det finnes menn som gjør det. Kanskje han rett og slett ikke er mannen for deg, fordi du kjeder deg med så lite respons fra han. Anonymkode: 3cb03...663 Han er ganske god på meldinger ellers. Lange, fine, morsomme og kommer ofte. Tankene mine går i retning om han har møtt noen andre. Kan fort skje Anonymkode: 69faf...bca
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #13 Skrevet 7. oktober 2016 4 minutter siden, Mortem skrev: Drit i disse dumme "regla"...send en mld og spør om han har det bra på ferie Jo, gjør nok det i morgen. Men det skal være 50/50 på sånne ting mener jeg. Den ene kan ikke alltid løpe etter den andre..... Anonymkode: 69faf...bca
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #14 Skrevet 7. oktober 2016 Finn på noe så du glemmer han mest mulig for en stund. Når han da sender melding kan du fortelle han hva du he drevet med. Anonymkode: 0d7c2...5cd
Hjertefisk Skrevet 7. oktober 2016 #15 Skrevet 7. oktober 2016 Personlig, hvis det er noen jeg bryr meg skikkelig om, så liker jeg best å vente til jeg får roa over meg sånn at jeg kan sende ei ordentlig fin og ekte melding tilbake. når det er stress, klarer jeg liksom ikke skrive også blir jeg redd for å skrive noe dumt eller noe som kan misforstås osv. Synes du skal sende han ei koselig melding! Kanskje HAN er redd for at DU har funnet en ny en?
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #16 Skrevet 7. oktober 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han er ganske god på meldinger ellers. Lange, fine, morsomme og kommer ofte. Tankene mine går i retning om han har møtt noen andre. Kan fort skje Anonymkode: 69faf...bca Den bekymringen tror jeg du kan legge vekk. Han er på ferie med barn. Det er sjeldent forenelig med sjekking. Det er du som har tid til det. Anonymkode: 3cb03...663
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #17 Skrevet 7. oktober 2016 1 minutt siden, Hypnosee skrev: Personlig, hvis det er noen jeg bryr meg skikkelig om, så liker jeg best å vente til jeg får roa over meg sånn at jeg kan sende ei ordentlig fin og ekte melding tilbake. når det er stress, klarer jeg liksom ikke skrive også blir jeg redd for å skrive noe dumt eller noe som kan misforstås osv. Synes du skal sende han ei koselig melding! Kanskje HAN er redd for at DU har funnet en ny en? Jaaaaaaa, men jeg er så utrolig redd for å mase 😳😁 Og det har som regel vært meg som har sendt når det har blitt stille. Og jeg vil ikke ha en sånn utvikling. Anonymkode: 69faf...bca
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #18 Skrevet 7. oktober 2016 Hadde du synes det var masing om han hadde sent deg en melding etter 3 dager? Vil du ha en mann som synes en melding hver tredje dag er masing? Anonymkode: 025cd...314
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #19 Skrevet 7. oktober 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde du synes det var masing om han hadde sent deg en melding etter 3 dager? Vil du ha en mann som synes en melding hver tredje dag er masing? Anonymkode: 025cd...314 Så absolutt ikke! Men det er hans tur, og jeg vil ikke bli den som piper først hver gang det går noen dager. Han poster jo ting på face hver dag, da mener jeg man har tid til å si hei til noen man dater også. Uheldigvis så kjenner jeg at det går litt inn på meg. Anonymkode: 69faf...bca
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #20 Skrevet 7. oktober 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så absolutt ikke! Men det er hans tur, og jeg vil ikke bli den som piper først hver gang det går noen dager. Han poster jo ting på face hver dag, da mener jeg man har tid til å si hei til noen man dater også. Uheldigvis så kjenner jeg at det går litt inn på meg. Anonymkode: 69faf...bca Synes du er litt vel rigid på at det absolutt skal være melding annehver gang. Han ser nok ikke på det som masing å få en "hei hvordan går det?" melding etter 3-4 dager uten kontakt Anonymkode: 025cd...314
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå