AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #1 Skrevet 7. oktober 2016 Jeg tror jeg vet hva jeg vil ha i en mann, tror jeg vet hva slags utseende jeg liker og hva slags klesstil. Jeg tror jeg vet hvilke personlighetstrekk jeg kommer til å sette pris på og hvordan han skal få sommerfuglene i magen min til å våkne. Problemet er at disse mennene ikke vil ha meg. Fordi jeg ikke har langt glatt blondt eller kastanjebrunt hår. Jeg har ikke kritthvite tenner og ser ikke superfresh uten sminke. Jeg blir ikke brun på sommeren og beholder ikke gløden resten av vinteren. Jeg er ikke tynn og atletisk. Jeg surfer ikke på jærstrendene, ei heller klatrer jeg i Lofoten. Jeg har ikke reist jorda rundt med en sekk og ikke har jeg studert i Australia. Og det gjør meg så frustrert. Fordi jeg tilsynelatende er A4 og vekker ikke interesse hos noen… Jeg begynner å føle meg svært ensom, selv med nok av ting å gjøre på fritiden og nok å fylle dagene med. Men når jeg ser på facebook alle guttene og jentene som følger drømmene sine, er ambassadører for friluftsklær, ser perfekte ut, er sammen med den perfekte kjæresten blir jeg trist. Hvorfor kan jeg ikke like noen som er oppnålig for meg? Og hvorfor skal jeg like de som er SÅ uoppnåelige? Anonymkode: 6824c...649
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #2 Skrevet 7. oktober 2016 Men har du tatt kontakt med menn du liker? De som får det til og se ut som de har perfekte liv på facebook har sikkert ett eller annet de sliter med selv. Anonymkode: b9486...182 1
Sheherasade Skrevet 7. oktober 2016 #3 Skrevet 7. oktober 2016 Dette er kanskje ikke helt hva du ønsker å høre, men kanskje du bør se lengre enn utseende og klesstil? Hvis du ser etter noen med samme typen interesser som deg (friluft og reising) bør du kanskje prøve å få kontakt med de mennene nettopp ved å bli med på denne typen aktiviteter selv? I stedet for å også tro at de bare ser etter en type utseende, bør du kanskje heller fokusere på at de kan komme til å like deg når dere treffes når dere gjør noe dere begge liker? Eller liker du menn med friluftsliv-utseende, uten at du faktisk liker friluftsliv og reising selv? For i så fall vil jeg tro det blir vanskelig...
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #4 Skrevet 7. oktober 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men har du tatt kontakt med menn du liker? De som får det til og se ut som de har perfekte liv på facebook har sikkert ett eller annet de sliter med selv. Anonymkode: b9486...182 Jeg prøver! Hvis jeg matcher med noen på Tinder tar jeg kontakt men får sjeldent svar. På fjellet hvor jeg går er det lite folk, jeg har ikke alltid anledning til å ta fri fra jobb og reise halve Norge for å gå tur i mer populære områder. Jeg har høydeskrekk og er ikke sprek nok til klatring, stiløping eller Norge på langs. 6 minutter siden, Sheherasade skrev: Dette er kanskje ikke helt hva du ønsker å høre, men kanskje du bør se lengre enn utseende og klesstil? Hvis du ser etter noen med samme typen interesser som deg (friluft og reising) bør du kanskje prøve å få kontakt med de mennene nettopp ved å bli med på denne typen aktiviteter selv? I stedet for å også tro at de bare ser etter en type utseende, bør du kanskje heller fokusere på at de kan komme til å like deg når dere treffes når dere gjør noe dere begge liker? Eller liker du menn med friluftsliv-utseende, uten at du faktisk liker friluftsliv og reising selv? For i så fall vil jeg tro det blir vanskelig... Jeg liker friluftsliv, men er ikke så utpreget friluftskvinne selv. Jeg har en heltidsjobb, jeg kan dessverre ikke backpacke i en måned, eller seile til Karibien. Anonymkode: 6824c...649
Gjest Jacklost Skrevet 7. oktober 2016 #5 Skrevet 7. oktober 2016 Slik du beskriver deg så høres du ut som en type dame jeg personlig finner tiltrekkendes Alle har noen skavanker ved seg selv, det at personen ikke er helt perfekt gjør hun bare mer tiltrekkendes etter min mening
Sheherasade Skrevet 7. oktober 2016 #6 Skrevet 7. oktober 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg liker friluftsliv, men er ikke så utpreget friluftskvinne selv. Jeg har en heltidsjobb, jeg kan dessverre ikke backpacke i en måned, eller seile til Karibien. Anonymkode: 6824c...649 Jeg ser den. Men hvorfor vil du akkurat ha menn med den type utseende, eller den typen interesser, hvis du ikke føler at du har mulighet til å være med på aktivitetene de engasjerer seg i? Kanskje du rett og slett bør fokusere mere på menns personlighet og karakter heller om de ser frilufts-barske ut eller ikke? Fra det du sier høres det ut som om du er like overfladisk og utseendefokusert som det du anklager dem for å være.
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #7 Skrevet 7. oktober 2016 9 minutter siden, Sheherasade skrev: Jeg ser den. Men hvorfor vil du akkurat ha menn med den type utseende, eller den typen interesser, hvis du ikke føler at du har mulighet til å være med på aktivitetene de engasjerer seg i? Kanskje du rett og slett bør fokusere mere på menns personlighet og karakter heller om de ser frilufts-barske ut eller ikke? Fra det du sier høres det ut som om du er like overfladisk og utseendefokusert som det du anklager dem for å være. Men jeg anklager dem ikke, jeg er bare frustrert fordi jeg ikke er den de søker etter. Jeg er bare litt trist og frustrert. Har det siste året ikke truffet noen som interesser seg for meg... Anonymkode: 6824c...649
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #8 Skrevet 7. oktober 2016 12 minutter siden, Jacklost skrev: Slik du beskriver deg så høres du ut som en type dame jeg personlig finner tiltrekkendes Alle har noen skavanker ved seg selv, det at personen ikke er helt perfekt gjør hun bare mer tiltrekkendes etter min mening Takk! Anonymkode: 6824c...649
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #9 Skrevet 7. oktober 2016 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor kan jeg ikke like noen som er oppnålig for meg? Og hvorfor skal jeg like de som er SÅ uoppnåelige? Anonymkode: 6824c...649 Vent noen år så blir du nok moden nok til å ikke kun like de mest attraktive mennene. Anonymkode: 09d9d...544
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #10 Skrevet 7. oktober 2016 ^Det er vel heller snakk om å matche med de en finner tiltrekkende, uten at det automatisk betyr de standard sosial-media pene. Men det er den vanlige tankefeilen fra menn i tråder hvor kvinner ytrer noe om utseende. Anonymkode: fc482...8c6 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #11 Skrevet 7. oktober 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: ^Det er vel heller snakk om å matche med de en finner tiltrekkende, uten at det automatisk betyr de standard sosial-media pene. Men det er den vanlige tankefeilen fra menn i tråder hvor kvinner ytrer noe om utseende. Anonymkode: fc482...8c6 Tja, når hun oppgir grunnen til at hun ikke får match så oppgir hun jo trekk som er de standard sosial-media pene. Anonymkode: 09d9d...544
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå