Gå til innhold

Den store Kongen av Queens tråden

Anbefalte innlegg

Gjest Jacklost
Skrevet (endret)

Er det noen som bruker å se på denne serien? Jeg har sett alle episodene flere ganger opp igjennom årene og jeg blir aldri lei :) Jeg digger Arthur :biggrin: 

Endret av Jacklost
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rart, jeg hører aldri om damer som faller for han... Hmh. Lurer på hva det kommer av? :klo:
De er jo trass alt ikke opptatt av utseende, er de vel?

Anonymkode: 1e320...370

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Rart, jeg hører aldri om damer som faller for han... Hmh. Lurer på hva det kommer av? :klo:

Tøysegutt :laugh:

Ja serien er artig den. Har bare sett den på tv så begynner å bli en stund siden. Kanskje jeg må få sett den på nytt.:laugh:

Anonymkode: 0473b...7ca

Gjest Jacklost
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Heh?

• Liker 1
Skrevet

Elsker serien og har sett alle episodene ørten ganger. Ser den nå også. Liker Kevin James som skuespiller godt! :)

• Liker 1
Gjest Jacklost
Skrevet
1 minutt siden, Kontormus skrev:

Elsker serien og har sett alle episodene ørten ganger. Ser den nå også. Liker Kevin James som skuespiller godt! :)

Trist at Jerry Stiller er blitt så gammel :( Jeg skulle han den mannen kunne underholdt oss i mange tiår til!

Skrevet
1 minutt siden, Jacklost skrev:

Trist at Jerry Stiller er blitt så gammel :( Jeg skulle han den mannen kunne underholdt oss i mange tiår til!

Ja, han har faktisk blitt 89. Kan ikke forvente som mye mer da. Likte godt Doris Roberts også, men nå er hun borte.

Skrevet

Har sett mye men bare sånn tilfeldig på TV. Hvordan endte den egentlig?

Skrevet

Elsker frk Rimini...   :sjenert:

Gjest Jacklost
Skrevet
4 minutter siden, Kontormus skrev:

Ja, han har faktisk blitt 89. Kan ikke forvente som mye mer da. Likte godt Doris Roberts også, men nå er hun borte.

Og ikke mye oppmerksomhet rundt det heller /: Virker som det bare er musikere sine dødsfall som får mye presse

Skrevet

Synes å huske at de adopterte et barn samtidig som Carrie ble gravid. Og så ble det slutt mellom dem?

Husker jeg riktig tro...

Skrevet

Ann Meara, som spilte moren til Spencer, døde i fjor. Hun var gift med Jerry Stiller i mange år.  

Skrevet
4 minutter siden, Sukrin skrev:

Synes å huske at de adopterte et barn samtidig som Carrie ble gravid. Og så ble det slutt mellom dem?

Husker jeg riktig tro...

I serien var de separert en periode siden Carrie ville bo i en liten leilighet på Manhattan. Men de kom sammen da de skulle adoptere og under den prosessen oppdaget Carrie at hun var gravid. Serien slutter med at Arthur flytter tilbake, til et hjem i kaos med to småbarn :)

• Liker 1
Gjest Jacklost
Skrevet
4 minutter siden, OppNedPåAlt skrev:

Har sett mye men bare sånn tilfeldig på TV. Hvordan endte den egentlig?

Spoiler

Doug og Carrie bestemmer seg for å adoptere en unge fra Kina, han finner ut at hun fortsatt har en leilighet i Manhattan og det blir mye krangling. I mellomtiden skal Arthur gifte seg med ei kjent dame men hun avlyser det i siste liten da hun finnet ut at han ikke er homse noe hun trodde han var :P Arthur er desperat fordi han vil ikke bli ydmyket over å ikke gifte seg likevel så han spør Spencer sin mor (Som forøvrig var kona hans i virkelighet med men hun døde for et år siden ;( De er også foreldrene til Ben Stiller) Hun sier ja og de gifter seg der og da. Carrie har flyttet til Manhattan leiligheten sin fordi hun og Doug vurderer skilsmisse men så begynner de å krangle om Kina barnet som de skulle adoptere så de begynner å kappløpet mot Kina via fly for å prøve å få barnet før den andre. På vei ditt så skværer de opp og så finner Carrie også ut etterpå at hun er gravid. Vi hopper 2-3 år eller noe framover i tid og de har to barn som løper rundt og leker og så kommer Arthur gåendes inn og sier at han har skilt seg og så flytter han inn igjen og så er det over :)

Skal innrømme at siste sesong ikke var så artig men det var kjekt å få en skikkelig slutt :) Haha jeg kjenner jeg blir skikkelig nostalgisk av alt dette, jeg var 15 år på den tida og skulle til å starte på videregående. Som tida flyr :)

Skrevet (endret)
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er nok ikke så mye på grunn av utseende hans som på grunn av jobben hans. Du vet....... også videre.

Endret av Jus sanguinis
  • Liker 1
Skrevet
28 minutter siden, Jacklost skrev:
  Skjul innhold

Doug og Carrie bestemmer seg for å adoptere en unge fra Kina, han finner ut at hun fortsatt har en leilighet i Manhattan og det blir mye krangling. I mellomtiden skal Arthur gifte seg med ei kjent dame men hun avlyser det i siste liten da hun finnet ut at han ikke er homse noe hun trodde han var :P Arthur er desperat fordi han vil ikke bli ydmyket over å ikke gifte seg likevel så han spør Spencer sin mor (Som forøvrig var kona hans i virkelighet med men hun døde for et år siden ;( De er også foreldrene til Ben Stiller) Hun sier ja og de gifter seg der og da. Carrie har flyttet til Manhattan leiligheten sin fordi hun og Doug vurderer skilsmisse men så begynner de å krangle om Kina barnet som de skulle adoptere så de begynner å kappløpet mot Kina via fly for å prøve å få barnet før den andre. På vei ditt så skværer de opp og så finner Carrie også ut etterpå at hun er gravid. Vi hopper 2-3 år eller noe framover i tid og de har to barn som løper rundt og leker og så kommer Arthur gåendes inn og sier at han har skilt seg og så flytter han inn igjen og så er det over :)

Skal innrømme at siste sesong ikke var så artig men det var kjekt å få en skikkelig slutt :) Haha jeg kjenner jeg blir skikkelig nostalgisk av alt dette, jeg var 15 år på den tida og skulle til å starte på videregående. Som tida flyr :)

Takk for utfyllende info :D Enig at det er fint med skikkelige slutter på serier :D

Jeg ser jo ofte på serier på TV som jeg så på når jeg var yngre :P Komme hjem fra skolen og se på tv før foreldre kom hjem :P 

Gjest Jacklost
Skrevet
Akkurat nå, OppNedPåAlt skrev:

Takk for utfyllende info :D Enig at det er fint med skikkelige slutter på serier :D

Jeg ser jo ofte på serier på TV som jeg så på når jeg var yngre :P Komme hjem fra skolen og se på tv før foreldre kom hjem :P 

Har du sett på fresh prince of bel air, steg for steg, alle elsker raymond,  two and a half men, scrubs og malcolm i midte?

Jeg så mye på spesielt de to sistenevnte i barndommen og også 7th heaven :)

Skrevet
Akkurat nå, Jacklost skrev:

Har du sett på fresh prince of bel air, steg for steg, alle elsker raymond,  two and a half men, scrubs og malcolm i midte?

Jeg så mye på spesielt de to sistenevnte i barndommen og også 7th heaven :)

Ikke så mye den første. Litt Steg for Steg og Alle elsker Raymond. Men AER har vist seg å være morsom nå som jeg har blitt "voksen" :P Samme med Fraiser! Malcolm i Midten var genialt, og så mye på Scrubs. To and a half men har det gått mye i de siste årene (selv på universitetet så var det godt å ha korte dager der man lå på sofaen og prokastinerte til sånne serier).

Home and away ble det også en del av :D

Gjest Jacklost
Skrevet
9 minutter siden, OppNedPåAlt skrev:

Ikke så mye den første. Litt Steg for Steg og Alle elsker Raymond. Men AER har vist seg å være morsom nå som jeg har blitt "voksen" :P Samme med Fraiser! Malcolm i Midten var genialt, og så mye på Scrubs. To and a half men har det gått mye i de siste årene (selv på universitetet så var det godt å ha korte dager der man lå på sofaen og prokastinerte til sånne serier).

Home and away ble det også en del av :D

Home and Away følger jeg fortsatt med på fast :biggrin: 

Gjest Aristophanes
Skrevet

En gørr kjedelig serie synes jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...