AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #1 Skrevet 7. oktober 2016 En litt ekkel problemstilling å ta opp, kanskje. Det er ikke lett å erkjenne at det finnes noen som er bedre enn den du har et forhold til nå. Dessverre er jeg en av dem som har det slik. Jeg er 35 år, gift med en flott mann og har to strålende barn. Vi er godt etablerte og lever et trygt og ganske bekymringsløst liv. Men når det kommer til sex, har jeg hatt det bedre. Han vil så mye, det vil sikkert jeg også, og vi har absolutt ikke noe dårlig sexliv. Likevel oppleves det som noe begrenset når jeg har vært sammen med en som presterer flere nivåer bedre. Han var både hard, streng og bestemt og kunne få gjøre absolutt det han ville med meg. Men han var også myk, tålmodig og forståelsesfull og bygde opp en sterk seksuell selvtillit hos meg. Utenfor senga var det derimot mye som trakk ned. Han så ikke spesielt bra ut, var lat og rotete og uten ambisjoner. Jeg angrer aldri på at jeg forlot ham og at jeg lever i det forholdet jeg gjør i dag. Men jeg savner virkelig de erotiske høydepunktene. Flere som opplever noe lignende? Anonymkode: 76a78...71e 2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #2 Skrevet 7. oktober 2016 Dette er vel helt vanlig. Sex er sjelden blant det som prioriteres aller høyest når vi velger partnere, og da blir det fort slik. Jeg opplevde det samme i et tidligere forhold. Han jeg var med var utrolig fin på mange andre måter, men kunne ikke sammenliknes med tidligere opplevelser i senga. Ble på en måte umulig å gjøre noe med, slår jo ikke opp pga det, og til slutt tenkte jeg ikke på det lengre. Så ble det slutt og jeg ble sammen med en ny kar, som er helt fantastisk i senga, så ble det slutt med han og, så nå regner jeg med å havne i dine sko igjen i neste runde Anonymkode: 3f949...a75
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #3 Skrevet 7. oktober 2016 Jeg har en elsker. Han er deilig, sterk, nydelig kropp, pen, god kysser, og kan sine saker. Jeg kommer nesten hver gang jeg er med han og det er noe jeg ikke gjør med noen andre, feks…. min egentlige kjæreste. Men det er ikke orgasmen som min elsker gir meg som gjør at jeg er utro, det er hele pakka, pakka som er min elsker. Denne herlige, flotte, muskuløse, sterke mannen, som virkelig kan sine saker. Han er ikke så forsiktig som min kjæreste, det er ikke følelser i dette, men det er en hyggelig stemning når vi har sex. vi ler masse, men har også mye “rå” sex…han var allerede elskeren min før jeg ble sammen med min kjære. jeg bare aldri sluttet å treffe han… spenningen i seg selv, å liksom ha sex med en “fremmed” som ikke er helt fremmed, er også med å styrker denne nytelsen. Vi er ikke sammen på andre områder enn dette, og vi deler ikke noe mer av vårt privatliv. Med kjæresten er det noe helt annet. Med min kjære er det trygt, rolig, noen ganger litt villt, men det avsluttes alltid med “jeg elsker deg” enten midt i eller etterpå, det er masse kosing etterpå… og dette burde jo være noe jeg sikkert burde være glad for, mange ønsker dette og har det ikke… men jeg blir gal av at vi ikke kan ha helt vill sex uten å blade inn jeg elsker deg etter hver akt. ikke misforstå, jeg elsker han… men jeg har aldri vært noe stort følelsesmenneske. Jeg må ikke si eller høre masse “koseord” hele tiden, eller kosekose i flere timer. Anonymkode: 547c5...742 7
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #4 Skrevet 7. oktober 2016 Har det akkurat som deg over her. Kjenner igjen nesten alt du skriver. Jeg har også en elsker som jeg hadde i et par år før jeg møtte han jeg er kjæreste med nå. Jeg ser han ikke så ofte lenger, men det er fremdeles deiligere å ha se med han. Jeg er glad i kjæresten min, men han er tammere og kjedeligere i senga dessverre. Han er også veldig uerfaren og har problemer med å komme. Så ønsker meg nok en bedre mann i senga, men vanskelig å finne dessverre, da han jeg er sammen med har mange andre gode egenskaper. Virker som det ofte er vanskelig å finne en mann som har begge deler. Anonymkode: 1985c...571 3
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #5 Skrevet 7. oktober 2016 Ja. Sex med nåværende partner er stort sett misjonær, under dyna med lyset av. Savner virkelig å knulle :/ Anonymkode: b0148...4af 6
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #6 Skrevet 7. oktober 2016 Ja. Tror det er veldig vanlig. Anonymkode: e0258...d4d 2
stan Skrevet 7. oktober 2016 #7 Skrevet 7. oktober 2016 For meg er det tvert i mot. Med tidligere partnere og særlig ekskona trodde jeg at sexen var god. Men etter skilsmissen treffer jeg henne som er kona mi nå. Og alt ble forandret, jeg følte meg som en sexgud. Vi kunne (og fortsatt kan) holde på i evigheter, stadig mer intenst. Orgasmer så intense og deilige som himmelen, både for meg og henne. Vi passer bare så veldig godt sammen seksuelt. Nå har vi vært sammen noen år og noe av intensiteten er borte. Men vi har stadig veldig deilig sex.
MissCroft Skrevet 7. oktober 2016 #8 Skrevet 7. oktober 2016 (endret) Ja. For all del, min nåværende kjæreste og jeg har god sex, men jeg har hatt partnere som er råere (og har sterkere kropp), det må jeg innrømme. Endret 7. oktober 2016 av MissCroft 3
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #9 Skrevet 7. oktober 2016 Man tilpasser seg jo, men klart, hatt mye bedre sex med tidligere partnere enn han det nettopp ble slutt med. Han maste om at jeg skulle ta initiativ, men lå stort sett på rygg og tok i mot. Ikke noe forspill som regel, kun rett på...zzzz... Anonymkode: 3aa44...ee3
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #10 Skrevet 7. oktober 2016 49 minutter siden, stan skrev: For meg er det tvert i mot. Med tidligere partnere og særlig ekskona trodde jeg at sexen var god. Men etter skilsmissen treffer jeg henne som er kona mi nå. Og alt ble forandret, jeg følte meg som en sexgud. Vi kunne (og fortsatt kan) holde på i evigheter, stadig mer intenst. Orgasmer så intense og deilige som himmelen, både for meg og henne. Vi passer bare så veldig godt sammen seksuelt. Samme har jeg opplevd, mer tvert i mot. Anonymkode: 14760...e99
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #11 Skrevet 7. oktober 2016 Jeg har aldri opplevd det. Jeg vet ikke om det skyldes at jeg blir lunken og trekker meg om det fysiske ikke fungerer helt eller at jeg er så knærene etter den jeg er med at jeg er helt ukritisk, men nei, aldri følt det. Anonymkode: 816c7...0bc
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #12 Skrevet 9. oktober 2016 På 7.10.2016 den 14.14, AnonymBruker skrev: En litt ekkel problemstilling å ta opp, kanskje. Det er ikke lett å erkjenne at det finnes noen som er bedre enn den du har et forhold til nå. Dessverre er jeg en av dem som har det slik. Jeg er 35 år, gift med en flott mann og har to strålende barn. Vi er godt etablerte og lever et trygt og ganske bekymringsløst liv. Men når det kommer til sex, har jeg hatt det bedre. Han vil så mye, det vil sikkert jeg også, og vi har absolutt ikke noe dårlig sexliv. Likevel oppleves det som noe begrenset når jeg har vært sammen med en som presterer flere nivåer bedre. Han var både hard, streng og bestemt og kunne få gjøre absolutt det han ville med meg. Men han var også myk, tålmodig og forståelsesfull og bygde opp en sterk seksuell selvtillit hos meg. Utenfor senga var det derimot mye som trakk ned. Han så ikke spesielt bra ut, var lat og rotete og uten ambisjoner. Jeg angrer aldri på at jeg forlot ham og at jeg lever i det forholdet jeg gjør i dag. Men jeg savner virkelig de erotiske høydepunktene. Flere som opplever noe lignende? Anonymkode: 76a78...71e Man savner alltid det man ikke har...går man fra det man har så savner man det man gikk fra... Anonymkode: e8df2...840 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #13 Skrevet 9. oktober 2016 På 7.10.2016 den 16.06, AnonymBruker skrev: Har det akkurat som deg over her. Kjenner igjen nesten alt du skriver. Jeg har også en elsker som jeg hadde i et par år før jeg møtte han jeg er kjæreste med nå. Jeg ser han ikke så ofte lenger, men det er fremdeles deiligere å ha se med han. Jeg er glad i kjæresten min, men han er tammere og kjedeligere i senga dessverre. Han er også veldig uerfaren og har problemer med å komme. Så ønsker meg nok en bedre mann i senga, men vanskelig å finne dessverre, da han jeg er sammen med har mange andre gode egenskaper. Virker som det ofte er vanskelig å finne en mann som har begge deler. Anonymkode: 1985c...571 Bruker du/dere kondom når dere treffer "elskere". Tenker da på partneren...som uforskyldt blir utsart for smittefare. Elskerne kan jo treffe andre... og da kan gi deg og oartnwren sykdommer. Anonymkode: e8df2...840 3
Cuckold Skrevet 9. oktober 2016 #14 Skrevet 9. oktober 2016 På 10/7/2016 den 14.14, AnonymBruker skrev: En litt ekkel problemstilling å ta opp, kanskje. Det er ikke lett å erkjenne at det finnes noen som er bedre enn den du har et forhold til nå. Dessverre er jeg en av dem som har det slik. Jeg er 35 år, gift med en flott mann og har to strålende barn. Vi er godt etablerte og lever et trygt og ganske bekymringsløst liv. Men når det kommer til sex, har jeg hatt det bedre. Han vil så mye, det vil sikkert jeg også, og vi har absolutt ikke noe dårlig sexliv. Likevel oppleves det som noe begrenset når jeg har vært sammen med en som presterer flere nivåer bedre. Han var både hard, streng og bestemt og kunne få gjøre absolutt det han ville med meg. Men han var også myk, tålmodig og forståelsesfull og bygde opp en sterk seksuell selvtillit hos meg. Utenfor senga var det derimot mye som trakk ned. Han så ikke spesielt bra ut, var lat og rotete og uten ambisjoner. Jeg angrer aldri på at jeg forlot ham og at jeg lever i det forholdet jeg gjør i dag. Men jeg savner virkelig de erotiske høydepunktene. Flere som opplever noe lignende? Anonymkode: 76a78...71e Høres ut som en klassiker. Mens en del menn lider av hore-madonna-tankegang, man tenner på «skitne» og seksuelt utagerende kvinner (som man regner som horer), mens man vil ha en helt annen type kvinne («ren», dydig) som offisiell partner og mor for sine barn, er det en del kvinner som ønsker å rase fra seg med bad boys i sine beste år for så å finne en trygg og god forsørger for sine barn når man har kommet så langt at man vil stifte familie. Denne mannen ville ikke fått uforpliktende sex med henne tidligere, men skal få lov å være der og gjøre tilværelsen god fra midt i livet og opp i alderdommen. Mens de fleste i vår del av verden tar avstand fra hore-madonna-tankegangen, er det lite fordømmelse av det kvinnelige motstykket. 6
Cuckold Skrevet 9. oktober 2016 #15 Skrevet 9. oktober 2016 På 10/7/2016 den 14.46, AnonymBruker skrev: Jeg har en elsker. Han er deilig, sterk, nydelig kropp, pen, god kysser, og kan sine saker. Jeg kommer nesten hver gang jeg er med han og det er noe jeg ikke gjør med noen andre, feks…. min egentlige kjæreste. Men det er ikke orgasmen som min elsker gir meg som gjør at jeg er utro, det er hele pakka, pakka som er min elsker. Denne herlige, flotte, muskuløse, sterke mannen, som virkelig kan sine saker. Han er ikke så forsiktig som min kjæreste, det er ikke følelser i dette, men det er en hyggelig stemning når vi har sex. vi ler masse, men har også mye “rå” sex…han var allerede elskeren min før jeg ble sammen med min kjære. jeg bare aldri sluttet å treffe han… spenningen i seg selv, å liksom ha sex med en “fremmed” som ikke er helt fremmed, er også med å styrker denne nytelsen. Vi er ikke sammen på andre områder enn dette, og vi deler ikke noe mer av vårt privatliv. Med kjæresten er det noe helt annet. Med min kjære er det trygt, rolig, noen ganger litt villt, men det avsluttes alltid med “jeg elsker deg” enten midt i eller etterpå, det er masse kosing etterpå… og dette burde jo være noe jeg sikkert burde være glad for, mange ønsker dette og har det ikke… men jeg blir gal av at vi ikke kan ha helt vill sex uten å blade inn jeg elsker deg etter hver akt. ikke misforstå, jeg elsker han… men jeg har aldri vært noe stort følelsesmenneske. Jeg må ikke si eller høre masse “koseord” hele tiden, eller kosekose i flere timer. Anonymkode: 547c5...742 Dette med en elsker som gir deg noe mannen ikke kan gi, kunne jo vært en helt ypperlig ordning hvis du ikke har inngått et monogamt forhold der du har lovet og forventer troskap. Vi lever i 2016, det er ikke lenger noen utenkelighet å ha et forhold der man ikke lover hverandre seksuell troskap. Mannen din bør selv ha rett til å velge om han vil leve som cuckold eller ei, det er hans liv, hans valg. Så kan du håpe at han velger å si ja til cuckold-rollen. 5
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #16 Skrevet 9. oktober 2016 Nei, aldri hatt bedre sex enn med min nåværende. Han knuller som en gud😍 Men er derimot over ti år siden jeg opplevde noe som var bare litt i nærheten av dette.. Så har vært i tamme forhold i mellomtiden og savnet den virkelige fantastiske sexen. Sånn grenseløs, amazing sex.. Love it. Anonymkode: fa9af...409
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #17 Skrevet 9. oktober 2016 Tror nåværende kjæreste er den beste jeg har hatt. Vet ikke om jeg bedømmer "objektivt", eller om det er fordi jeg er forelsket i ham at sexen framstår som mer lidenskapelig og tilfredsstillende. Nåværende kjæreste har mange gode kvaliteter i senga, han ser flott ut, har stor penis, er opptatt av å gi oralsex, kommer verken for tidlig eller for seint, gir mange komplimenter og viser at han synes det er digg. Men samtidig, sånne gode kvaliteter har jeg også opplevd i tidligere elskere, uten at sexen føltes like mindblowing da. Så jeg konkluderer med at forelskelse er det som gir sexen det lille ekstra, og som hever nåværende partner over tidligere elskere som jeg ikke har vært forelsket i. Har vært forelsket i én sexpartner tidligere, og det var min første kjæreste. Vi hadde mye følelsesladet og lidenskapelig sex da vi ble sammen, men også dette blekner i forhold til min nåværende, selv om jeg var forelsket da også. Tror det er delvis fordi min første kjæreste hadde ganske liten penis, som gjorde at jeg ikke følte meg fylt opp, og fordi han var litt tammere i senga. Han ønsket ikke å prøve anal, slikket meg litt for sjelden (han syntes det var slitsomt) og det ble etterhvert kjedelig. Anonymkode: 96d7f...72c 1
Gjest HarryDotter Skrevet 10. oktober 2016 #18 Skrevet 10. oktober 2016 Aldri vært noen i nærheten av å matche det jeg har i forholdet nå. Er mildt sagt fornøyd
Gjest amtech Skrevet 10. oktober 2016 #19 Skrevet 10. oktober 2016 På 7.10.2016 den 17.24, MissCroft skrev: Ja. For all del, min nåværende kjæreste og jeg har god sex, men jeg har hatt partnere som er råere (og har sterkere kropp), det må jeg innrømme. Er nytelsen og intensiteten på orgasmene dine avhengig av hvor sterk din partner er, eller tenner du på muskler, så sexen oppleves bedre?
MissCroft Skrevet 10. oktober 2016 #20 Skrevet 10. oktober 2016 6 timer siden, amtech skrev: Er nytelsen og intensiteten på orgasmene dine avhengig av hvor sterk din partner er, eller tenner du på muskler, så sexen oppleves bedre? Først og fremst muskler, elsker å kjenne harde, svette muskler mot kroppen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå