AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #1 Skrevet 7. oktober 2016 Hva faen er det med noen menn?! Har en som har spurt om et ligg mange ganger nå, i går begynte han å prøve seg på bestevenninna mi også. Fyrn har dame, han innrømte selv med stolthet at han har vært utro mange ganger. Jeg synes at dama hans fortjener MYE bedre. Blir det galt av meg å si i fra? Anonymkode: 6839d...6b2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #2 Skrevet 7. oktober 2016 Jeg hadde satt pris på å få vite det. Jeg opplevde selv nå nylig å finne ut at drømmemannen min desperat prøvde å få unge jenter til sengs. Heldigvis fikk han ingen på kroken, men hadde han fått det hadde han vel ikke ventet et sekund med å stikke pikken sin hvor den ikke hørte hjemme. Så si det! Jeg kastet vekk 4 år på denne fyren, hadde jeg fått vite hvordan han holdt på for 2 år siden hadde jeg kunne gjort mye annet bra de 2 siste årene istedetfor å bli lurt. Anonymkode: c7374...204 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #3 Skrevet 7. oktober 2016 Si ifra, hun fortjener bedre enn å ha en løgner som kjæreste! Anonymkode: c6792...9e2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå