AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #1 Skrevet 7. oktober 2016 Hei! Går på p-piller,Yasminelle. Har brukt de ca et år. Tenkte jeg skulle ta en uke ekstra med pillen for å flytte mensen en uke, tok siste pille på lørdag. Men har enda ikke fått blødning! Er supernøye med pillen, selvfølgelig kan det skje allikevel.. hadde et slik tilfelle for 3-4mnd siden, da det tok 4-5 dager før den kom. Blødde også veldig lite da..tenker å ta en test i dag, men måtte spørre om noen har lignende erfaring med disse pillene? Anonymkode: a1be3...ee1
Batgirl Skrevet 7. oktober 2016 #2 Skrevet 7. oktober 2016 Hei! Jeg går på en annen type, men dette skjer meg ofte. Kan gjerne gå en uke fra jeg slutter til jeg begynner å blø, men starter alltid opp igjen etter en uke uansett. Ta en test om du er usikker, jeg bruker å sitte med samme følelsen, og får gjerne mensen samme dagen som jeg har tatt testen. 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #3 Skrevet 7. oktober 2016 Dette kan skje med alle piller. Ta en test for å være sikker, men sannsynligvis ble bare kroppen din forvirret av endringen. Anonymkode: cacbc...ef8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå