Tola Zelo Skrevet 7. oktober 2016 #1 Skrevet 7. oktober 2016 Jeg har alltid hatt regelmessige sykluser, men forrige eggløsning kom tre dager tidligere enn jeg hadde forventet (jeg kjenner det tydelig på kroppen). Rundt eggløsning var vi litt uforsiktige (vi begynner å planlegge sistemann), og jeg hadde med meg i bakhodet at jeg kunne jo blir gravid. Masse typiske symptomer dukket opp etter hvert, men jeg var jo klar over at det kunne være ønsketenking, jeg lette jo veldig etter det. Dagen før forventet mens fikk jeg en voldsom murring, slik man gjerne gjør dagen før, og jeg ble skuffet og tenkte at muligheten var over for denne måneden. Da forventet mensdag kom (14 dager etter at eggløsning begynte) dukket ingen mens opp, og jeg som alltid bruker å kunne stilles klokka etter, tok nå gleden på forskudd. Da jeg våknet neste dag var sikker på at jeg måtte være gravid, og jeg var lykkelig! Jeg kjøpte en test som jeg tok midt på dagen, og den var helt klart - negativ -. Jeg ble paff. I morges (to dager etter forventet mens) tok jeg enda en test, av et annet merke, som også var klart negativ. Men ingen mens. Murringene har blitt svakere, men de er der. Hva skjer? Kan jeg egentlig være gravid? Eller er det noe galt med meg? Jeg har jo mange barn fra før, og har aldri opplevd at testen ikke har vært positiv på forventet mensdag når jeg har vært gravid. Jeg skjønner ingenting... Takknemlig for synspunkter, erfaringer eller bare generelle gode ord.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå