Gjest Anonymous Skrevet 20. november 2004 #1 Del Skrevet 20. november 2004 Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. november 2004 #2 Del Skrevet 20. november 2004 Det er mulig at Sparebank 1 på city syd er åpen på lørdager, men jeg er ikke sikker. Ring å hør da vel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 20. november 2004 #3 Del Skrevet 20. november 2004 Postbanken er jo åpen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjestesen Skrevet 20. november 2004 #4 Del Skrevet 20. november 2004 Min bank er åpen 24 timer i døgnet - 7 dager i uka den! Har nemlig både kort og nettbank...... så da trenger jeg jo ikke å gå i banken Ellers så tviler jeg jo på om noen banker i det hele tatt har lørdagsåpent lenger (unntak er jo postbanken). Bankfunksjonærer har i sin overenskomst at det skal være lørdagsstengt - as far as I know! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stekepanne Skrevet 21. november 2004 #5 Del Skrevet 21. november 2004 Min bank er åpen 24 timer i døgnet - 7 dager i uka den! Har nemlig både kort og nettbank...... så da trenger jeg jo ikke å gå i banken Det hender man trenger å gå i en bank også da, feks hvis man skal tømme sparegrisen eller sette inn kontanter. Mulig ikke du har hatt behov for det men det er andre osm trenger det i blandt. Da må man i en bank, kan ikke legge dem i cdskuffen på pcen lissom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå