Gå til innhold

Onanerer du?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg gjør det aldri. Ikke er jeg i noe forhold heller. Onani gir meg ingen verdens ting. Jeg er dame på 40.

Har ikke hatt orgasme på mange år og selv om det er deilig så savner jeg det ikke. Jeg tenker sjelden på sex og savner ikke det heller.

Er det noe jeg savner så er det nærhet, men jeg føler meg heller ikke ensom. Jeg har det egentlig veldig bra.

Anonymkode: b2961...5eb

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest lipgloss
Skrevet

Ja selvfølgelig :) trodde nå det var noe alle voksne gjorde😊du er nok et av unntakene da,men så lenge du ikke har behov eller savner det så er vel det greit det😊

Skrevet

Ja, dét gjør jeg. Men trenger ikke det i helga, får besøk av ei dame :P;) 

Gjest Baremenneske
Skrevet

Om jeg gjør så syns jeg ikke det er nødvendig å fortelle det til folk eller aller minst "brette ut" om det... 😆 

Tror vel der er ganske individuelt hva hver enkelt trenger av sånt☺

Skrevet

Ja, det gjør jeg ofte. Men liker best å ha sex med noen, onani er nødløsningen. 

Anonymkode: 1ee58...810

Skrevet

Gjør det innimellom, som regel når behovet er for sterkt til å ignorere, og det er litt lenge til neste "herrebesøk". ;)

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Nei, kun om en mann ser på, eller i en seksuell setting. Onani alene gir meg nada. Har forsøkt det men det gir meg svært lite. Da har jeg heller sex .

Skrevet
10 timer siden, Mysticgirl skrev:

Nei, kun om en mann ser på, eller i en seksuell setting. Onani alene gir meg nada. Har forsøkt det men det gir meg svært lite. Da har jeg heller sex .

Du burde vurdere livecam i så fall, utrolig mange som ville betalt for å se :)

Anonymkode: a084b...f07

Skrevet

Nei, ikke i det hele tatt 

Anonymkode: 58ebb...2d7

Skrevet

Har ingen partner, så ja det gjør jeg. Daglig. Er kvinne.

Anonymkode: 60e46...20a

Skrevet

Bare under partilederdebatter.

Anonymkode: 0be10...68c

Skrevet

Daglig.  Har veldig stor seksualdrift. Hvis jeg ikke får orgasme minst 1 gang om dagen, blir jeg gretten :P   Glad i sex altså, og har heller det fremfor å onanere. 

Anonymkode: 5e9c7...b45

Skrevet
På ‎07‎.‎10‎.‎2016 den 9.43, AnonymBruker skrev:

Jeg gjør det aldri. Ikke er jeg i noe forhold heller. Onani gir meg ingen verdens ting. Jeg er dame på 40.

Har ikke hatt orgasme på mange år og selv om det er deilig så savner jeg det ikke. Jeg tenker sjelden på sex og savner ikke det heller.

Er det noe jeg savner så er det nærhet, men jeg føler meg heller ikke ensom. Jeg har det egentlig veldig bra.

Anonymkode: b2961...5eb

Flott for deg da. Selv om det er synd at man som 40 åring ikke vil nyte sex.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Bare under partilederdebatter.

Anonymkode: 0be10...68c

Inntil Trine

Skrevet

Nei. Aldri hatt orgasme og aldri likt sex. Håper det forandrer seg da når jeg skal finne en mann.

Skrevet

Ja, 1-5 ganger daglig. 

Anonymkode: f0cc7...21a

Skrevet

Onanerer veldig ofte. Kan gå noen uker uten at jeg gjør det, men vil ikke si at jeg gjør det sjeldent.

Bør egentlig gjøre det sjeldnere, så blir orgasmen sterkere

Anonymkode: aa9ed...093

Skrevet

Jeg gjør det ofte. Jeg fungerer slik at hvis jeg sjelden får orgasme = jeg vil ikke ha orgasme. Altså får jeg mindre lyst av å aldri komme. Jeg vil gjerne holde lysten ved like fordi jeg og kjæresten har så god sex, og det er veldig viktig for oss. Derfor må jeg onanere flere ganger i uka - for da har jeg like mye lyst som han når vi møtes. Hvis jeg går flere uker uten å komme, ender det med null nix og nada sexlyst uansett hva som skjer :P 

(er i avstandsforhold, J27).

Anonymkode: df803...bd8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...