Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken type ansettelsesforhold har du? Hotell, offentlig, byrå, fast sted/rundt omkring, heltid/deltid, osv.

Hva tjener du? Og hvilke hensyn tas det til fagbrev og ansinnitet der du jobber?

Er det vanskelig å få grei jobb uten erfaring? Kan man f.eks. ta det man får og regne med fulltidstilling ganske raskt hvis man ønsker det?

Anonymkode: 164f7...c4a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har jobbet som renholder men det var i 2000, så det er visst blitt fryktelig lenge siden, ikke sikkert jeg har noe relevant å komme med da. Men jeg hadde høy lønn og fikk lett jobb iallefall, helt uten erfaring. Jeg var ansatt i et renholdsfirma og fikk også tilbud om jobb av sykehuset der vi vasket. Det var ikke så vanlig med fagbrev på den tiden.

Ett problemet med renhold er at de skjærer inn og skjærer inn, slik at man får altfor lite tid på den jobben man skal gjøre. Jeg kjenner en annen som fortsatt jobber på sykehus, og hun sliter fortsatt med samme problemet, får ikke nok tid til jobben.

Anonymkode: 58c65...4a9

Skrevet

Har kun hatt deltidsjobb/sommerjobb som ufaglært renholder som tenåring. Men vil fortelle at på fylkeskommunal videregående skole der jeg har jobb som lærer, har vi fem heltidsansatte renholdere, alle med fagbrev, dagtidsvasking og tarifflønn med fagbrev og maks ansiennitet (16 år?) årslønn kr 393.000 ca. 

Tror mindre bedrifter som tidligere kanskje ville hatt renholder i deltidsstilling, evt kombinertstilling renholder /sekretær nå leier inn renholdsbyrå. 

Anonymkode: a2a33...21d

Skrevet

Vasker i bedriften til svigerfar. Én time i uka (lite areal, vasker 30 min. to ganger i uka), tjener 7.000 i måneden. Gjør dette i tillegg til 100% jobb som fysioterapeut. 

Anonymkode: 377a0...7e3

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vasker i bedriften til svigerfar. Én time i uka (lite areal, vasker 30 min. to ganger i uka), tjener 7.000 i måneden. Gjør dette i tillegg til 100% jobb som fysioterapeut. 

Anonymkode: 377a0...7e3

7000 i mnd for fire timer jobb?

Anonymkode: 58c65...4a9

• Liker 1
Skrevet

Nå går jeg bare på vgs, men har en jobb på siden som renholder for en lokal bedrift. Tjener 166 kr timen og jobber 6-8 timer i uka.

Anonymkode: 108e3...0f9

Skrevet

Jeg er ikke renholder, men min mor er. Vet ikke hvor mye hun tjener, men hun jobber 80% for kommunen, på et dagligsenter for funksjonshemmede.Hun har null erfaring fra før av, men vurderer å ta fagbrev, da får hun rundt 3000kr mer i lønn...

Anonymkode: 988c7...40d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...