AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #1 Skrevet 7. oktober 2016 Det måneden jeg røykte marijuana igjen, ble jeg gravid. Hadde da prøvd i ca. 1 år. Røykte rett før eggløsning, og hele uka etter. Noen som har anelse om det påvirker feriiliteten? Jeg oppfordrer INGEN til å røyke, det bringer mye dritt med seg. Dette er kun ment som et medisinsk spm. Anonymkode: 85965...3fb
pautina Skrevet 7. oktober 2016 #2 Skrevet 7. oktober 2016 Cannabis kan påvirke hormonbalansen så du kan jo ha hatt flaks med timingen og utslaget. Ellers er vel teorien at det kan skade fertilitetenpga ubalanse I hormonene. Mener også jeg har lest at sædcellene blir litt tregere svømmere så hos menn kan stort langvaring bruk føre til større sannsynlighet for jente(jentespermen lever lengs og rakker dermed fram), men det var sidesport fra noe annet så ikke særlig troverdig dokumentert. Hvis du har prøvd lenge på å bli gravid tipper jeg heller det skjedde fordi du slappet av og at alle andre ting som hadde fått deg avslappet ville gitt same effekt.
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #3 Skrevet 7. oktober 2016 Beklager, det skyldtes nok bare flaks og tilfeldigheter. Marihuana virker negativt inn på fertilitet. Spesielt på menn. Anonymkode: b2d0b...69b 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #4 Skrevet 7. oktober 2016 Men du vil oppfordre deg selv til å røyke marihuana mens du prøver å få et barn til verden? Ikke frekt ment, vet jo ingenting om deg og din historie. Men å lese at folk prøver å bli gravid mens de røyker marihuana høres litt sykt ut. Anonymkode: 951a3...826 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #5 Skrevet 7. oktober 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men du vil oppfordre deg selv til å røyke marihuana mens du prøver å få et barn til verden? Ikke frekt ment, vet jo ingenting om deg og din historie. Men å lese at folk prøver å bli gravid mens de røyker marihuana høres litt sykt ut. Anonymkode: 951a3...826 Da kan du ikke hørt mye "sykt". Jeg har den formeningen at man ikke kan slutte å leve som normalt når man prøver. Mener du at man bør slutte å drikke også? Hva om det tar flere år? Skal man slutte å leve? Da blir man jo hvertfall gal... Anonymkode: 85965...3fb
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #6 Skrevet 7. oktober 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da kan du ikke hørt mye "sykt". Jeg har den formeningen at man ikke kan slutte å leve som normalt når man prøver. Mener du at man bør slutte å drikke også? Hva om det tar flere år? Skal man slutte å leve? Da blir man jo hvertfall gal... Anonymkode: 85965...3fb Nei absolutt ikke! Alle foreldre eller hvertfall fleste parten tar seg litt alkohol innimellom. Men å dope seg blir etter min mening noe annet. Men for all del, det er jo mange som også røyker litt av og til. så jeg skal ikke dømme noen! Og var ikke meningen å gjøre noen fornærmet eller såret. Er bare at jeg ikke forbinder dop og barn sammen. Men så kan jo du også være en av de som bare røyker av og til. Hehe, kanskje jeg bare skulle holde kjeft nå, så jeg ikke driter meg enda mer ut Anonymkode: 951a3...826
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #7 Skrevet 7. oktober 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei absolutt ikke! Alle foreldre eller hvertfall fleste parten tar seg litt alkohol innimellom. Men å dope seg blir etter min mening noe annet. Men for all del, det er jo mange som også røyker litt av og til. så jeg skal ikke dømme noen! Og var ikke meningen å gjøre noen fornærmet eller såret. Er bare at jeg ikke forbinder dop og barn sammen. Men så kan jo du også være en av de som bare røyker av og til. Hehe, kanskje jeg bare skulle holde kjeft nå, så jeg ikke driter meg enda mer ut Anonymkode: 951a3...826 Ok, nei da så det er fint! Da har vi sikkert bare litt ulikt syn på det å ta seg en joint. Helt greit for min del at vi er uenig, altså Anonymkode: 85965...3fb
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #8 Skrevet 7. oktober 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei absolutt ikke! Alle foreldre eller hvertfall fleste parten tar seg litt alkohol innimellom. Men å dope seg blir etter min mening noe annet. Men for all del, det er jo mange som også røyker litt av og til. så jeg skal ikke dømme noen! Og var ikke meningen å gjøre noen fornærmet eller såret. Er bare at jeg ikke forbinder dop og barn sammen. Men så kan jo du også være en av de som bare røyker av og til. Hehe, kanskje jeg bare skulle holde kjeft nå, så jeg ikke driter meg enda mer ut Anonymkode: 951a3...826 Marihuana er ikke dop. Heroin er dop. Anonymkode: 0f11b...24e
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #9 Skrevet 7. oktober 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Marihuana er ikke dop. Heroin er dop. Anonymkode: 0f11b...24e Hva er marihuana da? Anonymkode: 951a3...826
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #10 Skrevet 7. oktober 2016 Haha, må le litt av det jeg leser her! men spesielt den siste her; marihuana er ikke dop. jo, det er det. Anonymkode: 951a3...826
Gjest babystøv Skrevet 7. oktober 2016 #11 Skrevet 7. oktober 2016 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Marihuana er ikke dop. Heroin er dop. Anonymkode: 0f11b...24e Ikke drit deg ut da. Mulig det ikke går direkte under "dop". men la oss kalle en spade for en spade, marihuana er narkotika.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå